به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 4 از 10 1 2 3 4 5 6 7

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت. مشخصات این جست و جو برای اولین بار , 86 دقیقه قبل در دیتا بیس ثبت شده است.

  1. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام آخ جون پنج شنبه خیلی خوبه مگه نه

    باران جونم؟؟؟؟دل مارو هم هوایی کردی همچین فضا نوستالژی شد ها

    آقای آرمان خان ممنون از توصیتون کلام شما متین اما یه نمه قشنگتر هم میشد گفت مگه نه؟فک و چونه...
  2. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    هر روز بیشتر به این واقعیت پی می برم ،
    که زندگی را نمی توان تحمل کرد ؛
    مگر ...
    دیوانگی چاشنی آن باشد....


    دیدم چاشنی داره یاد هل و زعفرون افتادم:311:
  3. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    [align=center]:310::310::310:مهاجر:310::310::310:

    خدایا نمردیمو یکی از ما تعریف کرد :310::310::310::310:

    مرسی بهار جان ببینم چیکار...
  4. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    http://7up-051.tk/images/dynik0r8wxyub97ll5f.jpg ازینا میخوامممممم
  5. پاسخ ها
    82
    نمایش ها
    200,737

    RE: اس ام اس هاي قشنگ و با مزه


    خدا گر ز حکمتت ببند دری...

    .
    .
    .
    ....
    .
    .
  6. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    مرسی آقای حامد کلی با حرفاتون خندیدیمو برا چندمین بار به ایرانی بودن خودمون بالیدیم:311::311:

    کلی انرژی گرفتم فقط آقا حامد یه سوال تخصصی ببخشید شما مگه وقت میکنید بین درس و امتحانات میان ترم...
  7. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    [quote=بی دل]
    :58::R

    مهاجر جان یعنی من کشته مرده اون پیشرفت آشپزی ات و صد البته صداقت ام:311: آخه کاهو سکنجبین برا شام؟ بی دل جانم یعنی واسه من افتخاره از سمت شما چنین رتبه و مقامی دریافت...
  8. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    به نام خدا و با یاد و نام از هل زعفرون و دارچین:311:

    بی دل جونم اجازه هست؟
    اول اینکه خسته نباشید
    دوم نظرتون درمورد اشپزی من چگونه است ایا جای پیشرفت دارم یا نه؟
    سوم این بال که میگید بال کدوم...
  9. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    دوستان لطفا از کپی پیست کردن بپرهیزید
    یه نمه از هنردست خودتون منو پخت ارائه بدید
    مثل من
    دیشب واسه همسری کاهو سکنجبین درست کردم سخت بود ولی نتیجه خوبی گرفتم :311:از فرط خوشمزگی انگشتاشو میخورد...
  10. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    sharmande man ba MINIPC jadidam umadam font farsi nadare
    faghat khastam begam inghad khandidaaaaaaaaaaaaaam ashkam daromad az daste in bababozorg3shoAresh va to BIDEL ba in zabunet ...
  11. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    بی دل!!!!!!!شلغم????:))))))))) بی دل جان نظرت با دم نوش گل گاوزبان چه جوریاست??اجازه دارم??? گل گاوزبان +چند پرکیوی خشک شده رو بخاری شومینه نه ها فقط بخاری (از ترس بی دل جونم)+چند دونه هل سبز و آب...
  12. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    من یه نوشیدنی گرم مخصوص این روزای سرد بهتون پیشنهاد میکنم

    مواد لازم
    یک عدد ادمیزاد(ترجیحا خانوم که با سلیقه و باحوصله باشه)
    شیر
    پودر کاکائو
    شکر
    پودر هات چاکلت آماده
    خامه معمولی
    شکلات صبحانه
  13. پاسخ ها
    0
    نمایش ها
    621

    روزمره گی، عین مردن است

    روزمره گی، عین مردن است

    حتی اگه شب رو دیر خوابیدی، صبح زود بیدار شو !

    زیر بارون راه برو، نترس از خیس شدن !

    هر چند وقت یه بار یه نقاشی بکش !

    توی حموم آواز بخون، آب بازی کن، چه اشکالی داره...
  14. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    خانومیییییییی شما حقیقاتا خانومییییییییییییی ها:72::72:
    بابا کد بانو:43:
    بابا هنرمند:43:
    بابا هرانگشت چیلیک چیلیک هنر میریزه :43:
    خوشا به حال همسر محترمتون:72:
    فقط فکر نمیکنی داره به خانومایی...
  15. پاسخ ها
    11
    نمایش ها
    2,630

    RE: همسرم می خواد تنهایی بره مسافرت.تردید داره

    زیبا حرف قشنگی زد
    بسپرش به خدا و راهیش کن تو از دلت بگذرون دنیارو بیخیال رایحه به خدا واسه درس وقت همیشه هست اتفاقا اگه تاپیک حال و احوال و نگاه کنی صبح یه پست زدم درمورد کربلاست
    شوهر تو شوهر من...
  16. پاسخ ها
    11
    نمایش ها
    2,630

    RE: همسرم می خواد تنهایی بره مسافرت.تردید داره

    وای خوشا به حالش خوشا به حال تو
    سلام رایحه عزیزم خوبی کم پیدایی خانم!!!!همه چی خوبه ؟
    چرا که نه عزیزم چرا با دل محکم رضایت ندی!
    نه چون دوری و دلتنگی واستون لازمه چون این سفر حتما و حتما تاثیرات...
  17. RE: زود رنجی و مسائل دوران بارداری من با همسرم و خانواده اش

    سلام مامانی ! اصل حالت چه طوره ؟ خوبی؟ نی نی خوبه؟:46:

    مامان شدنتو بهت تبریک گفتمو بازم میگم.منم واسه یه ماجرا مشابه ماجرای شما چند روز پیش کارم به جراحی اونم بدون اینکه خودم بدونم بدون بیهوشی و...
  18. پاسخ ها
    421
    نمایش ها
    46,113

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    وای من این تاپیکو ندیده بودم خب خواهرانو برادران در کنار تبریک عروسی این تاپیکو بهم معرفی میکردید:316: این شوهر بنده خدای من سوتغذیه گرفت تو این یک ماه:311::311::311:

    جنابbyby من املت موز درست...
  19. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    لیدیز اند جنتلمن ولکام تو انجمن

    خوبه که همه خوبن خوبم که همه چی خوبه خوبیم که شما خوبید


    امروز یه اتفاقی افتاد من کارمند آژانس هواپیمایی ام ثبت نام کربلا واسه اربعین شروع شده
    یه خانومی اومد...
  20. RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    وای از دست شماها کلی خندیدم:311::311:

    گلی من میگم واسه پدربزرگ یه کلاه بخریم یا یک آینه
    میبینی کلاش خیلی کهنه شده آینه هم خوبه خودشو یه نگاه بکنه یه کوچولو نیاز به ماشین اصلاح :305:داره فکر کنم...
  21. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    سلام
    ممنون از همه دوستایی که با پیام خصوصی و اینجا پیگیر حالم بودند ببخشید که نگرانتون کردم ولی واقعا نیاز داشتم
    الان حالم خوبه ازنظر روحی خیلی خوبم و بازهم مثل همیشه تونستیم به بهترین شکل...
  22. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    دلم نمیخواد حال و هواتونو خراب کنم ولی.... حالم بدجور خرابه یه جراحی خیلی ناگهانی داشتم و حالا دارم تنهای تنها افسردگی بعد این اتفاق و میگذرونم آره تنهای تنها شقیقه هام درد میکنه اینقد خون ازم رفته...
  23. پاسخ ها
    82
    نمایش ها
    200,737

    RE: اس ام اس هاي قشنگ و با مزه

    کالری چیست؟ موجودی بیشعور که شبانه به کمد لباسها حمله می کند و از هر طرف لباس درز گرفته و آن را تنگ می کند
  24. پاسخ ها
    34
    نمایش ها
    8,451

    RE: روزهای اول هم خونه شدن با همسر و مشکلاتش

    من واقعا به نحوه صحبت کردن خانوم ها با همدیگه لذت میبرم.لطف دارید
    ظاهرا کل این انجمن رو خانوم ها میچرخونن.خانومها ستون هر سازه ای هستند
    از دید یک مرد جواب میدم:
    یه کاری کنید که تغییرات زیاد تکراری...
  25. پاسخ ها
    447
    نمایش ها
    57,764

    RE: حال و احوال یاران همدردی (7)

    امروز ساعت 9/30 با صدای گوشیم از خواب پریدم!!!!!!!
    ساعت 9/30؟!!!!!!
    باید ساعت 8 سرکار باشم
    خدای من از محل کارم بود همه تنم میلرزید همسرم هم نبود خدا خدا میکردم ساعت گوشیم اشتباه باشه
    تلفنو جواب...
نمایش نتایج: از شماره 76 تا 100 , از مجموع 247
صفحه 4 از 10 1 2 3 4 5 6 7
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.