یکشنبه 26 خرداد 87, 17:47
براي درمان اعتياد به نورجيزك و تمجيزك و مصرف قرص روي آوردم .
سعید نمکی متولد 1351 تهران ، متاهل ، دیپلم ، شغل آزاد .
در زمان انجام خدمت سربازی ، در سن 19 سالگی ، قبل از اینکه سیگار بکشم با...
چهارشنبه 15 خرداد 87, 20:25
درمان رایگان اعتیاد
درباره اعتیاد از ما هم بپرسید
www.c60.ir
چهارشنبه 15 خرداد 87, 12:33
رهايي از مصرف 3 گرم كراك روزانه برايم يك آرزو بود..
اسم من «میثم اسماعیل قصاب» است. 27سال دارم و در یک خانوادهی متوسط بزرگ شدهام. مدرک تحصیلی من، دیپلم کامپیوتر است. در خانهی ما هیچوقت اسمی...
پنجشنبه 09 خرداد 87, 22:50
سلام ، من مسعود هستم مسافر کنگره 60 ، به مدت یکسال هر روز نیم گرم کراک می کشیدم و امروز بیش از یکسال است که به رهائی رسیدم
با تریاک شروع کردم و به کراک ختم شد !!
سلام ، من مسعود هستم مسافر...
پنجشنبه 09 خرداد 87, 22:41
--------------------------------------------------------------------------------
خدایا من از بدبخت بودن خسته شدم !
با سلام ، من علي جلالي هستم ،وسالها اعتیاد داشتم ..
با سلام ، من مسافر علي...