چهارشنبه 02 مهر 93, 09:25
یه سوالی فقط واسه خودم پیش اومد مائده جان
چرا آدم باید حط عوض کنه
در هالی که انواع روش های بلاک و ... است
چهارشنبه 02 مهر 93, 02:57
ممکنه به این تاپیک بنده توجه کنید
http://www.hamdardi.net/thread-35646.html#post353252
کمی به نظرات کارشناسانه تر نیاز دارم قبل رفتن پیش روانپزشک و روان شناس
5 مهر وقت روانپزشک
و 10 مهر وقت...
چهارشنبه 02 مهر 93, 02:33
یک نفر شما رو مناسب بره ازدواج تشخیص نداده همین
تموم شد و رفت
حتی ممکنه اون خانم اون موقع که غیر مستقیم بهشون ابراز علاقه میکردین
نظزشون مثبت بوده ولی بعدا به هر دلیلی تغییر کرده
هیچ کس رو نمیشه...
چهارشنبه 02 مهر 93, 02:12
بله سر هود دارو مصرف نکنید
و هتما به روانپزشک مراجعه کنید
اصلن نگران نباشید
داروها 6 ماه تا 2 سال مصرق میشن اغلب
و کسی هم قرار نیست مطلع بشه
چهارشنبه 02 مهر 93, 00:50
اصن حرف نزن
من خودم تجربش رو دارم
تا زمانیکه طرف جوابم رو میداد عصبی تر میشدم
آخرش یه روز برگشتم گفتم
اصن تو چرا جوابمو میدی ما که قرار نیست دوباره رابطه رو شروع کنیم
بذار هرچی بدی هست ببینیم...
پنجشنبه 27 شهریور 93, 23:24
آخ عزیز دلم مشکل تو رو که همه ی ما دخترای مجرد داریم که
اگه خواستگار خوب داشتیم تا حالا شونصد بار ازدواج کرده بودیم(آقایون ببخشن):58:
یعنی ما هممون بی ارزشیم؟؟؟؟
تازه برو خدا رو شکر کن مث من تجربه...
پنجشنبه 27 شهریور 93, 21:47
پس فقط به مامانت بگو یه جوری حتما راهیش کنه خوابگاه
الانم که اوایل ترم هس و بهش خوابگاه میدن
ولی عمق موضوع رو قشنگ به مامانت بفهمون
تا اصن فکر نکنه موضوع پیش پا افتاده ای هست و تو اشتباه میکنی
یه...
پنجشنبه 27 شهریور 93, 21:13
آخه واقعن میمونم
به خدا خودم باشم همون ساعت میگم جمع کن برو
یاده خوبی های گذشته ی خانوادش هم نمی افتم
به چیزی که جناب فرهنگ گفت فکر نکرده بودم اصن
راست میگن
اگه قصدش آزار و تحریک دخترخاله هست...
پنجشنبه 27 شهریور 93, 21:04
ای وای شاید مخفیانه حامله نشده
حاملگی ناخواسته نشنیدی شما؟
میدونی همه روش های پیشگیری یه چند درصد ریسک دارن؟
و خیلی عذر میخوام
با کتک که بچه رو سقط نمیکنن؟
ممکن بود بره خود خانم هم اتفاقی بیفته...
پنجشنبه 27 شهریور 93, 20:44
اصن به این مورد فکر کردی یه شب که خوابیدی خدایی نکرده .......
وقتی تا این حد آدم وقیحه
اصن صب که پا میشی
بری دسشویی اینجوری می بینیش
برو مامانت رو بیدار کن ( خالشه دیگه وقتی اجازه میده تو ببینی...
پنجشنبه 27 شهریور 93, 20:24
خانم اولش منم خیلی تند حرف زدم
چون برام غیر قابل هضم بود مشکلت
و بعد ناراحت شدم از دست خودم و به مدیرا اطلاع دادم پاک کنن پست هام رو
ولی یه چیز میگم بهت
چون تازه واردی ممکنه ندونی
اولش هم که...
پنجشنبه 27 شهریور 93, 18:57
خوب به مامانت بگو جمع کنه خودش رو
چرا اجازه میدن
هر شب تو خونه ی شما بخوابه
به خاطر تو هم که شده نیاید بزارن
اونم تو حال ؟؟؟؟؟؟؟؟
والا من پسر عموم تهران کار میکنه
خونه ی خودون هم کوچیک و 60...