دوشنبه 14 اردیبهشت 88, 23:49
به قول درساي عزيز خوش بحالتون كه هواي همو دارين.منم براي همگي ارزوي موفقيت و سلامتي ميكنم
پنجشنبه 10 اردیبهشت 88, 14:55
از همه دوستان ممنون.
ازدواج مي كنم تا بدونم يك نفر هست هميشه به يادم باشه و منم به يادش باشم.
ازدواج مي كنم تا همراه و همدل يكي باشم
ازدواج مي كنم تا باعث پيشرفت همسرم بشم نه مانع پيشرفتش....
چهارشنبه 09 اردیبهشت 88, 23:16
عزيزم چرا نميذاري بيان؟ شايد اين قسمتت باشه. بدون دليل رد نكن.بزار بيان خواستگاري اگه به توافق نرسيدين رد كن.
دوشنبه 07 اردیبهشت 88, 09:49
به عنوان یه دختر .خانواده برام خیلی مهمه ولی اگر طرف خصوصیات مثبت زیادی داشته باشه و طرز فکرش نسبت به پدرش فرق کنه خیلی مهم نیست.وقتی خودش پایبند به زندگیش باشه نمیشه به جرم پدرش اونو محکوم کرد