به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array

    من میخوام از خوودم شکایت کنم نه از همسرم!

    سلام دوستان عزیز همدردی.
    خیلی وقته که خوشبختانه یا متاسفانه اینجا نیومده بودم.امیدوارم منو به خاطر داشته باشین.

    بعد اون دعوای جدی که داشتیمو من به طلاق فکر میکردم و بلاخره رضایت دادمو برگشتم خونه، زندگیمون وارد یک برحه جدید شد.
    از تغیرات خودم میگم چون میخوام کمکم کنین.

    1.حس من به خانواده شوهرم عجیب عوض شده (خیلی دوسشون داشتم و برام عزیز بودن اما نمیتونم الان حرفای مادرشوهرم تو اون زمانی که خونه پدرم بودمو فراموش کنم... و حس میکنم اونا هم دیگه منو دوست ندارن و واقعا در عمل هم نشون میدن و در کل الان روابطمون خراب شده)

    2.خیلی زود رنج شدم و نسبت به خانوادم هم حساس شدم (من سه سال انواع فحش و تهمت و دروغ بستن و غیبت نسبت به خانوادم از طرف شوهرمو تحمل کردم تا دیگه بریدمو رفتم خونه پدرم. اما الان که دیگه خیلی کم پیش میاد همسرم رفتار بدی با اونا چه جلو و چه پشت سر داشته باشه، من حساسیتم زیاد شده. گاهی فکر میکنم اگه روزی بخوام بین پدرمو شوهرم کسی رو انتخاب کنم، قطعا پدرمو انتخاب میکنم)

    3.اعصابم ضعیف شده. الان دانشگام تموم شده و باید فکرم ازاد باشه اما نا آرومم و خیلی فشار روحی دارم و زود عصبانی میشم.

    4.بسیار سرد مزاج شدم.

    5. یک پیام مشکوک ناخود آگاه در گوشی همسرم دیدم که حتی احتمال صحتش داغونم میکنه.
    6. برای موارد درسی (ادامه تحصیل) گاهی مواقع با آقایون در ارتباطم که میترسم نکنه روزی همسرم همینو بهانه کنه تا با خانم ها ارتباط داشته باشه.

    7.در احساسم هم سرد شدم.

    لطفا از این شرایط نجاتم بدین تا دوباره بتونم اخلاق و روحیه خوبی پیدا کنم.
    سوالی داشتین در خدمتم

  2. 4 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (چهارشنبه 16 بهمن 92), khaleghezey (یکشنبه 13 بهمن 92), بی نهایت (یکشنبه 13 بهمن 92), دختر بیخیال (یکشنبه 13 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. اشنایی قبل ازازدواج ووابستگیهای ناشی ازان وپشیمانی
    توسط roseflower در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: جمعه 23 فروردین 92, 19:21
  3. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19
  4. چرا طریقه ارسال کردن رو صریح وواضح در صفحه اول نشان ندادید ؟
    توسط ستایش در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 آبان 86, 17:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.