با سلام و خسته به دوستان عزیز
یکی از همکارانم پسری است که مدت حدوداً یکسال به منم گیر داده بود باهاش دوست بشم ، ولی من از حالات کلیش خیلی خوشم نمی اومد زیر بار نرفتم ، از اونجا که آدم عقده ای هستش...
با سلام و خسته به دوستان عزیز
یکی از همکارانم پسری است که مدت حدوداً یکسال به منم گیر داده بود باهاش دوست بشم ، ولی من از حالات کلیش خیلی خوشم نمی اومد زیر بار نرفتم ، از اونجا که آدم عقده ای هستش...