به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 دی 92 [ 17:38]
    تاریخ عضویت
    1392-9-28
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    30
    سطح
    1
    Points: 30, Level: 1
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    تنهایی، بی کسی، غبطه

    سلام وقتتون بخیر
    من مشکلم مثل خیلی از پسرای دیگه کمبود عشقه تو زندگیه 20 سالم خیلی غصه خوردم غصه اینکه کسیو ندارم که عاشقش باشم دوسش داشته باشم ببوسمش و یا لمسش کنم، خیلی تو روابط ضعیفم تو خیابون که رد میشم روزی نیست که من غبطه نخورم از اینکه دو نفرو با هم میبینم یا دختری که خیلی خوشکلو نازه و من نمیتونم کاری کنم و به ناچار بی پروا از روبروش رد میشم. همیشه دوست داشتم ی شخصیت دیگه داشته باشم یکی که از هرکی خوشش میاد بتونه باهاش دوست بشه ، بعضی اوغات که سعی میکردم جور دیگه باشم بد تر میشد تا اینکه به این پی بردم که هر چیم هستم باید خودم باشم وگرنه از همینیم که هستم بدتر میشم. تو سایتا تو گوگل سرچ میکردم روش های جذب دخترا از اینکه باز کاری نمیتونستم کنم بدتر داغون میشدم البته دوست پسر هم چیزی ندارم 2 3 تا که فقط اسمش دوسته، و اینکه دیگه که تو زندگی فهمیدم نداشتن دوست خودش ی ضعف خیلی بزرگه . ی دوست خوبم نتونستم داشته باشم هه . همین 2 ساعت پیش رفتم در خونه همسایمون ی دختر داره اینقدررررر نازههههه 17 سالشه من اولین بار تو سوپر مارکت دیدمش از سوپر رفتم بیرون دیدم داره زنگه مجتمع رو میزه اصلا خر کیف شدم که تو مجتمع خودمونه اما چه فایده ما طبقه 7یم اون 6 آخه میبینی خدا 10 مترم فاصلمون نیست. بگذریم خودش درو باز کرد بدون روسری ندیده بودمش تاحال اصلا هل شدمممم که نگو تاحال اینجوری از دیدن کسی هل نشده بودم کارم که تموم شد اومدم اینجا و سرچ کردم راهنمای روابط و به این وب سایت هدایت شدم.
    این بود ی مختصری از زندگی روز مره من البته اگر راهکاری شاهکاری دارین که ساده باشه بهم بگید بلکه تونستم باهاش دوست شم.
    مرسی

  2. کاربر روبرو از پست مفید ali20 تشکرکرده است .

    جاثیه (یکشنبه 01 دی 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تردید بین ماندن یا جدایی، کمکم کنین تو بدترین شرایطم
    توسط حریر سروش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 تیر 96, 08:19
  2. در مورد مسائل جنسی، کی و چگونه بپرسیم؟
    توسط میشل در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 اردیبهشت 92, 10:43
  3. دو تا مشکل دارم...1 - احساس تنهایی، 2 - نیاز به همسر
    توسط ali-reza در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 91, 12:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.