پنجشنبه 24 شهریور 90, 20:58
سلام
بنده قبلا هم گفتم
ببینید بر فرض محال که اختلافات فرهنگی و مذهبی کنار گذاشته بشه
بعدا که فرزند دار شدید در مورد تربیت اون چه خواهید کرد
تربیت علوی یا تربیت تسنن
الان این مسئله شاید مهم...
چهارشنبه 25 خرداد 90, 18:41
سلام
سمانه خانم جواب شما توی پست های خودتونه
یه دفعه بشینید پست هاتون رو برعکس بخونید(هر پست از پایین به بالا)
مثلا این پست رو
http://www.hamdardi.net/thread-16743-post-153701.html#pid153701
...
پنجشنبه 12 خرداد 90, 18:58
سلام
به نظر من كفويت فرهنگي يا همون شباهت فرهنگي يعني شباهت در سيره رفتاري
حالا اين شباهت سيره رفتاري نه تنها در طرفين كه بايد در خانواده هاي طرفين هم باشه
و اگه در محيط كوچكتري زندگي مي كنيد...
پنجشنبه 12 خرداد 90, 18:05
سلام
قبل از حرف هاي خودم لطفا اين لينك ها رو بخون
كلي سرچ كردم براتون
نداشتن خواستگار 1
نداشتن خواستگار 2
نداشتن خواستگار 3
نداشتن خواستگار 4
پنجشنبه 12 خرداد 90, 16:50
دوستان سلام
پيشاپيش بگم كه فكر كنم پست طولاني داشته باشم، پس اين طولاني بودنش ناراحتت نكنه
ببين دختر مهربون، دوستان خيلي از مسائل مهم رو گفتن
فكر مي كنم دوستاني كه اينجا مسائل رو مشكلات رو...
پنجشنبه 05 خرداد 90, 21:49
سلام
جناب سبكتكين حرف شما هم درسته ولي بنده هم بي دليل و بدون برخورد نيست كه دارم چيزي ميگم
بنده جنوبي هستم و مستحضر هستيد كه در جنوب افراد سني مذهب هم زياده
اين موجودات رو احساس كردم يه...
پنجشنبه 05 خرداد 90, 09:47
سلام
دوست عزيز اين حرفا اول كاره
اصلا يه لحظه اون آقا رو در نظر نگيريم
خود شما ميتوني تحمل كني كه به اعتقادات توهين بشه، مثلا بيان به حضرت زهرا توهين بشه به حضرت علي توهين بشه
اگه ميتوني، برات...
پنجشنبه 05 خرداد 90, 09:17
سلام
اين تاپيك رو ميزنم صرفا براي همدردي، براي اينكه حرفم رو نوشته باشم، همين
دو شب پيش برادرم عقد كرد!!
به همين سادگي، به همين خوشمزگي
اين قدر ساده كه هنوز هم باورم نميشه
البته اين سادگي رو...
پنجشنبه 05 خرداد 90, 08:27
سلام
دو تا كار علاوه بر پيشنهادهاي دوستان به نظرم ميرسه
مواقعي كه احتمالش رو ميديد كه وقتي شوهرتون خونه نيست مياد خونتون، ترتيبي بديد كه بيرون باشيد
به طور كلي سعي كنيد هر وقت اون اونجاست شما...
یکشنبه 01 خرداد 90, 18:06
سلام
خيلي خوبه
عاليه
من فقط مي خواستم سبك تر بشي
حالا خدا رو شكر ميكنم كه راحت تر شدي
اميدوارم توي اهداف جديدت موفق باشي
یکشنبه 01 خرداد 90, 17:29
سلام
يكم نه
كلي فرق داره
من خودم يه زماني همين جوري بودم، همين الانم كمي هستم البته توي اجتماع منظورمه
اسم اين رفتار رو گذاشته بودم "رفتار متقابل" و ازش دفاع هم مي كردم
اما يواش يواش هم...
شنبه 31 اردیبهشت 90, 15:41
سلام
يه راه خيلي خوب اما وقت گير دارم
خوب شما الان برا چي وقت گذاشتي اومدي اين سايت پربار و راه حل از بچه ها ميخواي
همين جا و جاهاي ديگه بگرد و بخون تا بفهمي اصول درست زندگي چيه، معيار درست...
پنجشنبه 29 اردیبهشت 90, 17:47
سلام
قبل از توضيحات، شخصا آدم فراموشكاري هستم و اين فراموشكاري توي مردا شايعه
عموما دخترا زود دل ميدن
من نمي خوام شما رو روي اين عشق نگه دارم
مي خوام سبك تر بشي
يه حرفي با ديد مثبت ميزنم كه...
پنجشنبه 29 اردیبهشت 90, 17:26
سلام
به به
خوشوقتم
حكايت ما از زبان شما برون آيد همي اما با تفاوت هايي
اگه بلد بودم جوابت رو ميدادم
البته مدتيه يه سري تغييراتي توي رفتارم دادم و جو كمي بهتر شده ولي نمي دونم اين نتيجه كدوم...
پنجشنبه 29 اردیبهشت 90, 17:16
سلام
خواهش ميكنم
مشغله نمي زاره زياد بيام
ميتونه بدتر و خيلي بدتر از اينا هم باشه
شب باروني خوب گفت، خدا ظريفت تو رو بهتر از خودت ميدونه چون به تو نزديكتر از خودته
ببين يه داستاني ميگم...