به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 2 از 6 1 2 3 4 5

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت. مشخصات این جست و جو برای اولین بار , 93 دقیقه قبل در دیتا بیس ثبت شده است.

  1. پاسخ ها
    52
    نمایش ها
    60,186

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    میزان و نوع فوبیا و اضظراب رو پزشک تشخیص میده.ولی میزان دوپامین به تنهایی اگرکنترل بشه کارساز نیست.
    میزان دوپامین وقتی که غلظتش زیاد میشه احساس رضایت رو در فرد بالا میبره ولی سرتونین احساس پوچی و...
  2. پاسخ ها
    32
    نمایش ها
    11,837

    RE: راهنماییم کنید لطفا

    درود
    وضعیت مالی رو شما فقط عنوان کردید و کلی گویی.
    بهتره با هر دو صحبت کنید و بذارید به خواستگاریتون بیان و شناخت رو با روابط بیشتر در کنار خانواده ها بدست بیارید.
    مسئله فرهنگی و طرز دید و نگرش با...
  3. پاسخ ها
    52
    نمایش ها
    60,186

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    درود
    بله مخصوصا سرترالین اثراتش توی دراز مدت نمایان میشه.نظر من اینه که بعد از 100 روز تازه اثرش احساس میشه و تا قبل از این مدت مثل گچ و داروی خواب آور هست.
    در مورد آلپرازولام هم که با اسم زاناکس...
  4. پاسخ ها
    6
    نمایش ها
    3,967

    RE: استخاره در اول راه، لطفا راهنمایی ام کنید.

    استخاره هم مثل فال
    بگیری اعصابت میریزه بدتر بهم
    بذار با عقلت برو جلو و تصمیم بگیر
    هنوز ندیدینش چیزیو باور نکنید:72:
  5. پاسخ ها
    52
    نمایش ها
    60,186

    RE: فوبیا و اضطراب اجتماعی

    درود بر شما
    ببخشید که باید از آخر شروع کنم،.
    zoloft-asentra و نامهای دیگر نامهای تجاری داروی سرترالین هستند.آسنترا روی من بهتر از زولوفت جواب داد.البته من 3 سالی میشه که آسنترا مصرف میکردم و حدود 2...
  6. RE: برای درمان دارویی افسردگی و استرس راهنمایی میخواستم

    درود
    من در مورد داروها و بیماری افسردگی میتونم کمکتون کنم.

    داروها:

    1- فلوکستین:
    این دارو جز داروهای جدید افسردگی هست که توی گروه بازجذب اختصاصی سرتونین قرار میگیره خواهر من.
    این دارو کاهش...
  7. موضوع: استرس عذابم می ده

    بوسیله footer
    پاسخ ها
    17
    نمایش ها
    7,136

    RE: استرس عذابم می ده

    درود
    با این روش ها نمیتونید کمش کنید.
    به یک روانپزشک مراجعه کنید برای مدت محدودی دارویی تجویز میکنه وضعیتتون بهتر میشه.
    موفق باشید:72:
  8. پاسخ ها
    58
    نمایش ها
    29,268

    RE: از من بدبختر هم هست ؟

    درود
    خیلی خوبه که به هم عشق دارید .
    به نظر من ایشون رو به صورت قانونی به همسر خودتون در بیارید.چه پدر مادر بخواهند چه نخواهند.
    ایشالله خوشبخت بشی برادر عزیزم
  9. پاسخ ها
    13
    نمایش ها
    7,280

    RE: به رسمیت شناخته شدنم توسط نامزدم

    مبارکتون باشه و فکر نکنید که اشتباه کردید! برید جلو خدا خیر و برکت بهتون میده.
    ولی اصولا من یه اعتقادی دارم.
    خوشم نمیاد از پدر و مادرم خونه یا ماشین بگیرم و زندگی تشکیل بدم.به همین خاطر خودم کار...
  10. پاسخ ها
    38
    نمایش ها
    16,553

    RE: فوری:توی این موقعیت حساس به شوهرم کمک مالی کنم؟

    آفرین:104: کاملا تایید میکنم

    http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg


    به نظر من فعلا اجناس مارک دار را کنار بگذارید و سعی کنید اول خونه رو رهن کنید.اجناس رو میشه همیشه تهیه...
  11. موضوع: خستگي!

    بوسیله footer
    پاسخ ها
    20
    نمایش ها
    6,520

    RE: خستگي!

    درود
    برای مردن راه حل قطعی من که به ذهنم نمیرسه و الا خودم خیلی دنبالش گشتم ولی نتونستم راحت ترین راهو پیدا کنم
    :305:
  12. پاسخ ها
    21
    نمایش ها
    10,599

    RE: ادامه تحصیل یا ازدواج؟

    موافق فرانک 1389 هستم :104:
  13. پاسخ ها
    21
    نمایش ها
    10,599

    RE: ادامه تحصیل یا ازدواج؟

    درود
    ادامه تحصیل در خارج براتون رویا هست؟که در نهایت چی بدست بیارید؟به عواقب تاخیر انداختن ازدواج به این دلایل هم توجه کنید!
  14. پاسخ ها
    6
    نمایش ها
    3,683

    RE: تردید در پیشنهاد به هم کلاسیم

    درود
    شرایط ازدواج رو دارید؟
    وضعیت مالی؟چقدر از درستون مونده؟آینده شغلی؟پس انداز؟
    بشینید اول اینارو حل کنید با خودتون بعد به دختری دل ببندید.اگر حل کردید و مشکلی نبود راجع به نحوه پا پیش گذاشتن...
  15. پاسخ ها
    14
    نمایش ها
    7,072

    RE: حد طبیعی اختلاف سطح تحصیلات دختر و پسر

    درود
    اشکالی نداره به شرط اینکه دید پسر هم باز باشه و بپذیره که در آینده با شما مشکلی نداشته باشه و شما هم فکر نکنید چون مدرک آکادمیک دارید کامل هستید.
    اگر کنار بیایید هیچ مشکلی نداره
  16. پاسخ ها
    10
    نمایش ها
    9,441

    RE: مشاوره برای ایجاد یک شرکت کامپیوتری

    درود
    خیلی خوبه
    ولی جاوا و سی شارپ و دلفی چه ربطی به شبکه داره؟
    چی یاد گرفتید توی محیط آکادمیک؟؟
  17. پاسخ ها
    12
    نمایش ها
    15,192

    RE: چجوری به دختر مغروری عشقم رو ثابت کنم؟؟؟

    دیگه نباید قصدتون رو مستقیم مطرح کنید!
    به خانواده تون اطلاع بدید تا اونا اقدام کنند.اینطور هم قصد شما واضح تر میشه و هم اون مطمئن تر.
  18. پاسخ ها
    15
    نمایش ها
    7,472

    RE: آقايون شما بگيد چرا اين كارو مي كنه؟؟؟

    درود
    شاید رابطه شما اونقدر جدی نبوده و تعهدی نداشتید به هم یا به هم قولی نداده بودید که برای هم هستید و فقط جهت آشنایی سطحی بوده؟که ایشون فکر کردن مهم نیست از شما کتاب رو بگیرن.
  19. پاسخ ها
    35
    نمایش ها
    17,434

    RE: ميخوام واسه شوهرم ماشين بخرم ....

    به نظر من به اسم همسرتون بخرید.اگر مشکلی پیش بیاد خدایی نکرده چیزی مثل تصادف و غیره به هر حال شما درگیر میشید که محیط هایی که این مشکلات رو رفع میکنند زیاد برای خانم ها خوب نیست.اگر اعتماد دارید...
  20. پاسخ ها
    8
    نمایش ها
    5,167

    RE: چطور باید فهمید یا مطمئن بود؟؟

    درود
    مرسی شما خوبین کجایین پیداتون نیست؟:72:
    آره منم همینطور فکر میکنم فقط موردی که هست اینه که این دختر خانم فامیل ما هستند و از جهتی حالا چه درست و چه غلط که من فکر میکنم غلط هست چون فامیل هستن...
  21. پاسخ ها
    31
    نمایش ها
    10,453

    RE: سن ازدواج برای آقایان

    ممنون دوست گلم ایشاله شما هم موفق باشی همیشه:72::46:
    واقع بین هستم ادامه تحصیل به شکل واقعی؟!میشه بفرمائید کسی که از دانشگاه در ایران فارغ التحصیل میشه چی یاد میگیره که فورا بره سر کار؟
    پس تقریبا"...
  22. پاسخ ها
    8
    نمایش ها
    5,167

    RE: چطور باید فهمید یا مطمئن بود؟؟

    نه دانشجو هستند.19-20ساله
    بله باید با دوستانش صحبت کنم
    هر چیزی که به فکرتون میرسه بگید حتما به من کمک میکنه:72:
  23. پاسخ ها
    88
    نمایش ها
    30,724

    RE: دیگه به پایان خط رسیدیم

    درود
    آفرین!دیدی گفتم بره روانپزشک و درست درمان کنه مشکل حل میشه؟اگر دارو جدید مصرف میکنه که 2 هفته کمه.بذار 45 روز بگذره ببین زیر و رو میشه:323:
    خوشبخت...
  24. پاسخ ها
    8
    نمایش ها
    5,167

    چطور باید فهمید یا مطمئن بود؟؟

    درود
    ما در این انجمن افراد زیادی رو مشاوره میدیم و از اون تجربه خیلی کممون که به هر حال توی زندگی بدست آوردیم رو به دیگران انتقال میدیم.
    حالا من یک سئوالی از دوستان دارم میخواستم یک راه درستی رو به...
  25. پاسخ ها
    88
    نمایش ها
    30,724

    RE: دیگه به پایان خط رسیدیم

    منتظریممممممممممم
نمایش نتایج: از شماره 26 تا 50 , از مجموع 129
صفحه 2 از 6 1 2 3 4 5
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.