چهارشنبه 21 تیر 91, 17:31
سلام دوست عزیز
یه چندتا سوال داشتم:
ایا برادر شوهرت تا حالا رفته دنبالش؟
ایا با هم پیش مشاور رفتن یا با همدیگه حرف زدن؟
ایا انتظارات و خواسته هاشونو به هم دیگه گفتن؟
به نظر من نیت شما خیره و...
چهارشنبه 21 تیر 91, 17:20
سلام رز سفید
شما بهتره برای خودتون یه تاپیک جدید با یه عنوان دیگه انتخاب کنید
حالا شما خانم باران به حرف اعضا گوش کن و یه عنوان جدید پیشنهاد بده
در مورد اقا ارش:
بهتره زیاد خودخوری نکنی...
چهارشنبه 21 تیر 91, 16:27
همینطوری نامزدت یه دفعه پیشنهاد فاصله داد؟
یا با هم دعوا کرده بودین؟
اگه همینطوری گفته به نظر من نامزدت مشکل داره
اخه ادم یه دفعه پا میشه میگه فاصله
عجیبه!!!!
می دونی از حرفاتون و به گفته خودتون...
چهارشنبه 21 تیر 91, 16:05
سلام بلو اسکای عزیز
تو تاپیکهای قبلیتون فرموده بودین که با شوهرتون رفتین مشاوره
همه ی مردا مشاوره نمیرن
این خیلی خوبه که شوهر شما قبول می کنه و میره مشاوره
حالا بهتره اول خودتون صحبت کنید
بعد...
چهارشنبه 21 تیر 91, 13:09
عزیزم 30 هزار یا 30 میلیون
بالاخره میریزه
در ضمن مگه نمی گی شوهرت بی کاره و اخراج شده
خوب این مقدار در توانشه
خودتم خوب می دونی چه زن سر کار بره چه نره مرد باید خرجیشو بده
نمی دونم ولی اصلا...
چهارشنبه 21 تیر 91, 12:44
دریا جان کاملا درکت می کنم
ولی یه چیزی به ذهنم رسید و اون اینه شوهرت شاید پول و به حسابت میریزه به این دلیل که تو نتونی به نفقه شکایت کنی و تو دادگاه بگه که من خرجی این خانمو میدادم با اینکه اخراجم...
چهارشنبه 21 تیر 91, 12:24
سلام دریا جان:72:
همیشه میومدم همدردی منتظر بودم تا از خودت خبری بدی
خدا رو شکر الان دیدم که اومدی و ما رو از نگرانی در اوردی
خیلی ناراحت شدم که خونه پدرتی
می دونم خیلی سخته و خیلی طاقت فرسا
ولی...
چهارشنبه 07 تیر 91, 11:14
سلام خانمی
امیدوارم مشکلت خیلی زود حل بشه
کاره خیلی خوبی کردی که سکوت کردی با بحث کارا خراب میشه
ولی یه چیزی بگم من خودم بعد از سه سال جنگ و دعوا الان یه کم سیاست زنانه یاد گرفتم و الان می بینم...
سه شنبه 23 خرداد 91, 08:26
سلام میترا جان
می خواستم یه چیزی بگم ولی به دل نگیر
می خوای حق طلاقو بگیری من یه سوال داشتم ایا شوهرت می خواد طلاقت بده که حق طلاق می خوای؟
حالا از این شرط منصرف شدی به جای خود
عید می خواستی خودت...
چهارشنبه 17 خرداد 91, 07:55
سلام میترا جان
دوست عزیز تو 9 ماه صبر کردی
و الان قانونی اقدام کردی
امیدوارم موفق باشی و اگه دلت پیشه زندگیته انشاا... برمی گردی
بالاخره تو باید تکلیف خودتو روشن می کردی
اگه شوهرت بهت همچین...
سه شنبه 02 خرداد 91, 11:25
وای چقدر زود جواب دادین
از خوشحالی اشکم در اومد:302:
از همتون ممنونم
پدر و مادرش با ما هستن
من اصلا نه سوال پرسیدم که چرا اینجان و نه پرسیدم که کی میرن
دوست ندارم شوهرمو زیر منگنه بزارم
می...
سه شنبه 02 خرداد 91, 08:59
سلام
من اومدم ولی با یه خبر خوش:310:
من رفتم سر خونه زندگیم تو خونه پیش شوهرم نمی تونستم بیام بهتون خبر بدم
حالا اتفاقی که برام افتاد و منو شوهرم اشتی کردیم:
3 روز قبل بعد از ظهر تصمیم گرفتم...
چهارشنبه 27 اردیبهشت 91, 11:14
سلام بهار جان
شرمنده این حرفو می زنم
ایا شما خودتون از شوهرتون طلاق گرفتین که این همه ملتو تشویق می کنید به طلاق و جدایی؟
ایا شما مطمئنید که ایشون طلاق بگیرن وضعشون بهتر از این میشه؟
من موندم شما...
دوشنبه 25 اردیبهشت 91, 14:37
مرسی زن امیدوار که این همه زود جواب دادی:302:
من امروز حتما میرم
شما درست می گید اگه مریم دیروز اونطور تند با من برخورد نمی کرد سرم به سنگ نمی خورد
به پدرم گفتم که جلوی این کارو می خوام بگیرم...
دوشنبه 25 اردیبهشت 91, 12:18
سلام زن امیدوار
خیلی ممنون که نظر دادین
از یه حرفتون خیلی ناراحت شدم و اون اینه که هیچ یک از مشاوره ها اینجا نظر نمی دن چرا چون حرف گوش نکردم
اخه کی یه مشاور اومده تو تایپکه من نظر داده که من گوش...
یکشنبه 24 اردیبهشت 91, 20:10
سلام ستاره جان
چرا این همه خودتو داغون می کنی
ببین منم تو شرایطه توام
من وضعیته زندگیم یه جوریه که نمی تونم واسه تو راه نشون بدم
ولی اینو می گم به حرفه مشاور گوش نکن
مگه اون خداست و از سرنوشته...
جمعه 22 اردیبهشت 91, 12:11
از همه دوستان تشکر می کنم
تمنا جان شما درست می گید می دونید چیه چون 2 ماهه با شوهرم هیچ ارتباطی ندارم و یه پیغام که از طرف اون میاد من خودمو گم می کنم
شوهرم نمی خواد طلاقم بده و من هم نمی خوام طلاق...
پنجشنبه 21 اردیبهشت 91, 12:29
تمنا جان مرسی از جوابت
ما تو شهرمون یک طایفه بزرگیم یعنی همه ما رو می شناسن و عموم هم بزرگ خاندانه
من از این ناراحتم که اینا اگه دوست دارن من به زندگیم برگردم تماس عمومو بهترین فرصت می دونستن و ما...
چهارشنبه 20 اردیبهشت 91, 13:44
از همتون ممنون که جواب دادین
راستش رسمیت کاریم اومده و یه سری مدارک می خواستم
به شوهرم اس ام اس زدم
چون مادرش این کارو برام درست کرده بود
اس ام اس زدم که من رسمیت کاریم اومده براش نوشتم که من...
جمعه 15 اردیبهشت 91, 21:15
مریم جان شرمنده که این تایپک باز کردم
به خدا قصد فضولی و توهین نداشتم
چون این روزها واسه من خیلی تلخه به خاطر همین از کلمه تلخ استفاده کردم بازم معذرت می خوام
دوستان می دونید چیه من از نظر روحی...
پنجشنبه 14 اردیبهشت 91, 18:49
من با هر تایپکی که اینجا میام همیشه متهم هستم و زمانی که از تجربیات دیگران استفاده می کنم اقای حامد از راه میرسد و با ارسال اینکه شما اطلاعات روزمره را در اینجا قرار میدهید در کمال ناباوری تایپک را...
یکشنبه 10 اردیبهشت 91, 12:11
تمنا جان منم از شما تشکر می کنم
حالا خبر جدید
دیروز عموم با پدر شوهرم صحبت کرده شوهرم نیومده بوده
عموم میگه بعد از یک ساعت و نیم صحبت پدر شوهرم برمی گرده می گه که حالا چیکار کنیم
عموم هم در جوابش...