سلام دوباره. خيلي ممنون از راهنمايي هاي كه در تاپيك قبلي به من كردين.
من ديروز به خونه برگشتم و تقريبا همه چيز خيلي خوب و عادي شده. ولي يه مشكل كاملا جدي الان پيدا كردم.
اينو من فهميدم كه تو دو هفته اي كه من خوته نبودم ، شوهرم بعد از برگشتن از كار مستقيما به خونه مادرش مي رفته و شب ساعت 11 براي خواب برمي گشته خونه! اين يه نمونه ي كامل از مادر هستش كه نزاشته فرزندش بي زن بودن رو احساس كنه. من هم ازشون خيلي ممنونم چون كار خودم اشتباه بود كه خونه رو گذاشتم و رفتم.
اين رو هم بگم كه من از 12 فروردين اصلا باخانواده شوهرم هيچ ارتباطي نداشتم و دوست دارم ارتباطم باهاشون كم باشه.
ولي اينجا يه مشكل اساسي برام پيش اومده ، كه از همه دوستام مي خوام كمكم كنن تا به بهترين نحو حلش كنم.
من و شوهرم درست چند روز مونده به عيد متوجه شديم كه شوهرم دچار كيست مويي شدن و نياز به عمل دارن. از اونجا كه ما هر دو شاغليم برامون بهتر بود همون ايام عيد عمل انجام بشه كه متاسفانه با دخالت هاي خانواده شوهرم عمل نكرد.
الان بيماريش شديدتر شده و قرار هستش شنبه يا يكشنبه هفته بعد عمل كنه.
مشكل من اينجاست كه: مادر شوهرم ميگه من خودم از پسرم مراقبت مي كنم. همسرم هم مي گه كه من مي خوام تو خونه خودم بمونم. من هم حداكثر روز مي تونم مرخصي بگيرم. همسرم حداقل به مدت 1 هفته بايد استراحت كنه.
من دوست ندارم وقتي خونه نيستم مادرشوهرم تو خونم باشه. به خاطر اينكه وقتي خونه نيستم كل خونه رو مي گرده. و من از اين كارش خوشم نمياد.
لطفا كمكم كنين.