تمنای عزیزم سلام.من تیرماه امسال شروع به خرید کردم تا ابان که مراسمم بود.اوج گرونی ها و بالارفتن نرخ دلار و از همه بدتر کمیاب شدن جنس و اهتکار.تو شهر ما همه چیز گردن دختره جز سیستم صوتی و یک تخته فرش...
تمنای عزیزم سلام.من تیرماه امسال شروع به خرید کردم تا ابان که مراسمم بود.اوج گرونی ها و بالارفتن نرخ دلار و از همه بدتر کمیاب شدن جنس و اهتکار.تو شهر ما همه چیز گردن دختره جز سیستم صوتی و یک تخته فرش...
یعنی کشته مرامتونم
معرفتتون
همدلیتون
همدردیتون
بابا مهاجر از اینجا مهاجرت هم بکنه یکی نیست بگه کوشی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون اقای صابر که به فکر بودی پای هیچ رستورانی در کار نبود هنر نزد مهاجران است و بس واسه عصرونه همون هات چاکلت فندقی و کیک پرتقالی دست پخت خودم که واقها عالی شد شام قورمه سبزی و ماهی سوخاری کنارش...
مهمونی امشب عالی شد همه چی عالی و خوشمزه دلم میخواست عکس بگیرم اما نشد یه همون دلیلی که قبلا هم گفتید خونواده همسر باشنو تو عکس بگیری اصلا ا ا ا. ... الان خسته ام فردا میتعریفم!!!شب بخیر
ممنون دوست جونا!!!! صابر صابر مهاجر!!!!صابر به گوشی!?!? برادر قراره بیان دست پخت عروسشونو بخورن من خیانت نمیکنم هر چی هست همینه صادقانه!!!! مادرشوهر من تو اشپزی معجزه میکنه حتی طعم چایی که دم میکنه...
توجه توجه
بشتابید بشتابید
نه نه
کمک :325::325:کمک
به دادم برسید:316::316::316:
جمعه مهمون دارم
مادر شوهر وووی
پدر شوهر وووی
خواهر شوهر وووووووووووووووی
شوهر خواهر شوهر ووی
دوستان حالا که حرف مرامو این حرفا شد هی جنوبی جنوبی کردید (قابل توجه گلی خانوم)
منم از مرام شرقیا میگم
هر کی خواست بره قشم بیاد پیش خودم بهترین هتل و با کمترین نرخ واسش ok میکنم ما هم بله دستی در...
من همین جا این شعرو تقدیم میکنم به بهار شادی:
بهار من که به مکتب نرفتو میوه ارایی ندانست
به غمزه شب یلدا میوه آرا و کیک پز مجلس شد
بهار جان قربونت برم من
بابا هنرمند
بابا سبد میوه
تولدتون مبارککککک
گل کاغذی؟کی تولدت بودمن نفهمیدم :311:مهم نیتـــــــه عزیزم:311:تولدت مبارک بچه بندر!!:72::72:خوش باشی:46:
بهار جان تولد شماهم مبارک باشه خوش باشی و خوشبخت عزیزم:43:
این میشه همون از شنبه شروع میکنم و این شنبه کی میاد خدا میداند
همین امروز شروع کن ا!!!!!!!!!!
قبلا هم صحبت افرادی مثل شما بودم که عشق رو به خاطر همین به قول شما سوز و گدازش میخوان تا خود طرف مقابل یا رسیدن به اون و چشیدن طعم ارامش و خوشبختی!!!اینم یه مدلشه بحثی هم توش نیست اما نه واسه...
بهارشادی از صبح نشسته اون هنر شب یلدارو تمام کنه آما
انگشت مبارک رو با ابزار به شکل جیگر زلیخا در آورده به شدتت خون ریزی و
راهی پانسمان کردن میباشد
آبجی نخواستم هنر شب یلداتو بیاری تا...
سلام
یلداتون مبارک:72::72::72:
تاخیر که ندارم نه؟؟؟نــــــــــــــــه!!!!:311::311::311:
RE: صحبت های نامزدم در مورد هیکل و ظاهر دخترها خاله زنکه یا حیض؟
هیز عزیزم
[color=#800080]ممنون از همگان!!!!:43:
ممنون فکور عزیزم وقتی اسم کوچیکمو صدا میزنی همچینی دلم اب میشه احساس نزدیکی بی حدو اندازه ای میکنم دوستون داریم هوارتا
با توجه به گرانی های پیش امده و شلوغی...
خانوما اقایون این مکان صاحب خونه داره هر چی صاحب خونه بگه همونه ( آغاز کننده:بی دل) فضا رو متشنج نکنید...!:324:
بنده چندتا سوال دارم لطفا کمکم کنید:316:
1.دیروز ته چین مرغ پخیدم خیل باحال شد...
بچه ها اون تیرامیسو که مریم نوشته بود رو میخوام درست کنم ولی من اینجا لیدی فینگر گیر نیوردم کیک اسفنجی هم بلد نیستم درست کنم میخوام از همون ساقه طلایی استفاده کنم به جای قهوه هم شیرکاکائو استفاده...
سلام صبح سرد و احیانا برفیتون بخیر
انگار این افسردگی فصلی گریبان گیر همه شده
احوال همه یکمی گرفته ست
منم که انگار شانس ندارم از بعد عروسی مدام مریضو ناخوش اوالم
صبح یکی از دوستان قدیمی اومد محل...
پدربزرگ فرمودند خوبند و به زودی برخواهند گشت ان شالله دعاگو باشید:d
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا:104::104::104:
بالاخره درو باز کردینو ما اومدیم تو...:311:
مرسیییییییییییییی:43:
میخوام یه تاپیک جدید بزنم با این عنوان
به تالار همدردی...
سلام خوبین چی شده چه خبره انگار هیچ کس تو تالار نیست
نه شوری نه هیجانی خبریه ما اطلاع نداریم!!!!!!!!!
http://7up-051.tk/images/35e5ev89pdp85jvo3hv.jpghttp://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
http://7up-051.tk/images/8d3e56wpctxqozk3ks9j.jpg
ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﻡ ﭼﻪ ﺭﺍﺯﯾﺴﺖ ﺑﯿﻦ ﺩﻝ ﻭﺩﺳﺘﻢ!
ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﻓﺖ ﺑﻪ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺩﻝ ﺑﺴﺘﻢ....
پدربزرگ یادتونه اون اوایل گفتم یک کم از خودتون واسمون بگید که شما شرح ماوقع دادی!!!
نگفته بودی در زیست شناسی جانوری تبهر خاصی داری!!!!:311:
دیروز ماهگرد عروسیمون بود یه فکرایی داشتم ولی حالشو نداشتم:311:
ظهر که میرفتم خونه یه شاخه گل خریدمو گفتم یه کیک درست میکنم با خورشت بادمجان که آقا خیلی دوست داره
رسیدم خونه اصلا حال کیک پختن...