به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 خرداد 97 [ 15:05]
    تاریخ عضویت
    1393-3-05
    نوشته ها
    177
    امتیاز
    5,897
    سطح
    49
    Points: 5,897, Level: 49
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    337

    تشکرشده 305 در 123 پست

    Rep Power
    38
    Array

    باهمسایه های بی مسئولیت چکارکنم؟

    سلام دوستان
    حدود 1سال ونیم میشه که مابه خونه ای که مالکش هستیم نقل مکان کردیم غیرازما7واحددیگه هم تواین ساختمون زندگی میکنن ازبین 8واحدفقط 2واحدمستاجرهستن وبقیه مالکن امامتاسفانه همسایه های بسیاربی تفاوت وبی مسئولیتی داریم جوری که وقتی مااومدیم به اینجامدیرساختمون 6ماه همه چیز رو رهاکرده بود وقبض هاروی هم جمع شده بودن و6ماه بودکه ساختمون نظافت نشده بودماتازه واردبودیم که مسئولیت رو سپردن به همسرم اماخیلی اذیتمون کردن طوری که بعداز5 ماه شوهرم کلاخودشوکشیدکناربازچندین ماه ساختمون بی سروسامون شدوقبض هاجمع شدن تااینکه یکی ازهمسایه هاکه خانم مسنی هست گفت بیامن وشمامسئول بشیم البته ازهمون اول من گفتم که فقط حساب وکتاب به عهده من باشه وهمسرم اجازه نمیده برم سراغ همسایه هابرای پول گرفتن خلاصه که توجلسه هم باهاشون اتمام حجت کردیم وقرارشدکه سرموقه شارزهاشونو پرداخت کنن امافقط 1-2 ماه اول خوش قول بودن وبازمثل قبل شدن وبعضی هاشون شماره کارت همسرم رو دارن وهربار یه مبلغی کمترازچیزی که روی برد نوشته شده میریزن یه بار2700 کم میریزن یه ماه 600 تومن نمیریزن یه ماه 800 تومن
    واقعاازدستشون خسته شدم دیگه نمیخوام مسئول باشم اماازطرفی هم اونقدرادم های بی قیدی وبی مسئولیتی هستن که اگه من واون خانم خودمون روکناربکشیم هیچکدوم نگران قبض هاوقسط فاضلاب نمیشن بنظرتون چکارکنم؟من زیادی احساس مسئولیت میکنم؟قراره که امشب جلسه ای برگزاربشه البته اگه بیان چون وقتی جلسه هم میذاریم فقط 2-3 نفرمیان
    اصلاازهمون پارسال این همسایه هاهمه ذوق مارو برای اومدن به خونه خودمون ازبین بردن همسرم میگه من ازاین ساختمون وهمسایه هاش بدم میاد میشه راهنماییم کنید
    جابه بدونیدکه یکی ازهمسایه هایی که دیرشارزش رو پرداخت میکنه کم پول میده واذیت میکنه مدیر قبلی ساختمون هست دیگه خودتون میتونیدحدس بزنیدوقتی مدیرقبلی ساختمون اینطوری میکنه بقیشون چکارمیکنن
    ویرایش توسط شاپرک 114 : دوشنبه 07 مهر 93 در ساعت 12:56

  2. 2 کاربر از پست مفید شاپرک 114 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 17 مهر 93), رزا (دوشنبه 07 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.