بعد از چند جلسه صحبت ، پرسیدم که نظرشون درباره آینده چیه و چقدر فرصت لازم دارند برای جواب !
گفتند که باید طوری باشه که بتونیم هم را بشناسیم و با هم راحت تر و صمیمی تر بشیم . با این روابط رسمی امکان...
بعد از چند جلسه صحبت ، پرسیدم که نظرشون درباره آینده چیه و چقدر فرصت لازم دارند برای جواب !
گفتند که باید طوری باشه که بتونیم هم را بشناسیم و با هم راحت تر و صمیمی تر بشیم . با این روابط رسمی امکان...
با تشکر از دوستانی که پاسخ دادند . بعد از چهارمین جلسه من با خود خانم صحبت کردم و ایشون گفتند که فرصت بیشتری میخاند که بیشتر با من آشنا بشند و فعلا نمیتونن جوابی بدند .
در مورد زندگی گذشته ایشون...