دوشنبه 14 مرداد 92, 23:54
اکوای عزیز و خوشبخت سلام
تاپیکتو کامل نخوندم ولی از اینکه یه زن و شوهر واسه ادامه وبهتر شدن زندگیشون اینطور تلاش میکنن اشکام سرازیر شد
خدا همچین فرصتی که شما دارین رو به کمتر زوجی داده ومیده
کلی...
چهارشنبه 12 تیر 92, 18:16
niloo1 عزیزم ممنون از دعای قشنگت
برای نفر بعد دعا میکنم خدای مهربون تن سالم و دل خوش بهش بده و عاقبت بخیر بشه
یکشنبه 26 خرداد 92, 18:17
nosh nosh عزیزم ممنون از دعای قشنگت
برای نفر بعد دعا میکنم که
با امکانات موجود در زندگیش شاد و آروم باشه .عاقلانه و منطقی رفتار کنه . اشتباهات گذشته اش رو
تکرار نکنه .ایمانش قوی بشه .
و...
پنجشنبه 16 خرداد 92, 17:52
سلام دوستای عزیزم
سلام مریم خانم مرسی که به تاپیکم سر زدی خانم گل و مطمئن باش دعاهای ما در حق همدیگه حتما حتما مستجاب میشه.
اره مریم جون حالا نوبت اونه که بشینه بزنه تو سر خودش (کاش بزنه) . تو...
چهارشنبه 15 خرداد 92, 12:43
دوستای عزیزو مهربونم سلام
ممنون از همتون به خصوص سابینا و گل آرای عزیز . مرسی از راهنماییهاتون
وقتی نوشتهاتونو میخوندم اشکام سرازیر میشد . دقیقا زدین تو هدف . به همون چیزهایی اشاره کردین که من تو...
سه شنبه 14 خرداد 92, 20:22
سابینای عزیزم دقیقا همینه که شما بهش اشاره کردید
من عزت نفسم پایینه و خودم و دوست ندارم هر وقتم مثلا خواستم خودمو دوست داشته باشم با خودخواهی اشتباه میشه.
اصلا تو وجود خودم چیزی نمیبینم که بخوام...
سه شنبه 14 خرداد 92, 15:35
دلپذیراد عزیزم اگه بدونی وقتی نوشته ات رو خوندم چه حالی شدم
آخه چرا می خوای چنین مردی به سوی تو برگرده ؟ دوست داری شرایط قبلی تکرار بشه ؟ فکر می کنی شوهرت دیگه دهن بین نیست ؟
من واقعا نمیدونم چه...
سه شنبه 14 خرداد 92, 14:30
سابینای عزیز ممنون از توجه شما
من 28 و ایشون 36 ساله
تحصیلاتمون من لیسانسمو سال 86 گرفتم ولی ایشون از سال 85 که ازدواج کردیم دانشجو کارشناسی بودن و تا 6 ماه پیش هم کارشناسیشو نگرفته بوده
من حق...
سه شنبه 14 خرداد 92, 11:37
سلام به همه اعضای مهربون همدردی
من از دی ماه سال قبل یعنی 5 ماه پیش عضو این سایت شدم
خیلی زودتر از اینها میخواستم یه تاپیک ایجاد کنم و مشکلمو بگم ولی همش به خودم میگفتم با گذشت زمان خوب میشم ولی...
پنجشنبه 26 اردیبهشت 92, 21:27
سلام دختر مهربونم
خوبی خانمی؟
دلمون برات تنگ شده عزیزم.
امشب شب لیله الرغائب . شب آزروها . امشب خدای مهربون گناهامونو می بخشه و انشااله هممون حاجت روا میشیم
بچه ها من همتونو دعا میکنم...
جمعه 20 اردیبهشت 92, 20:45
دختر مهربون عزیز سلام
امیدوار حس حال بهتری داشته باشی
راستشو بخوای حرفای دوستان رو من که تاثیر مثبتی داشته
بخصوص صحبتهای بهار زندگی عزیز و بهار شادی مهربون
وقتی پست بهار شادی رو خوندم ...
جمعه 20 اردیبهشت 92, 20:30
سنجاب عزیز ممنون
برای نفر بعد آرزو میکنم که خدا درهای بسته ی زندگیشو هر چه زودتر به روش باز کنه و شادی و رضایت از زندگی نصیبش بشه
جمعه 20 اردیبهشت 92, 00:29
سلام دختر مهربون
میدونم حرف من اونی نیست که شما منتظر شنیدنش هستی و به خاطرش تاپیک باز کردی
ولی منم دقیقا حس تو رودارم
از زندگی و زنده بودن خسته ام
آخه اگه خودکشی گناه نبود تا حالا حتما از...
چهارشنبه 11 اردیبهشت 92, 21:58
دوست عزیزم من در جریان تاپیک های قبلیت بودم
و به خاطره همین ازت خواهش میکنم
یه شانس دیگه به خودت و همسرت بده
اینو بدون توی تنهایی های بعد از طلاق و جدایی هیچ کدوم از آدماهایی که آلان کنارت...
یکشنبه 08 اردیبهشت 92, 22:30
داداش عزیز
خواهش میکنم اینقدر با عجله تصمیم نگیر اونم واسه موضوع به این مهمی
کاملا از نوشتهاتون معلوم که هنوز عصبانی هستی پس این تصمیم رو تو این شرایط نگیر و حداقل عملیش نکن
طلاق اصلا راحت...
یکشنبه 08 اردیبهشت 92, 22:16
منم مامانمو دوست دارم . و براش کادو میخرم.
ولی ولی بعد از تلاشی که مادر شوهر سابقم برای جدایی منو همسرم داشت و بلاخره موفق شد
از کلمه مادر میترسم باورتون میشه؟
میشل راست میگه مادر من هم فکر میکنه...
جمعه 30 فروردین 92, 11:53
سلام سارا جون
منم دلم تنگ شده منم دلم خیلی گرفته این آهنگ و دارم گوش میدمو اشک باهام همراهی میکنن
دوست داشتم واست بنویسم
خدایا سرده این پایین از اون بالا اگه میشه نگاه کن
یه کاری کن اگه میشه فقط...
سه شنبه 27 فروردین 92, 00:49
دوست عزیز سلام
مواردی رو که شما نوشتی به نظرم خانمتون نسبت به خانواده شما بدبین شدن
و همه رفتارو گفتار اونا برای خانمتون از فیلتر بد بینی رد میشه
تا حالا نشستی خیلی آروم نه تو دعوا و قهر وقتی که...
سه شنبه 27 فروردین 92, 00:28
مهسان عزیز سلام
حرفای مریم همشون درسته
ولی دل که این جور چیزا سرش نمیشه
آخه دوست داشتن که دلیل سرش نمیشه. ولی ای کاش میشد
مهسان عزیز من کاملا میفهممت ولی چاره ای جز قطع ارتباط نداری
اکثر...
سه شنبه 27 فروردین 92, 00:04
سلام
چقدر دلم گرفته امشب
brid.1 عزیز ببخش که تو تاپیک شما مینویسم
واقعا دلم میخواست حرف بزنم
یه بغضی تو گلومه که داره خفه ام میکنه ولی نمیشه گریه کرد . به خاطره اینکه مامانم بابام غصه دار نشن...
سه شنبه 20 فروردین 92, 15:32
با سلام
جناب آقای sci من دارم این تایپک رو به دقت میخونم
البته من از همسرم جدا شدم ولی میخوام تغییر کنم و دیگه منفعل نباشم. همونطور که شما گفتید این چرخه با قطع ارتباط قطع نمیشه و در محیط دیگه...
دوشنبه 19 فروردین 92, 16:39
دوست عزیزم ناامید نباش خدا اون بالا خودش هوامونو داره خودش گفته درهنگام مشکلات از نماز دعا و صبر کمک بگیرید
ما هم چون دخترای خوبی هستیم فقط میگیم چشم
آفرین ممنونم که برای حرفم ارزش قائل شدی و غذا...