سه شنبه 28 خرداد 87, 08:03
سلام به همه عزیزانم منم سوال گردآفرید عزیزم رو دارم به نظر شما تکلیف این جور خانم ها چیه من به کرات دیدم که همه اینجا وقتی صحبت از این قبیل حرفا میشه اکثر قریب به اتفاق توصیه می کنند که حقیقت و به...
پنجشنبه 23 خرداد 87, 17:02
سلام دوست من
این عقیده در جامعه ما دربین اکثر مردم وجود داره که فکر می کنن اگر مهریه پایین باشه مرد تعهد زیادی نسبت به زندگی نخواهد داشت و به قول معروف میگن چیزی که آسان به دست بیاد آسان از دست میره...
پنجشنبه 23 خرداد 87, 16:58
سلام من هیچوقت دلم نخواسته جنسیتم فرق کنه از زن بودن راضیم و فکر می کنم هیچ فرقی در تواناییهایه یک زن و مرد نیست.