سه شنبه 01 شهریور 90, 01:07
لیلا جون سلام،داستانتو از اول خوندم.چقدر قوی شدی.بهت تبریک میگم.همچنان موفق باشی.:72:
چهارشنبه 26 مرداد 90, 23:02
دوستان ممنون از لطفتون.آقا حامد من اون تاپیک رو قبل از اینکه شما معرفی کنید خوندم ولی جوابمو نگرفتم چون سوالات من اونجا مطرح نشده بود و فقط ظاهر مسائل شبیه بود
چهارشنبه 26 مرداد 90, 22:11
عجله نکن صبر کن تا یکی پیدا شه که از قیافش هم خوشت بیاد.کفویت ظاهری خیلی مهم چون اگه اون بدتر باشه بعدا همش فکر میکنی حیف من ... اون وقت روزگار اونم سیاه میکنی با این طرز فکر:311:
سه شنبه 25 مرداد 90, 12:44
سلام توی خانواده ما هم مشکل شما رو داشتیم وقتی میخواستیم واسه داداشم زن بگیریم.چون داداشم خوشکلو خوشتیپ بود و موقعیت خوبی هم داشت.اما هر کس رو پیشنهاد میکردیم،با تمام خوبیاش اگه قیافه معمولی داشت اون...
سه شنبه 25 مرداد 90, 03:53
واقعا ناراحت شدم با خوندن این مطلب.اما این ویرونی یک شبه به وجود نیومده که یک شبه آباد شه.صبر داشته باش و کار درست رو انجام بده.حتما موفق میشی.
سه شنبه 25 مرداد 90, 03:19
سلام دوست من به گذشته نگاه کن ببین چی باعث شده به عنوان همسر قبولش کنی،مطمینا اونقد ویژگی خوب داشته که موقتا از رفاه مالی چشم پوشی کردی،اونایی که شوهراشون همه چی واسشون فراهم میکنن چند سال از...
سه شنبه 25 مرداد 90, 03:00
سلام دوست من،بهتره به ایشون بگید که معیاراتون رو نداشته ولی اگه مساله رو پذیرفتن دیگه کشش ندین