با عرض سلام و ادب خدمت دوستان و مشواران و کارشناسان عزيز اين انجمن
من 6 سال هست که با همسرم ازدواج کردم و با ايشون از اول در روابط جنسي و عاطفي مشکل داشتم. تو اين چند وقت اخير تا مرز طلاق هم رفتيمو برگشتيم. بعد از گذشت اين مدت الان به شدت کسل و بي انگيزه شدم. ولي تصميمم اين هست که با همسرم زندگي کنم و مشکلات رو به لطف خدا و کمک بنده هاش بر طرف کنم.
ميدونم که درصد بالاي از مشکلات متوجه خودم هست. از دوستان مخصوصا کارشناسان عزيز خواهش ميکنم اگر ميتونن در اين خصوص راهنماييم کنند.
در ضمن همسرم خود ارضايي هم ميکنند و اين خيلي من رو ناراحت ميکنه.
ممنون از محبتتون








علاقه مندی ها (Bookmarks)