سلام
وقتي شما در يك پيوند زناشويي متعهد مي شويد، بايد نگاه خود را به مسائل مختلف زناشويي باز تعبير كنيد.
اگرچه به نظر ميرسه همسرتون، مهارتهاي كمي در ارتباط زناشويي با شما دارد، ليكن نگاه شما به خواسته هاي او بايد اصلاح شود.
در كانون خانواده درست نيست كه همسران روي نيازهاي يكديگر تفسير ناصحيح بگذارند.
به نظرم براي اينكه به يك سطح تعادلي در اين خصوص برسيد به اتفاق هم به يك روانشناس باليني مراجعه كنيد، تا ايشون نسبت به نيازهاي شما و چگونگي ارضاء آن و هم نسبت به مهارتهايي خودش نياز دارد توجيه شود. همچنين شما هم روشهايي براي تعامل در اين خصوص فرابگيريد.
اما بدخلقي، فرار، بحث كردن، توجيه و استدلال و... وقتي همسرتون نياز دارد بي فايده يا حتي مضر خواهد بود.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)