به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 2 از 10 1 2 3 4 5

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت. مشخصات این جست و جو برای اولین بار , 87 دقیقه قبل در دیتا بیس ثبت شده است.

  1. پاسخ ها
    224
    نمایش ها
    43,194

    RE: تاریخ تولد جشن تولد 3

    تولدت مبارک صابر جان
    همچنان صبور باش و مقاوم
    یه دعا میکنم ان شالله هیچ وقت سرماخوردگی و آنفولانزا نیاد سراغت خیلی بده:302::302:
    مبارکه مبارک:72::72::72:
  2. پاسخ ها
    65
    نمایش ها
    9,436

    RE: تشکر از اینکه یک سال باهام همدردی کردین.

    میدونم الان در حال حاضر دلت ارامش میخواد پس فکرت رو رها کن قبلا هم گفتم خودتو واسه هر چیزی آماده کن. به خودت فرصت بده تا قبول کنه که شرایط داره عوض میشه و تو میخوای بهتر از قبل باشه.نمیدونم الان وقت...
  3. پاسخ ها
    52
    نمایش ها
    15,075

    RE: ادامه تلاش من با صبر

    سلام مریم جان خوبی کم پیدایی عزیزم
    نگران هیچ چیز نباش هترین جمله رو خودت گفتی
    سعی میکنم ایمان بیارم که خدا حقی از کسی ضایع نمیکنه و تلاشهام نتیجه میده،
    محکم باش و خودتو واسه مواجه شدن با هر چیزی...
  4. پاسخ ها
    57
    نمایش ها
    4,810

    RE: جلب نظر دختری که نمی شناسمش

    با صحبتهای شما بهترین راه نرگس خانمه . فقط کافیه یه پیام واسش بزارید خیلی محترمانه موضوعو واسش توضیح بدید مختصرا بخواید این لطفو درحقتون بکنه.
    این نظر منه
    منتظر راهنمایی دوستان باشید
  5. RE: شوهرم بین صحبتاش با دوستا و همکاراش شوخیهای زشت و رکیکی میکنه

    عزیزم نگران نباش منم مثل تو کاملا پاستوریزه بزرگ شده بودم ولی روز به روز دارم با الفاظ جدید آشنا میشم که غریب به اتفاق معنی خیلیهاشونو نه میدونم نه تا به حال شنیدم.:311::311:
    پس مسئله اول حل شده است...
  6. پاسخ ها
    57
    نمایش ها
    4,810

    RE: جلب نظر دختری که نمی شناسمش

    سلام مجدد.
    بله حتما.چرا بیخود واسه خودتون مسئله سازی میکنید؟به نظر میاد انسان معقولی باشید پس چرا حاشیه سازی و به اصطلاح چرخاندن لقمه دور سرتون؟؟؟
    فکر میکنید اگر نرگس متوجه شه که واسطه بوده اما بی...
  7. پاسخ ها
    23
    نمایش ها
    3,838

    RE: ضعف جسمی من و شخصیت غیر قابل تحملی که پیدا کردم

    سلام مـــــامـــــــــانـــیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
    چه طوری؟
    ای شیطون هی میاد حال و احوال میکنه میگه حالم بده و اینا هیچی نمیگه چه خبره!!!!!!!هی با خودم میگم چش...
  8. پاسخ ها
    57
    نمایش ها
    4,810

    RE: جلب نظر دختری که نمی شناسمش

    سلام جناب شب شکن.خسته نباشید
    اول از همه یه لطفی بکنید کمی در نوشتار و پاراگراف بندی پستهاتون دقت کنید اینطور پشت سر هم نوشتن و طولانی بودن متن یه کمی خسته کنندست .
    من شخصا نتونستم کامل پستتون رو...
  9. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام بابا بیاین یه قانون بزاریم هر دانشجو باید در روز 2واحد همدردی هم پاس کنه خب اینجوری که همه سرشون تو کتابه همدردی مشروط میشه ها ا ا. ...اصلا هر چی جای خودش درس جای خودش نت گردی جای خودش چه وضعیه...
  10. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    سلام فکور جان ببخش دیر متوجه سوالت شدم.تقریبا من کالباس و خیارشور و سس رو مخلوط کردم ولی چون خیارشورم خیلی شور بود گوجه هم اضافه کردم خیلی خوشمزه شد[/code]
  11. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    آقای من
    دست‌های زائرانت را می‌بینم كه به سمت پنجره فولاد كه درگاه اجابت است، دراز شده‌اند و تو آنقدر باكرامتی كه هیچ دستی را رد نمی‌كنی.

    امروز من هم آمده‌ام تا در سایه امن دستان آفتابی‌ات آرامش...
  12. پاسخ ها
    13
    نمایش ها
    1,919

    RE: نمی دونم انتخاب کردنش برای زندگی درسته یا غلط

    یلدا عزیزم
    اگر گشتی تو تالار زده باشی یا به زندگی اطرافیانت توجه کرده باشی زندگی مردها دو بعد داره
    یکی بیرون از محیط خانواده ،یکی محیط اجتماع کار و زندگی بیرون از خانوادشون
    پیشنهاد دقیقی واست...
  13. موضوع: خواستگار؟!

    بوسیله فائزه_م
    پاسخ ها
    10
    نمایش ها
    1,734

    RE: خواستگار؟!

    سلام عزیزم معلومه اولین تجربه خواستگاری در پیش است.... اول خودتو اماده کن این یک خواستگاری ساده ست قرار نیست تو حتما همونی باشی که اونا میخوان اسمش روشه جلسه معارفه.یعی کن لباس شیک پوشیده و ساده...
  14. RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    اگه عوضش میکردم دیگه عمرا کسی منو میشناخت:311:
    اونوقت افسرده میشدم :302:
    گوشه گیر میشدم:302:
    ترد میشدم:302:

    حالا ببین با همین راهنمایی کی میتونه حدس بزنه
    یه ماهه اینجا همه تو خودشونن کی به...
  15. RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    جهت معرفی مجدد خود بر این سرا گام نهادم:311:

    نه نه معرفی نمیکنم:227:
    اگه گفتید من کدام کاربر محترمه این تالار میباشم ؟؟؟:227:
  16. پاسخ ها
    232
    نمایش ها
    58,099

    RE: شب های روشن همدردی( پنچشنبه شبها)

    نزاریم این تاپیک خاک بخوره!!!

    بیاید خودخواه باشیم چه اشکالی داره واسه خودمون دعا کنیم امشب شب خودمون باشه

    خدا باشه و من
    من باشم خدا


    ساعت 11
  17. موضوع: پیامک های جالب

    بوسیله فائزه_م
    پاسخ ها
    176
    نمایش ها
    35,658

    RE: پیامک های جالب

    دنیا مثل شهربازی شده
    جایزه بازی با آدما یه عروسک دیگس...!:302:
  18. RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    رویا خانوم جان!!دختر شیطان؟؟؟؟
    lمیدونی چه کسی در برابر توست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مامور مخصوص مدیر همدردی میتیbaby
    شوخی شوخی با babay خان هم شوخی؟
    تازه گله هم داری؟
    وووووووووووووووییییییییییییی

    ببین...
  19. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    هزار بار اومدم یه چیزی بنوسیم ولی حال ندارم چراااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟:(
    چندروزه اینطورم هااااااااااااا:(
    اخ راستی سلام خوبین؟
    زهره جونم خوبی ؟
    .......
  20. RE: بااینکه22سالمه اماطرفم به بهانه سختگیری خانوادم جرات نداره پاشوبذاره خونمون

    ......
    http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
    سلام دختر خوب. خوبی خانم؟؟؟

    یه چیزی بگم؟؟؟؟جالبه واسم اصلا تو جملاتت رنگی از یه سری الفاظ رایج در این نوع رابطه ها نمیبینم
    مثل ...
  21. پاسخ ها
    560
    نمایش ها
    509,956

    RE: خاطرات قشنگ و عاشقانه من و همسرم (2)

    دیروز قرار بود از شرکت زودتر بیاد دنبالم که بریم واسه نی نی پسر داییش کادو بخریم بریم دیدنش اخه تازه به دنیا اومده:46:
    وقتی زنگ زدم که کجایی دیر کردی به کل منکر این شد که یه همچین قراری با من داشته...
  22. پاسخ ها
    28
    نمایش ها
    5,494

    RE: فرار ازعشق ممنوع

    خدایای من!!!!!
    شاید اینجا جاش نباشه ولی حقیقاتا داریم به کجا میریم!!
    وقیح ترین کارها به راحتی داره انجام میشه همین اطرافمون نزدیکمون چیزایی که فکرش هم نمیشد کرد!!!
    کو حیا که زینت زن بود!!!
    کجاست...
  23. RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    سلاممممممممممم
    ََُِِِِااااااااا میگم چرا سوت و کوره پس موضوع امتحاناته!!!!
    آخه ما که درسمــــــونـــو تـــــمـــــــــوم کردیــــــــم :227:و مــدرک گرفتیم:227:(همچین این جمله با غرور و کش و قوس...
  24. RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام علیکم ورحمه....بی دلم چی شده?بابا تو خونه ماچیزی واسه خوردن نبود تو که آشپزخونت گرم و خوشمزه بود تو چرا سرما خوردی?!?!حالا چرا زمین و اسمونو فحش میدی جاش برو دکتر یه سوزن نوش کن غم هر دو عالم...
  25. پاسخ ها
    57
    نمایش ها
    18,998

    RE: چگونه جهزیه بخریم؟

    یخچال فریزر دوقلو 3میلیون,ماشین لباسشویی1میلیون ظرفشویی1/200هرسه سامسونگ جارو برقی400سامسونگ.ساید نگیر هم گرونتره هم جای فریزرش خیلی کمه.دوقلو شیکتر و ارزونتر از سایده.قابلمه یه سرویس چدن 600 یه...
نمایش نتایج: از شماره 26 تا 50 , از مجموع 247
صفحه 2 از 10 1 2 3 4 5
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.