یکشنبه 25 مرداد 88, 03:47
با سلام .
خونواده همسرم بر خلاف خونواده من پر جمعیت هستن.سر یکسری مسایل رابطه من و خونواده شوهرم بد شد. اما الان که حدود 1سال و نیم از ازدواجمون می گذره دلم می خواد رابطهمون خوب بشه.البته من از اولم...
سه شنبه 21 خرداد 87, 08:24
با سلام.
حرفای تو منو بیاد خواهرم انداخت.خواهرم با من خیلی راحته و چون میدونه من دوسش دارم همه رازهای زندگیشو به من میگه و منم تا اونجا که بتونم کمکش میکنم. به این مطالب خوب دقت کن.
5 سال پیش...
سه شنبه 21 خرداد 87, 07:05
سلام .
من هم زیاد از همسرم در سکس لذت نمی برم ولی چون ما عاشق همیم و به هم تا پای جون پایبندیم اصلا به روی خودم نمی یارم و طوری نشون می دم که انگار بیشترین لذت رو دارم می برم. سکس تو زندگی مهمه ولی...
سه شنبه 21 خرداد 87, 06:42
سلام عزیزم. مشگل تو مشگل دوران دوستی 5 ساله من و همسرم هم بود .ما الان 3 ماهه که ازدواج کردیم .و اونقدر عاشق هم بودیم و هستیم که حد نداره .پس شاید بهتر بتونم باهات همفکری کنم.
تو یه سال اخر دوستیمون...