به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 7 1 2 3 4

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. پاسخ ها
    16
    نمایش ها
    8,302

    RE: خواست خودم یا خواست پسرم.

    من اگه جای شما بودم یک حساب جداگونه برای پسرم توی بانک کریت می کردم و همه پول هایی که پدرش می داد رو توی اون حساب می ریختم و فقط برای پسرم خرج می کردم
    حتی شکایت می کردم برای cilld support این بچه ....
  2. پاسخ ها
    56
    نمایش ها
    14,927

    RE: عذاب وجدان بعد از بهم خوردن نامزدی

    من فکر می کنم دختر خانم دلش می خواد شما نازش را بکشید
    من اگه بجای شما بودم برای اینکه نه سیخ بسوزه نه کباب بهش می گفتم برو خوب فکرهاتو بکن ظرف یک ماه
    اگه به این نتیجه رسیدی که می تونیم ادامه بدیم...
  3. پاسخ ها
    17
    نمایش ها
    10,763

    RE: احضاریه های دادگاه و واکنش نامزدم (لبریزم از خشم)

    از صمیم قلب بهترین ها را برایت ارزومندم
  4. پاسخ ها
    17
    نمایش ها
    10,763

    RE: احضاریه های دادگاه و واکنش نامزدم (لبریزم از خشم)

    سحر جان دیگه نیاید بهش اجازه بدی تو رو اذیت کنه کار خوبی کردی که سیم کارت ات رو عوض کردی حتما فیس بوکش هم بلاک کن که دیگه نتونه تو رو ببینه
    راستی خبر از قانون مهریه 110 سکه ای داری که فاضی چطور...
  5. پاسخ ها
    17
    نمایش ها
    10,763

    RE: احضاریه های دادگاه و واکنش نامزدم (لبریزم از خشم)

    سحر جان سلام
    من همیشه تاپیک های شما رو دنبال می کنم بیا از حال و احوالت بگو ما نگرانیم
  6. موضوع: طلب حلالیت

    بوسیله اتنا
    پاسخ ها
    4
    نمایش ها
    1,770

    RE: طلب حلالیت

    بالهای صداقت عزیز من شنیدم خدا از حق خودش می تونه بگزره ولی از حق الناس نه . این خانم هم خیلی محترم هستند ولی می دانم از من ازرده خاطرند
    درباره این خانواده اطلاعات من خیلی محدود بوده و هست و اصلا...
  7. پاسخ ها
    12
    نمایش ها
    3,932

    RE: نمي دونم با اين حس چه كنم؟ كمكم كنيد

    از حالا به بعد اشتباه نکن و تصمیماتی نگیر که به روح و روانت بیشتر از این اسیب بزند چرا اینقدر در گذشته سیر می کنی و گذشته ها رو از زیر خروارها خاطره تلخ و شیرین بیرون می کشی

    من اگه جای شما بودم...
  8. موضوع: طلب حلالیت

    بوسیله اتنا
    پاسخ ها
    4
    نمایش ها
    1,770

    طلب حلالیت

    سلام
    چند وقت پیش خانم و اقایی رو دیدم که با هم مشکل داشتند . من به صورت کامل در جریان مشکلات این دو نبودم ولی با شنیدن یه سری از مسائل از زبان اون اقا حق رو به اون اقا دادم و باعث شدم اون خانم از من...
  9. پاسخ ها
    12
    نمایش ها
    3,932

    RE: نمي دونم با اين حس چه كنم؟ كمكم كنيد

    من هم به شما تسلیت می گم
    عزیزم من فکر می کنم این سرنوشت هر دوی شما بوده که قبل از فوت ایشون شما بتونی یواش یواش مستقل بشی .
    راستی چرا فکر می کنی اگه کنارش بودی مانع مرگش می شدی مگر مرگش به خاطر...
  10. پاسخ ها
    8
    نمایش ها
    15,516

    RE: طلاق به خاطر دخالت مادر شوهر

    دخالت مادر شوهر و خواهر شوهر در برابر مشکلاتی مثل خیانت . ورشکستگی . بیماری . مرگ و... مشکلی به حساب نمی اد و به راحتی می شه کنترلش کرد
    ولی مشکل شما اینه که خوشی زده زیر دلت و داری الکی الکی بامبول...
  11. موضوع: بعد از طلاق

    بوسیله اتنا
    پاسخ ها
    52
    نمایش ها
    19,389

    RE: بعد از طلاق

    افرین به تو مریم که اینقدر تفکرات پخته و عمیقی داری . عزیزم یه سوال برای من پیش اومده چرا همسرت را انتخاب کردی ؟ چرا تو به این فهمیده گی چنین اشتباهی رو مرتکب شدی
    بهتر بگم این همه تجربه ماحصل شرایط...
  12. پاسخ ها
    46
    نمایش ها
    17,781

    RE: دلیل یکسال و نیم بلاتکلیفی مهریه بود

    سحر جان تو دختر قوی و با اراده ای هستی کلی خوشم امد از این تلفن ات
    این تلفن نشون داد تو دختر محکمی شدی

    از نظر من شما برای نفقه اول اقدام کن و شکایت ترک انفاق رو بزن چون اگه اول بری سراغ مهریه می...
  13. پاسخ ها
    72
    نمایش ها
    35,285

    RE: تردید و پشیمانی بعد از عقد

    اقا محسن من هم اگه جای شما بودم هر روز این جملات رو تکرار می کردم شکم بیشتر می شد
    توی دین ما هم اگه کسی زیاد شک کنه بهش می گن به شکت توجه نکن مثلا کسی که موقع نماز زیاد شک می کنه که رکعت چندم رو...
  14. پاسخ ها
    46
    نمایش ها
    17,781

    RE: دلیل یکسال و نیم بلاتکلیفی مهریه بود

    سلام سحر جان
    من خیلی نگرانت بودم . عزیزم ببخش یک سکه مهریه هم اشتباه ه چه برسه به یک چهارم
    شما مهریه ات و نفقه ات را به اجرا بزار ولی برای طلاق اقدام نکن
    دیگه هم تحت هیچ شرایطی تن به رابطه جنسی...
  15. پاسخ ها
    26
    نمایش ها
    14,819

    RE: میترسم همسرم رو از دست بدم

    عزیزم توی هر کاری نه افراط خوبه نه تفریط
    ولی شما در حال حاضر مثل کسی می مونه که یه سرما خوردگی داره و نیاز داره یه مدت بیشتر استراحت کنه
    ولی اگه کسی اومد احوال شو بپرسه نباید به تیپ و تاپ طرف بزنه...
  16. پاسخ ها
    26
    نمایش ها
    14,819

    RE: میترسم همسرم رو از دست بدم

    اگه به همین منوال ادامه بدی همسرت رو ار دست می دی
    هر وقت تونستی خودت رو دوست داشته باشی اونوقت همسرت بهت علاقه مند می شه
  17. موضوع: زندگی جدید سبکتکین

    بوسیله اتنا
    پاسخ ها
    122
    نمایش ها
    51,311

    RE: زندگی جدید سبکتکین

    عزیزم اغلب وکلای خوب هزینه مشاوره شون مجانی ه چند تا مشاوره بگیر ببین می شه کاری کرد یا نه
    من اگه جای شما بودم حتی از قاضی شکایت می کردمhttp://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg...
  18. موضوع: زندگی جدید سبکتکین

    بوسیله اتنا
    پاسخ ها
    122
    نمایش ها
    51,311

    RE: زندگی جدید سبکتکین

    چرا اون باید تو رو حلال کنه ؟ و برای اینکه شما رو حلال کنه نصف مهریه رو ببخشی و نصف دیگه هم روی هوا
    مگه شما درخواست طلاق دادی ؟؟؟؟:316:
    نکنه می خوای با این کارها شوهرت رو از تصمیمش منصرف کنی:324:
    ...
  19. پاسخ ها
    44
    نمایش ها
    25,004

    RE: خودکشی خانمم و تردید من برای زندگی

    اولا خوشحالم که هنوز جوانمردی و معتقد بودن به اصول اخلاقی در نوشته های شما به وضوح دیده می شه ولی
    یه طرفه که نمی شه به قاضی رفت من تعجب می کنم که چطور دوستان خیلی راحت نسخه طلاق رو می پیچند در حالی...
  20. پاسخ ها
    2
    نمایش ها
    3,174

    RE: آیا مادرشوهرم تا این حد دشمن است یا بی اطلاعه؟!

    دوست عزیزم داری سخت می گیری
    مهم اینه که شما می تونی با پرس وجو از اهل فن بفهمی چه کاری درسته و چه کاری غلط
    اینقدر پیله نکن و زندگی رو به کام خودت تلخ نکن
    راحت از کنار مسائل رد شو


    عزیزم من...
  21. پاسخ ها
    96
    نمایش ها
    29,157

    RE: مشکل جدی با نامزدم،لجبازی و شرط گذاشتن

    لطفا دیگه اس ام اس نزن :302: ابدا تماس نگیر و منتظر او و اقداماتش باش
  22. پاسخ ها
    96
    نمایش ها
    29,157

    RE: مشکل جدی با نامزدم،لجبازی و شرط گذاشتن

    من کاملا شما رو درک می کنم دوست داری راه حلی پیدا کنی که زودتر در کنار همسرت باشی
    راه حل شما فقط صبر ه
    نه تماس گرفتن با همسرت
    نه رفتن به منزل همسرت
    نه گذشتن از مهریه ات
    نه گرفتن مهریه ات

    یه...
  23. RE: بهترین تصمیم و رفتار در این شرایط ؟(شوهرم بی دلیل میگه دوستم ندار)

    سحر جان من فکر می کنم بزرگ ترین مشکل شوهرت اینه که توانایی تصمیم گیری رو نداره
  24. پاسخ ها
    103
    نمایش ها
    53,331

    RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟

    خانمی می شناسم که 1000 سکه مهریه اش بود و از خانواده ثروتمند ولی با جوانی ازدواج کرد که دانشجو بود همواره همسرش را از نظر مالی ساپورت کرد تا بتواند درسش را بخواند
    الان هر دو دانشجوی دکترا هستند و...
  25. موضوع: واسه سبکتکین

    بوسیله اتنا
    پاسخ ها
    261
    نمایش ها
    73,669

    RE: واسه سبکتکین

    سبکتکین جان
    پرسیدی برای مهریه عزیزم از نظر من بخشش مهریه صددرصد اشتباه است دو دلیل اصلی وجود داره
    1- مهریه باعث می شه همسرت عجولانه تصمیم نگیره و احتمال اینکه زندگی تون از هم پاشیده نشه بالا می ره...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 25 , از مجموع 151
صفحه 1 از 7 1 2 3 4
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.