سلام به دوستان خوبم
اگه امکان داره من رو راهنمایی کنیید :
وقتی من یک موضوعی رو مطرح می کنم و چند نفر به من پاسخ می دهند آیا امکان داره به هر نفر جداگانه پاسخ بدم چطوری می تونم جواب جداگانه برای کسی بفرستم
تشکرشده 96 در 17 پست
سلام به دوستان خوبم
اگه امکان داره من رو راهنمایی کنیید :
وقتی من یک موضوعی رو مطرح می کنم و چند نفر به من پاسخ می دهند آیا امکان داره به هر نفر جداگانه پاسخ بدم چطوری می تونم جواب جداگانه برای کسی بفرستم
ما بايد براي خوشبخت زيستن موقعيتهاي مناسب ايجاد كنيم،نه اينكه در انتظار آن باشيم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)