چهارشنبه 17 شهریور 89, 17:29
ابراز خوشحالی میکنم از اینکه تو سایتی عضو شدم که دوستانی هستن با این دقت و حساسیت سوال بنده رو توجه کردن و نظرات مفید شون رو ارائه دادن .
بنده تنها معیارم این موضوع نیست و معیارهای اساسی دیگه هم...
چهارشنبه 17 شهریور 89, 16:51
دلیلش اینه که وقتی خودمو با پسرهای دوروبرم مقایسه می کنم تا به حال کسی رو پیدا نکردم که مثل من فکر کنه و همه بی تفاوت و یا با حساسیتی کمتر نسبت به حساسیتی که من دارم قدم تو راه ازدواج می ذارن و زیاد...
سه شنبه 16 شهریور 89, 18:52
سلام . مردی 28 ساله و مجردم و مهندس عمران هستم . توی سایت مشاوره بهزیستی سوالم رو طرح کردم به نتیجه نرسیدم حالا میخوام سوالم رو با جوونهای مثل خودم درمیون بذارم بلکه نتیجه بگیرم :
لوپ مطلب این که...