دوشنبه 24 شهریور 93, 13:08
درود بانو شرر
من آدم رکی هستیم.بقول قدیمی ها شما خودت تنت میخواره و دوست داری باهاشون رابطه داشته باشی اگه دوست نداشته باشی خیلی راحت میتوانی اینکار را انجام بدی.
شوهرت صددرصد حق داره این حرف را...
یکشنبه 02 شهریور 93, 20:27
عزیزم اگر پدرشوهرت حاضر نیست حتی یک قران پول برای زنش بده و قصدش شکنجه دادن این زن بینوا است باید هر چه سریعتر این بیمار را به جای امنی منتقل کنید. وگرنه معلوم نیست چه بلایی سرش می یاد. من خوب می...
چهارشنبه 29 مرداد 93, 22:09
رابطه یک بارش میتونه زوری باشه نه 4 بار و دو روز با هم !!!!!
بنظرم خوشی این رابطه باغث شده خود استاتر تاپیک هم ادامه دهنده رابطه باشه و الان حاضر نیست کسی از این رابطه آگاهی پیدا کنه
چهارشنبه 29 مرداد 93, 19:36
جناب captive شما واقعا دارید خودتونو اسیر یه زندان های فکری می کنین.
حق دارید شرایط بد شده و انتخاب مناسب سخت تر.شاید الان آمادگی روحی انتخاب همسر رو ندارین،به نظرتون اصلا وقتش نیست و نباید بهتون...