چهارشنبه 15 خرداد 92, 12:34
خدا آخر عاقبت دختره رو به خير كنه !!!:o
همين كه بيوفايي اولين چيزيه كه واسه اسم خودت به ذهنت ميرسه نياز به روانكاوي داره ;)
خودت با 1000 تا دختر بودي( البته نميدونم موهاي سرت چقدره) حتما زنتم...
چهارشنبه 15 خرداد 92, 09:53
كاش به جاي لايك يه گزينه هاي ديگه ايم بود
مثل آخه تو چي كار داري
يا مثلا تو غلط ميكني
يا انسانم آرزوست
و....
سه شنبه 14 خرداد 92, 13:00
مشاورها به مسائل مهمتري تو تالار ميپردازن
من با نظر آسماني درباره شما كاملا موافقم
سه شنبه 14 خرداد 92, 11:05
پژمان
ديگه نه زنگ ميزني نه سراغ ميگيري
بزار اون بياد سراغت
با رفتارت نشون نده كه واقعا نياز داري به دخالت ديگران و نميتوني خودت مشكلتو حل كني
دارم بت ميگم هر شرطيو الان قبول كني دو سال بعد...
دوشنبه 13 خرداد 92, 19:10
:o
منم همین طوریم هر کسیو میبینم خوشم میاد و میپسندم تو فرازاحساسیم و به شدت وابسته میشم طوری که طرف اگه بم زنگ و اس نزنه زندگیم مختل میشه
اما تو فرود احساسیم هر کسیو میبینم خوشم نمیاد و نمیپسندم و...
دوشنبه 13 خرداد 92, 15:15
غضب چیه
آخه عزیز من این دختر تقریبا تو زندگی تو وجود نداشته
عاشق توهماتت شدی
به خاطر خودت میگم مطمئنم ببینیش کمتر از 40 درصد مثل اونیه که تو ذهنت ازش ساختی
دوشنبه 13 خرداد 92, 13:27
:topsy_turvy:
خدا یا به فریاد فراز و فرود احساسی من برس
:203:
دوشنبه 13 خرداد 92, 12:59
یه سوال تا به حال چند بار خواستگاری رفتی؟
فکر کنم یکم زوذ برات ازدواج
وقتی رفتی با دختر صحبت کنی همه حرفتها صمیمانه و کامل و با توضیحات بگو اون اگه خوشش بیاد قبول میکنه
در ضمن از خدا که سخت...
دوشنبه 13 خرداد 92, 12:33
آره رفتم بم سفیکسیمو مترونیدازول داد
گفت واکنش بدنت به طب سوزنیه نگران کننده نیست (برای اضافه وزن میرم طب سوزنی)
حالا دیگه سوژه وبلاگ ندارم ، وبلاگ پر طرفدار چجوری بنویسم؟
دوشنبه 13 خرداد 92, 09:39
وای مدیر خوشم اومد ازت
تا حالا این روحیه متواضعتو ندیده بودم
یکشنبه 12 خرداد 92, 23:13
من خودم یه دختر فوق العاده هستم
مطمئنم همسرم خوشبخت ترین مرد دنیا میشه و بچه هام و عالی تربیت میکنم
قلیون میکشم ( سالی یه بار تو تفریحات و عاشق اون حس خاصشم) و اینو حتما رک به همسرم میگم چون...
یکشنبه 12 خرداد 92, 22:39
واااااااااااااای خدای من
من حالم خوبه
فکر کنم سرطان گرفتم
یه توده های قابل لمس رو شکمم حس میکنم وقتی با دست بالای نافمو لمس میکنم :) دردم داره
فردا دارم میرم دکتر ...
میتونم اگه بیماریه...
پنجشنبه 09 خرداد 92, 10:55
بله
را و رسم همسر داری بلد نیستی
به این روند ادامه بدی چند وقت دیگه میای یه تاپیک میزنی با این عنوان که همسرم دیگه بم اهمیت نمیده و به اندازه قبل دوسم نداره !
پنجشنبه 09 خرداد 92, 10:36
چه پسر خاله زنکی که هنوز هیچی نشده واسه همه فامیل زندگیشو تعریف کرده
باید واقعا یه فکری براش کنید با این دخترم به تفاهم نرسه و جدا شه معلوم نیست خوشبخت شه
یه مرد باید خودش مستقل باشه و بتونه...
چهارشنبه 08 خرداد 92, 22:34
از آنجا که همدردی در رابطه با مسائل جنسی مشاوره نمی دهد ، و وضعیت شما نیز نیاز به بررسی دقیق با شرح جزییات از سوی شما دارد تا
راهکارهای تقویت و تغییر رفتار جنسی را دریافت کنید ..نیاز به مشاوره...
یکشنبه 05 خرداد 92, 14:10
تو خودت حاضری یه دختری که سی کیلو اضافه وزن داره بپذیری؟ و همون جوری دوست داشته باشی؟
من خودم اضافه وزن دارم که بزگترین مشکلم با خواستگارام همینه ( و به شدتم تلاش کردم که وزنمو کم کنم که موفق...