یکشنبه 30 مرداد 90, 14:50
سلام
ببخشید اینجوری می گم! :163:
شما از نظر قیافه و ظاهر باید خانم خوش قیافه ای باشید و همینکه تحصیل کرده اید همه ی این ها رو میشه از گفته هاتون در آورد.
شما در خانواده سلطنی زندگی میکنید؟
بابا...
یکشنبه 30 مرداد 90, 14:21
سلام
حرف حساب بی جوابه گفته های ستایش خانم بسیار متین و بجا هستند.
یک تجربه از دوستانم:
در دانشکده یکی از دوستان به خواستگاری دختری می رود و حدود 10 -15 جلسه هم رفت و آمد خواستگاری اما در این گیر...
پنجشنبه 19 اردیبهشت 87, 14:12
سلام
1. كي گفته كه تضاد مشكلزاست
2. من كه نمي تونم يه خانم ايده آل رو براي كسي جز خودم توضيح بدم( چون ديد من با شما متفاوت هست)
پس نه تنها من بلكه هيچ كس ديگه اي نمي تونه غير از خود شما.
البته...