با سلام خدمت عزيزان
من ميخواهم از دختري كه دوست فرد مورد علاقه ي بنده در قبل بوده(ايشون به من جواب منفي دادند) خواستگاري كنم. من اين دختر را زياد نميشناسم ولي به قول دوستان ميگويند دختر خوبي است .البته خودم تحقيق مفصلي ميكنم. ولي چون دوست ايشون فردي بوده كه من قبلا خيلي بهشون علاقه مند بودم (البته الان كه پخته تر شدم ميبينم علاقه ي احساسي بوده) ايا ممكن است مشكلي در اينده بوجود بيايد با توجه به اينكه با هم ارتباط دارند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)