با سلام
با تشكر از حسن اعتمادتون به تالار همدردي.
واقعا خويشتنداريتون عليرغم اين شرايط ستودني هست.
اينكه كنترل بر احساساتتون داشته ايد، و دنبال مشاوره گرفته براي انجام بهترين روش هستيد تحسين برانگيز هست.
تفاوت آدمها در همين تصميم گيريهاي مهم زندگيشون هست.
اميدوارم راهنمايي اعضاء بتواند ترديد شما را از بين ببرد.
راهنمايي دوستان كاملا صحيح هست.
و من هم تاكيد مي كنم. نكته كاربردي و مهم، اين شغل و اين آقا را رها كن.








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)