نباید از در دعوا مرافه وارد بشی وگرنه قطعا بدتر میشه شرایط. اگه پدر یا مادرتون فکر میکنید میتونن کمک کنن و وضعو بدتر نمیکنن به اونها ه ممیتونید بگین
نباید از در دعوا مرافه وارد بشی وگرنه قطعا بدتر میشه شرایط. اگه پدر یا مادرتون فکر میکنید میتونن کمک کنن و وضعو بدتر نمیکنن به اونها ه ممیتونید بگین
منم 2 3 سال پیش همین موضوعو راجع به خواهرم که 15 16 سالش بود متوجه شدم با پسر عموم هم سن خودش اس ام اسی در ارتباطه البته یه شهر دورتر زندگی میکردن . پسر خوبی هم نبود بی ادب بود اما اس ام اسایی که من...