دوشنبه 20 خرداد 98, 16:00
یه سوال خیلی جدی و مهم دارم!
چرا جدا نمی شی؟
:)
موفق باشی :)
دوشنبه 31 اردیبهشت 97, 13:25
سلام
اگه می خوای سینه رو بالا بکشی، یکی از فامیلهای ما همین اخیراً عمل کرد و بالاتر برد، ولی جاش موند. جای بخیه جراحی.
دیگه تصمیم با خودتون.
یکشنبه 09 اردیبهشت 97, 10:58
سلام
اینطور که گفتید، مادرتون نسبتاً کمال گرا هستن و هم اینکه گفتید چندسال پیش دختری رو در نظر داشته براتون که من برداشتم این بود که دختر خیلی زیبایی بوده..
الآن هم که گفتید این دو دختر گفتن...
دوشنبه 20 فروردین 97, 14:37
سلام می تونید به بقیه بگید که خسته بودیم و از این حرفا
پنجشنبه 14 اسفند 93, 13:24
پنجشنبه 14 اسفند 93, 11:10
سلام خانم msh
چرا همه ی تایپیک های شما به سرانجام نمیرسه و هر دفعه داستان جدیدی می سازید و تایپیک جدیدی باز میکنید؟؟؟؟؟
من بارها تایپیک های شما رو میخوندم. شما داستان نویس خوبی هستید.
چهارشنبه 19 آذر 93, 16:18
وای خدا. خب من چکار کنم.
به خدا کلافه شدم .خواهرم با من هم عقیده هست .مامانم هم چون دختر خواهرشه چیزی نمیگه.ولی نظر من براش مهمه .ولی میدونید چیه من فکر میکنم دلیل منطقی ندارم که بگم.من واقعا از...
چهارشنبه 19 آذر 93, 15:23
من فقط یه خواهر دارم و کم رفت و آمد هستیم کلا خیلی خونواده ساکتی هستیم .من همیشه دوست داشتم دور و برم خلوت باشه و پر از سکوت و آرامش و آسایش باشه .آقا حدود تقریبا 1 سال میشه دختر خاله من خونمونه.اولش...