پنجشنبه 23 خرداد 92, 10:17
تازه فقط یک ماهه و خورده ای که من بش ایمیل ندادم
احساس میکنم سالها میگذره ...:onthego:
پنجشنبه 23 خرداد 92, 09:56
عزیزم تا کار دستت نداده برو پیش مشاور حضوری
این مساله خیلی خطر ناکه و باید زودتر پی گیری شه
چهارشنبه 22 خرداد 92, 14:16
نازنین مهریه رو ببخشی دیگه هرگز برنمیگرده
چهارشنبه 22 خرداد 92, 11:00
بهتره بگیم توجیهات تکراری
چرا یک کلامم نمیگین سایت برای خودمونه اختیارشو داریم
لااقل آدم دلش آزرده نمیشه
سه شنبه 21 خرداد 92, 23:25
:104::104::104::104:
آفرین دوست خودم
خوشحالم که معیارهاتو و خط قرمزهاتو میشناسی
اینطوری حتما ازدواج موفق خواهی داشت
سه شنبه 21 خرداد 92, 14:30
البته من خیلی ممنونم از مدیران این سایت و در کل این سایت رو مفید میدونم
خوب روشهای خاصی داره استفاده از سایت
و به هر حال یه سایت شخصیه که طبق نظر مدیران اداره میشه جمهوری نیست که نظر همه رو بدونن
دوشنبه 20 خرداد 92, 21:45
به نظر من کافیه
اگه این کامنت ها هنوز هست و ادامه داره مساله جدیه و باید در نظر گرفته شه
برای من این برخوردها خط قرمزه تو دوره شناخت
تو باید ببینی نظر خودت چیه
و این برخورد برات خط قرمز هست...
یکشنبه 19 خرداد 92, 23:48
سلام آقای پژمان خوب هستین؟؟
چه خبر همسر و پسرتون خوب هستن ؟؟؟
چی شد به کجا رسید جریانتون؟؟؟
یکشنبه 19 خرداد 92, 23:45
نشونه خوبیه که جواب داد و خیلیم زود جواب داد
پس خیالت باید راحت بشه یکم
نگران نباش اون رفته تفکرات خودشو به مشاور گفته و مشاورم چنین نظری داده
و شایدم اصلا پیش مشاور نرفته و از شناختی که از تو...
یکشنبه 19 خرداد 92, 23:36
انقدر این تاپیک نکات تخصصی داره که من حرفی برای گفتن ندارم
فقط یه سر نکته:
از طریق آی اس پ(شرکت ارائه دهنده اینترنت) همه چیز رو میشه پی گیری کرد همه چیز یعنی هر اتفاق و حرفی که زدی، مثلا اگه تو...
یکشنبه 19 خرداد 92, 21:44
اَه اَه
من امروز یه سوپ پیاز فرانسوی درست کردم
افتضاح شد
الانم دل درد دارم
همیشه عالی میشد و جز غذاهای مورد علاقم بود
اما نمیدوم چرا اینطوری شد
جنس همه چی بد شده هم نونها هم پنیرها هم...
یکشنبه 19 خرداد 92, 13:43
ببینید الان برای ما ها که خارج گود ایستادیم
کاملا واضحه که یه پسر 29 ساله قصددش از زدن این حرفها چیه ( داره بستر سازی میکنه برای رابطه)
حالا اگه پسر 18 19 سالش بود میشد گفت محبتو تو این چیزها...
یکشنبه 19 خرداد 92, 13:33
احتمالا درگیر بازیهای مرحله ای شده از اینا که باید آنلاین باشی یه چیزی مثل بازی سیمس
این یه جور اعتیاده و تا خودش نخواد هیچ کس نمیتونه تغییرش بده
میتونی براش انگیزه ایجاد کنی خارج فضای اینترنت
یکشنبه 19 خرداد 92, 13:26
عزیزم این که مشکلی نیست
از همسرت بخواه و این چیزها رو براش توضیح بده
نا سلامتی زن و شوهرین
و مطمئنم با این بار عاطفی که داره حتما درک میکنه و کمکت میکنه
یکشنبه 19 خرداد 92, 13:17
عزیزم پس ترست از اینکه اگه رابطه جنسی کمرنگ شه ممکنه همسرت ازت دوور شه؟
نه اینطور نیست
خانواده ای رو میشناسم که بعد 30 سال هنوز بچه ندارن چون زن از رابطه جنسی میترسه و دوست نداشته و مرد علاوه بر...
یکشنبه 19 خرداد 92, 13:01
شما الان یه مادی مادر یه نی نی خوشگل
حس مادرانه و قشنگ این روزهاتو با همسرت در میون بزار
بزار اونم پدر شدن و حس کنه
اینطوری خونوادتون گرم تر و با محبت تر میشه
باورت نمیشه من وقتی به نوزادی...
یکشنبه 19 خرداد 92, 12:54
خواهشا به مرد دیگه ای فکرنکن که مشکلت که الان یکیه میشه هزار تا
باید برید پیش ارلوژیست
باید همسرتونو راضی کنید که همراهتون بیاد و خودتون هم به خدا توکل کنید
ممکنه اوایل بارداری تو برخی...
یکشنبه 19 خرداد 92, 12:31
البته هر زنی تو هچین موقعیتی اون پیام ها رو به همسرش میده
.....
اما به نظر من حس بدبختی و التماس و انتقال میده
با اون چیزهایی که تو پست اول بود یکم متناقضه
یعنی بین دو نوع رفتار تفاوت از مو...