سلام حجتیان
من تمام نظر ها را خواندم ولی چند چیز را نفهمیدم
اول اینکه چرا فکر می کنی این خانم برای ازدواج مناسب نیست؟ فقط به خاطر ظاهرشون
دوم اینکه چرا اینقدر احساس گناه می کنی؟
در مورد اول باید...
سلام حجتیان
من تمام نظر ها را خواندم ولی چند چیز را نفهمیدم
اول اینکه چرا فکر می کنی این خانم برای ازدواج مناسب نیست؟ فقط به خاطر ظاهرشون
دوم اینکه چرا اینقدر احساس گناه می کنی؟
در مورد اول باید...