پنجشنبه 24 اردیبهشت 88, 16:45
شاد ایشون ، یک کمی مرد سالار باشند و کمتر به خانم ها بها بدهند .
پنجشنبه 24 اردیبهشت 88, 16:38
درس خوندن ، این بدبختی ها رو هم داره دیگه ....
یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 01:33
به نظر من بستگی به پسرهه داره ، که بهش پیشنهاد بدهین یا ندهین .
دوشنبه 24 فروردین 88, 21:43
می گم طرف یک پست داد و دیگه پشت سرش رو هم نیگاه نکرد ، شما چرا اینقدری کشش میدید !!!
دوشنبه 10 فروردین 88, 15:40
اتفاقاً بدی این چیزها اینه که هیچ سیری ائی ندارند ... اینو مطمئنن باش .
چهارشنبه 08 آبان 87, 17:45
شما پیشنهاد بهتری دارین ، می فرمودید . در ضمن بچه عشق زیادی رو به زندگی تزریق می کنه.
چهارشنبه 08 آبان 87, 00:38
به نظر من سریعتر بچه دار بشین تا از تنهائی در بیاین.