یکشنبه 23 شهریور 93, 19:28
سلام خانم سرور من پاسخ دوستان را جسته گریخته خوندم
عذر می خوام رک صحبت می کنم برداشت من از مشکل شما این هست که متاسفانه شما فاقد جذابیت هستید از نظر شوهرتون
اینکه به دلیل قد شما رو دوست ندارند...
سه شنبه 28 شهریور 91, 14:37
الهام خانم من مشکل شمارو و جواب هاتون رو خوندم
من خودم مردی هستم که رو اندام همسر حساس بودم وهستم.دخترهایی که اندام ظریف و به قول یکی ازدوستان ریزه میزه دارن رو می پسندیدم،به همین دلیل تو...
پنجشنبه 23 شهریور 91, 09:31
سلام دوست عزیز
شما قد بلندی ندارید
ولی کوتاه هم نیستید اون طور که تو عنوان نوشتید واقعا منم فکر کردم قدی حدود 140 دارید
آماری هم که دادید صد در صد غلطه و قد شما از 80 درصد خانمها بلندتره
به...
چهارشنبه 25 مرداد 91, 15:29
سلام
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما
غرض از مزاحمت عرض تشکری بود و بس
از تک تک عزیزانی که با صحبت های منطقی و تجربیاتشون در این تالار زحمت می کشند متشکرم.
نمی دونستم این پست رو در کجا باید...
پنجشنبه 27 بهمن 90, 21:10
نمی تونم در این موضوع از اونها کمکی بخوام
با این صحبت ها
شخصیت خودم رو زیر سوال می برم و مشکلات همسرم رو تو خانواده مطرح کردن درست نیست
به این صورت زیبایی همسرم رو هم زیر سوال می برم
پنجشنبه 27 بهمن 90, 20:24
سلام بهار خانم
ظاهر در الویت دوم بود
اول متانت و اعتقادات برام مهم هست
یعنی همسر من حتما باید از فیلتر اول که مسائل اعتقادی هست رد بشه تا بعد در مورد سایر فاکتور ها بررسی کنم .
بهار خانم من از...
چهارشنبه 12 بهمن 90, 01:16
با تشکر از همه دوستان
این چند روز مطالب شمارو خواندم ولی انقدر شرمنده بودم اکه تصمیم داشتم دیگر وارد سایت نشوم
از گفته های خودم شرمنده و پشیمانم
از همه بیشتر پیش خدای خودم شرمنده ام و امید دارم...