سه شنبه 20 فروردین 87, 09:01
سلام دوست عزیز
عمیقاً احساستون رو درک و با شما همدردی می کنم ، چون احساسات خودم هم قربانی موردی مانند شما شد...در واقع
بعد از خوندن ماجرای شما، یک بار دیگه داغ دلم تازه شد!
خیلی تلخه که یک نفر...
دوشنبه 06 اسفند 86, 12:35
خداوندا !
تقدیرم را زیبا بنویس ،
كمك كن آنچه تو زود میخواهی
من دیر نخواهم
و آنچه تو دیر می خواهی من زود نخواهم ...
"دکتر علی شریعتی"
چهارشنبه 01 اسفند 86, 10:35
دوست عزیزم
نمی خوام ناامیدت کنم، ولی فکر میکنم گرفتار یه عشق خام و تماماً احساسی شده باشی، چطور ممکنه این شخص تمام زندگیت باشه در حالیکه نه اونو از نزدیک دیدی و نه با اون صحبت کردی و احتمالاً اون...