به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. پاسخ ها
    12
    نمایش ها
    6,657

    RE: ... رابطه عاشقانه برای کدام طرف؟؟!!!

    به نظر من کاملا" بستگی به خود شخص داره البته تاثیر جنسیت،شرایط تربیتی،اعتقادات مذهبی_اخلاقی و ... غیر قابل انکاره.
  2. موضوع: یه سوال مهم؟+

    بوسیله sepideh
    پاسخ ها
    40
    نمایش ها
    36,289

    موضوع مهم : RE: یه سوال مهم؟

    به نظر من محل انتخاب خیلی مهم نیست(دانشگاه،سرکار،حتی چت روم...)مهم اینه که طرفین اول از هر چیز از نظر فکری آمادگی ازدواج داشته باشن(خودشونو بشناسن،بدونن دقیقا" از همسرشون چه انتظاری دارن...) و کاملا"...
  3. موضوع: +اهمیت بکارت چیست؟

    بوسیله sepideh
    پاسخ ها
    79
    نمایش ها
    27,029

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    ای کاش میشد فهمید چرا خدا این پرده رو برای خانمها گذاشته ولی هیچ چیزی با همین حساسیت برای آقایون نذاشته
  4. پاسخ ها
    13
    نمایش ها
    4,153

    RE: کاشکی می شد که به حرفام تا آخرش گوش کنه

    مسلما" به شما بی احساس نیست،ولی اینکه علاقش به شما چقدره نمیشه تخمین زد.اگر واقعا" فکر میکنی که انتخاب درستی کردی به همدیگه فرصت بدین تا بیشتر نسبت بهم شناخت پیدا کنین.
    موفق باشی.
  5. پاسخ ها
    10
    نمایش ها
    7,971

    RE: aya yek dokhtare bakere mitavanad bardar shavad?

    دختر خوب
    همینطور که دوستان گفتند احتمال حاملگی وجود داره و اصلا" ربطی به باکره بودن دختر نداره.
    خیلی زود قبل از اینکه دیرتر بشه ببرش پیشه یه متخصص تا مطمئن بشین.
  6. موضوع: +فقط دخترا جواب بدن!

    بوسیله sepideh
    پاسخ ها
    29
    نمایش ها
    6,947

    RE: فقط دخترا جواب بدن!

    :305:مهم ترین موضوع انتخاب کلمات مناسبه.
    لازم نیست خیلی خودمونی یا رسمی صحبت کنی یا همش از اون خانوم تعریف و تمجید کنی.فقط باید مودبانه صحبت کنی.خانومها به جزییات خیلی دقت می کنن(مثل ست بودن رنگ...
  7. پاسخ ها
    35
    نمایش ها
    13,200

    RE: چرا عصبانی نشدن کار سختی ست ؟

    1.چون همیشه موضوعاتی هست که آدمو به شدت عصبانی می کنه.
    2.وحشتناکه.
    3.خیلی. ولی چه فایده کار از کار گذشته (آب رفته به جوی برنمی گرده)
    4.بیشتر عصبانی میشم؛آخه هیچ راهی برای آروم کردن خودم پیدا نمی...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.