سلام به دوستان خوبم

اگه امکان داره من رو راهنمایی کنیید :
وقتی من یک موضوعی رو مطرح می کنم و چند نفر به من پاسخ می دهند آیا امکان داره به هر نفر جداگانه پاسخ بدم چطوری می تونم جواب جداگانه برای کسی بفرستم