سلام دوستاي خوبم. به نظرتون اگه قد خانم 159 باشه قد 174 براي همسرش خوبه؟اصلا قد 174 براي مرد كوتاه نيست؟ لطفا كمكم كنيد خيلي تو اين مساله وسواس شدم
سلام دوستاي خوبم. به نظرتون اگه قد خانم 159 باشه قد 174 براي همسرش خوبه؟اصلا قد 174 براي مرد كوتاه نيست؟ لطفا كمكم كنيد خيلي تو اين مساله وسواس شدم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)