به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 3 از 10 1 2 3 4 5 6

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت. مشخصات این جست و جو برای اولین بار , 87 دقیقه قبل در دیتا بیس ثبت شده است.

  1. پاسخ ها
    57
    نمایش ها
    18,998

    RE: چگونه جهزیه بخریم؟

    تمنای عزیزم سلام.من تیرماه امسال شروع به خرید کردم تا ابان که مراسمم بود.اوج گرونی ها و بالارفتن نرخ دلار و از همه بدتر کمیاب شدن جنس و اهتکار.تو شهر ما همه چیز گردن دختره جز سیستم صوتی و یک تخته فرش...
  2. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    یعنی کشته مرامتونم
    معرفتتون
    همدلیتون
    همدردیتون
    بابا مهاجر از اینجا مهاجرت هم بکنه یکی نیست بگه کوشی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  3. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    ممنون اقای صابر که به فکر بودی پای هیچ رستورانی در کار نبود هنر نزد مهاجران است و بس واسه عصرونه همون هات چاکلت فندقی و کیک پرتقالی دست پخت خودم که واقها عالی شد شام قورمه سبزی و ماهی سوخاری کنارش...
  4. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    مهمونی امشب عالی شد همه چی عالی و خوشمزه دلم میخواست عکس بگیرم اما نشد یه همون دلیلی که قبلا هم گفتید خونواده همسر باشنو تو عکس بگیری اصلا ا ا ا. ... الان خسته ام فردا میتعریفم!!!شب بخیر
  5. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    ممنون دوست جونا!!!! صابر صابر مهاجر!!!!صابر به گوشی!?!? برادر قراره بیان دست پخت عروسشونو بخورن من خیانت نمیکنم هر چی هست همینه صادقانه!!!! مادرشوهر من تو اشپزی معجزه میکنه حتی طعم چایی که دم میکنه...
  6. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    توجه توجه
    بشتابید بشتابید
    نه نه
    کمک :325::325:کمک
    به دادم برسید:316::316::316:
    جمعه مهمون دارم
    مادر شوهر وووی
    پدر شوهر وووی
    خواهر شوهر وووووووووووووووی
    شوهر خواهر شوهر ووی
  7. RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    دوستان حالا که حرف مرامو این حرفا شد هی جنوبی جنوبی کردید (قابل توجه گلی خانوم)
    منم از مرام شرقیا میگم

    هر کی خواست بره قشم بیاد پیش خودم بهترین هتل و با کمترین نرخ واسش ok میکنم ما هم بله دستی در...
  8. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    من همین جا این شعرو تقدیم میکنم به بهار شادی:


    بهار من که به مکتب نرفتو میوه ارایی ندانست
    به غمزه شب یلدا میوه آرا و کیک پز مجلس شد


    بهار جان قربونت برم من
    بابا هنرمند
    بابا سبد میوه
  9. پاسخ ها
    224
    نمایش ها
    43,194

    RE: تاریخ تولد جشن تولد 3

    تولدتون مبارککککک

    گل کاغذی؟کی تولدت بودمن نفهمیدم :311:مهم نیتـــــــه عزیزم:311:تولدت مبارک بچه بندر!!:72::72:خوش باشی:46:

    بهار جان تولد شماهم مبارک باشه خوش باشی و خوشبخت عزیزم:43:
  10. پاسخ ها
    6
    نمایش ها
    6,810

    RE: سیگار و ترس از رسوایی مقابل خانواده همسر

    این میشه همون از شنبه شروع میکنم و این شنبه کی میاد خدا میداند

    همین امروز شروع کن ا!!!!!!!!!!
  11. پاسخ ها
    57
    نمایش ها
    19,509

    RE: آیا دوست(دختر) را با زنم آشنا کنم؟ (درخواست کمک)

    قبلا هم صحبت افرادی مثل شما بودم که عشق رو به خاطر همین به قول شما سوز و گدازش میخوان تا خود طرف مقابل یا رسیدن به اون و چشیدن طعم ارامش و خوشبختی!!!اینم یه مدلشه بحثی هم توش نیست اما نه واسه...
  12. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    بهارشادی از صبح نشسته اون هنر شب یلدارو تمام کنه آما

    انگشت مبارک رو با ابزار به شکل جیگر زلیخا در آورده به شدتت خون ریزی و

    راهی پانسمان کردن میباشد

    آبجی نخواستم هنر شب یلداتو بیاری تا...
  13. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام
    یلداتون مبارک:72::72::72:
    تاخیر که ندارم نه؟؟؟نــــــــــــــــه!!!!:311::311::311:
  14. پاسخ ها
    144
    نمایش ها
    60,116

    RE: فارسی را پاس بداریم

    RE: صحبت های نامزدم در مورد هیکل و ظاهر دخترها خاله زنکه یا حیض؟


    هیز عزیزم
  15. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    [color=#800080]ممنون از همگان!!!!:43:

    ممنون فکور عزیزم وقتی اسم کوچیکمو صدا میزنی همچینی دلم اب میشه احساس نزدیکی بی حدو اندازه ای میکنم دوستون داریم هوارتا
    با توجه به گرانی های پیش امده و شلوغی...
  16. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    خانوما اقایون این مکان صاحب خونه داره هر چی صاحب خونه بگه همونه ( آغاز کننده:بی دل) فضا رو متشنج نکنید...!:324:

    بنده چندتا سوال دارم لطفا کمکم کنید:316:

    1.دیروز ته چین مرغ پخیدم خیل باحال شد...
  17. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    بچه ها اون تیرامیسو که مریم نوشته بود رو میخوام درست کنم ولی من اینجا لیدی فینگر گیر نیوردم کیک اسفنجی هم بلد نیستم درست کنم میخوام از همون ساقه طلایی استفاده کنم به جای قهوه هم شیرکاکائو استفاده...
  18. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام صبح سرد و احیانا برفیتون بخیر
    انگار این افسردگی فصلی گریبان گیر همه شده
    احوال همه یکمی گرفته ست
    منم که انگار شانس ندارم از بعد عروسی مدام مریضو ناخوش اوالم
    صبح یکی از دوستان قدیمی اومد محل...
  19. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    پدربزرگ فرمودند خوبند و به زودی برخواهند گشت ان شالله دعاگو باشید:d
  20. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا:104::104::104:
    بالاخره درو باز کردینو ما اومدیم تو...:311:
    مرسیییییییییییییی:43:


    میخوام یه تاپیک جدید بزنم با این عنوان
    به تالار همدردی...
  21. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام خوبین چی شده چه خبره انگار هیچ کس تو تالار نیست
    نه شوری نه هیجانی خبریه ما اطلاع نداریم!!!!!!!!!
  22. پاسخ ها
    143
    نمایش ها
    42,542

    موضوع مهم : RE: گالری تصاویر طنز و خنده دار!(2)

    http://7up-051.tk/images/35e5ev89pdp85jvo3hv.jpghttp://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
    http://7up-051.tk/images/8d3e56wpctxqozk3ks9j.jpg
  23. پاسخ ها
    82
    نمایش ها
    200,737

    RE: اس ام اس هاي قشنگ و با مزه

    ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﻡ ﭼﻪ ﺭﺍﺯﯾﺴﺖ ﺑﯿﻦ ﺩﻝ ﻭﺩﺳﺘﻢ!
    ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﻓﺖ ﺑﻪ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺩﻝ ﺑﺴﺘﻢ....
  24. RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    پدربزرگ یادتونه اون اوایل گفتم یک کم از خودتون واسمون بگید که شما شرح ماوقع دادی!!!
    نگفته بودی در زیست شناسی جانوری تبهر خاصی داری!!!!:311:
  25. پاسخ ها
    560
    نمایش ها
    509,956

    RE: خاطرات قشنگ و عاشقانه من و همسرم (2)

    دیروز ماهگرد عروسیمون بود یه فکرایی داشتم ولی حالشو نداشتم:311:
    ظهر که میرفتم خونه یه شاخه گل خریدمو گفتم یه کیک درست میکنم با خورشت بادمجان که آقا خیلی دوست داره
    رسیدم خونه اصلا حال کیک پختن...
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 75 , از مجموع 247
صفحه 3 از 10 1 2 3 4 5 6
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.