جمعه 31 اردیبهشت 89, 22:26
به نظر من، الکی خودتو درگیر نکن. 6 ماه رو میشه یه جوری فراموش کرد... خدارو شکر کن همین اول بهت گفت و نموند بعد 5 سال بگه! :160: کُن!
جمعه 31 اردیبهشت 89, 22:26
به نظر من، الکی خودتو درگیر نکن. 6 ماه رو میشه یه جوری فراموش کرد... خدارو شکر کن همین اول بهت گفت و نموند بعد 5 سال بگه! :160: کُن!
دوشنبه 27 اردیبهشت 89, 18:43
سلام به همگی. رابطه ی من با یه خانمی تقریبا 2 سال پیش قطع شد.(یه رابطه ی 5 ساله) من بعد از اون موقع 2 3 بار پارسال اس ام اس دادم اما جواب نداد. اما اصلا زنگ نزدم چون نمی خواستم آرامششو و چیزی که می...