به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 اردیبهشت 98 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    6,982
    سطح
    55
    Points: 6,982, Level: 55
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 168
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    116

    تشکرشده 84 در 51 پست

    Rep Power
    32
    Array

    اختلاف زن و شوهری

    با سلام من چندماهه ازدواج کردم.شوهرم خونه نداشت و دوست نداشت تو خونه ای که به نام پدرمنه بریم زندگی کنیم.پدرم برای ما خونه گرفت به نام خودش. اون با این شرط اومد توخونه زندگی کنیم که بعدا سه دانگ خونه به نام من بشه و سه دانگش به نام خودش. منم قبول کردم.البته این پیشنهاد من بود بهش. چون این ارثیه منه که بابا الان بهم داده ولی هنوز به نام بابا هست.بابام نذاشت بریم مستاجری کنیم گفت باید تو خونه مستقل برید. راستش الان شوهرم گیر داده که بریم به نامم بزن در صورتیکه بابام از ایم موضوع و قول بین من و اون خبر نداره می دونم مخالفه اگه بشنوه.از طرفی شوهرمم میگه چرا پای حرفی که زدی نیستی و همش دعوا داریم.اصلا روم نمیشه به بابام بگم.چی کار کنم به نظرتون

  2. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 اردیبهشت 98 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    6,982
    سطح
    55
    Points: 6,982, Level: 55
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 168
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    116

    تشکرشده 84 در 51 پست

    Rep Power
    32
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط abs نمایش پست ها
    با سلام من چندماهه ازدواج کردم.شوهرم خونه نداشت و دوست نداشت تو خونه ای که به نام پدرمنه بریم زندگی کنیم.پدرم برای ما خونه گرفت به نام خودش. اون با این شرط اومد توخونه زندگی کنیم که بعدا سه دانگ خونه به نام من بشه و سه دانگش به نام خودش. منم قبول کردم.البته این پیشنهاد من بود بهش. چون این ارثیه منه که بابا الان بهم داده ولی هنوز به نام بابا هست.بابام نذاشت بریم مستاجری کنیم گفت باید تو خونه مستقل برید. راستش الان شوهرم گیر داده که بریم به نامم بزن در صورتیکه بابام از ایم موضوع و قول بین من و اون خبر نداره می دونم مخالفه اگه بشنوه.از طرفی شوهرمم میگه چرا پای حرفی که زدی نیستی و همش دعوا داریم.اصلا روم نمیشه به بابام بگم.چی کار کنم به نظرتون
    تو رو خدا یه نفر کمکم کنه

  3. #3
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    خیلی کار اشتباهی کردید، که در مورد چیزی که در اختیار شما نبوده ، قول و قرار گذاشته ای

    تاوان این اشتباه رو هم شما باید پس بدهی

    خیلی منطقی و در کمال آرامش و بسیار محترمانه
    با همسرت گفتگو کن و بهشون بگو اصل قضیه چی بوده و بابت اشتباهت ازش عذرخواهی کن

    هر رفتاری رو هم که همسرت با شما کرد ، شما با مهربانی و صبوری تحمل کن ، و بگو بابت این اشتباه خیلی متاسفی ، بابت قولی که داده ای و در توان شما نیست که انجامش بدهی ، بسیار ناراحت و پشیمانی
    از همسرت بخواه که شما را ببخشه ،

    وقتی صحبت می کنید ، با همسرت هم حسی و هم دلی کن

    حتی اگر خواست از اون خونه بلند بشوید و بروید توی یک اتاق مستاجری ، با روی باز قبول


    من نمی دانم دقیقا شرایط و روحیات پدر شما و همسرتون چگونه هست ،به همین خاطر راه درست را به شما گفتم

    قسمت زیر نمی دانم تا چقدر در مورد زندگی شما ، کاربرد خواهد داشت یا خیر ، لذا با احتیاط بخوان


    وقتی مدتی گذشت مثلا چیزی حدود دوماه تا سه ماه ، ( در حالیکه می دانم این دو سه ماه بسیار زجرآور برای شما خواهد بود ) ببین
    اگر همچنان همسرت بر این قضیه اصرار داشت
    اگر پدرتون هم موافق بود ،
    اگر شرایطتون جور بود ،
    اگر شوهرتون بعدا این روحیه را ندارد که این مساله را به رخ شما و پدرتان بکشد
    پیشنهاد خرید خانه از پدرتان را به شوهرتون بدهید
    البته این راهکار همان طور که گفتم بسیار ریسک بالایی دارد

  4. 2 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    nasriin (سه شنبه 09 مهر 92), شیدا. (سه شنبه 09 مهر 92)

  5. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 اردیبهشت 98 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    6,982
    سطح
    55
    Points: 6,982, Level: 55
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 168
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    116

    تشکرشده 84 در 51 پست

    Rep Power
    32
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت نمایش پست ها
    خیلی کار اشتباهی کردید، که در مورد چیزی که در اختیار شما نبوده ، قول و قرار گذاشته ای

    تاوان این اشتباه رو هم شما باید پس بدهی

    خیلی منطقی و در کمال آرامش و بسیار محترمانه
    با همسرت گفتگو کن و بهشون بگو اصل قضیه چی بوده و بابت اشتباهت ازش عذرخواهی کن

    هر رفتاری رو هم که همسرت با شما کرد ، شما با مهربانی و صبوری تحمل کن ، و بگو بابت این اشتباه خیلی متاسفی ، بابت قولی که داده ای و در توان شما نیست که انجامش بدهی ، بسیار ناراحت و پشیمانی
    از همسرت بخواه که شما را ببخشه ،

    وقتی صحبت می کنید ، با همسرت هم حسی و هم دلی کن

    حتی اگر خواست از اون خونه بلند بشوید و بروید توی یک اتاق مستاجری ، با روی باز قبول


    من نمی دانم دقیقا شرایط و روحیات پدر شما و همسرتون چگونه هست ،به همین خاطر راه درست را به شما گفتم

    قسمت زیر نمی دانم تا چقدر در مورد زندگی شما ، کاربرد خواهد داشت یا خیر ، لذا با احتیاط بخوان


    وقتی مدتی گذشت مثلا چیزی حدود دوماه تا سه ماه ، ( در حالیکه می دانم این دو سه ماه بسیار زجرآور برای شما خواهد بود ) ببین
    اگر همچنان همسرت بر این قضیه اصرار داشت
    اگر پدرتون هم موافق بود ،
    اگر شرایطتون جور بود ،
    اگر شوهرتون بعدا این روحیه را ندارد که این مساله را به رخ شما و پدرتان بکشد
    پیشنهاد خرید خانه از پدرتان را به شوهرتون بدهید
    البته این راهکار همان طور که گفتم بسیار ریسک بالایی دارد














    راستش عجول نیستم اون گیر داده...دارم دیوونه میشم...بابا اگه بفهمه.............شوهرم میگه تو به من قول دادی منم به کل خانوادم گفتم اینجا سه دونگش برا منه.....پس باید رو حرفت باشی....خونه پدریش کلنگیه همه طبقاتش به هم راه داره نمیشه دادش اجاره

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت نمایش پست ها
    خیلی کار اشتباهی کردید، که در مورد چیزی که در اختیار شما نبوده ، قول و قرار گذاشته ای

    تاوان این اشتباه رو هم شما باید پس بدهی

    خیلی منطقی و در کمال آرامش و بسیار محترمانه
    با همسرت گفتگو کن و بهشون بگو اصل قضیه چی بوده و بابت اشتباهت ازش عذرخواهی کن

    هر رفتاری رو هم که همسرت با شما کرد ، شما با مهربانی و صبوری تحمل کن ، و بگو بابت این اشتباه خیلی متاسفی ، بابت قولی که داده ای و در توان شما نیست که انجامش بدهی ، بسیار ناراحت و پشیمانی
    از همسرت بخواه که شما را ببخشه ،

    وقتی صحبت می کنید ، با همسرت هم حسی و هم دلی کن

    حتی اگر خواست از اون خونه بلند بشوید و بروید توی یک اتاق مستاجری ، با روی باز قبول


    من نمی دانم دقیقا شرایط و روحیات پدر شما و همسرتون چگونه هست ،به همین خاطر راه درست را به شما گفتم

    قسمت زیر نمی دانم تا چقدر در مورد زندگی شما ، کاربرد خواهد داشت یا خیر ، لذا با احتیاط بخوان


    وقتی مدتی گذشت مثلا چیزی حدود دوماه تا سه ماه ، ( در حالیکه می دانم این دو سه ماه بسیار زجرآور برای شما خواهد بود ) ببین
    اگر همچنان همسرت بر این قضیه اصرار داشت
    اگر پدرتون هم موافق بود ،
    اگر شرایطتون جور بود ،
    اگر شوهرتون بعدا این روحیه را ندارد که این مساله را به رخ شما و پدرتان بکشد
    پیشنهاد خرید خانه از پدرتان را به شوهرتون بدهید
    البته این راهکار همان طور که گفتم بسیار ریسک بالایی دارد









    راستش بابا این خونه رو 160 م خریده که 40 م روش وام گرفته.شوهرم میگه وقتی به نامم شد خودم قسطای اون 40م وام رو میدم.....من 3 دانگ یه خونه که بعدا داماد بخره هم شرط ضمن عقدمه از این می ترسم بعدا بزنه زیرش
    اینم بگم که شوهرمو داست دارم اونم دوستم داره ولی تو این قضیه میگه عشق و دوست داشتنو وسط نیار

  6. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 01:30]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    651
    سطح
    13
    Points: 651, Level: 13
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببخشیدا ولی بیخود رفته گفته بگو چرا بدون هماهنگی و نظر من بقیه رو خبر دار کردی ببخشید این و میگم ولی صحبتاتون طوریه که ادم فکر میکنه کامل همه چیزو نگفتید و سانسور کردید چون اگه واقعا همش همین باشه شما به جای اینکه از این بترسید که به باباتون چی بگید باید براتون مهم باشه چرا شوهرم خونه من و میخواد برعکس به جای این که من از اون توقع داشته باشم؟؟؟؟و مردی که برا خونه و مال همسرش نقشه بکشه و مناعت طبع نداشته باشه یه جای کارش میلنگه
    اینکه میگید همو دوست داریم ولی شوهرت گفت پای این حرفا رو وسط نکش هم باز موضوع دیگست که من شنونده پیش خودم میگم یعنی خانمABS چند سالشه؟14 سال؟؟؟ نمیخواد خیلی چیزا رو قبول کنه یا خودش رو به اون راه زده
    ببخشید رک حرف زدم ولی کاش به جای اینکه با این حرفا آمپر اعضائ سایت رو بالا ببرید یکم به حرفایی که بین خودت و شوهرت رد و بدل می شه بیشتر فکر می کردی بعد مشورت می خواستی
    اول رو خودت کار کن بعد بابا یا شوهر
    اگر عین واقعیات رو بدون کم و زیاد گفتید رو مشکل خود کم بینی و بالا بردن اعتماد به نفست و نقش و جایگاهت تو زندگی مشترک کار کن

    - - - Updated - - -












    راستش بابا این خونه رو 160 م خریده که 40 م روش وام گرفته.شوهرم میگه وقتی به نامم شد خودم قسطای اون 40م وام رو میدم.....من 3 دانگ یه خونه که بعدا داماد بخره هم شرط ضمن عقدمه از این می ترسم بعدا بزنه زیرش
    اینم بگم که شوهرمو داست دارم اونم دوستم داره ولی تو این قضیه میگه عشق و دوست داشتنو وسط نیار[/QUOTE]

  7. کاربر روبرو از پست مفید sepehr.tete تشکرکرده است .

    violet (دوشنبه 15 مهر 92)

  8. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط abs نمایش پست ها
    من 3 دانگ یه خونه که بعدا داماد بخره هم شرط ضمن عقدمه از این می ترسم بعدا بزنه زیرش
    بگو هر وقت تو به قولت عمل کردی منم میکنم. اول تو یه خونه 3 دانگی برای من بخر که ضمه عقدمه اون وقت منم نصف اینجا رو به اسم تو میکنم.

  9. کاربر روبرو از پست مفید kamr تشکرکرده است .

    ساحل75 (پنجشنبه 11 مهر 92)

  10. #7
    Banned
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 خرداد 93 [ 02:56]
    تاریخ عضویت
    1392-7-07
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    750
    سطح
    14
    Points: 750, Level: 14
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 26 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.این خونه هدیه شماست همسرتان چرا میخوان که به نامشون کنید؟از یک طرف اگه به نامش کنی پدرتون ناراحت میشه.با همسرتون با نرمی و ملایمت صحبت کنید بگید بابام این خونه رو به من هدیه داده ناراحت میشه به نامت کنم.بهش بگید خونه من و تو نداره فقط سندش به نام منه ولی در کل متعلق به هردوتامونه

  11. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 اردیبهشت 98 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    6,982
    سطح
    55
    Points: 6,982, Level: 55
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 168
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    116

    تشکرشده 84 در 51 پست

    Rep Power
    32
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت نمایش پست ها
    خیلی کار اشتباهی کردید، که در مورد چیزی که در اختیار شما نبوده ، قول و قرار گذاشته ای

    تاوان این اشتباه رو هم شما باید پس بدهی

    خیلی منطقی و در کمال آرامش و بسیار محترمانه
    با همسرت گفتگو کن و بهشون بگو اصل قضیه چی بوده و بابت اشتباهت ازش عذرخواهی کن

    هر رفتاری رو هم که همسرت با شما کرد ، شما با مهربانی و صبوری تحمل کن ، و بگو بابت این اشتباه خیلی متاسفی ، بابت قولی که داده ای و در توان شما نیست که انجامش بدهی ، بسیار ناراحت و پشیمانی
    از همسرت بخواه که شما را ببخشه ،

    وقتی صحبت می کنید ، با همسرت هم حسی و هم دلی کن

    حتی اگر خواست از اون خونه بلند بشوید و بروید توی یک اتاق مستاجری ، با روی باز قبول


    من نمی دانم دقیقا شرایط و روحیات پدر شما و همسرتون چگونه هست ،به همین خاطر راه درست را به شما گفتم

    قسمت زیر نمی دانم تا چقدر در مورد زندگی شما ، کاربرد خواهد داشت یا خیر ، لذا با احتیاط بخوان


    وقتی مدتی گذشت مثلا چیزی حدود دوماه تا سه ماه ، ( در حالیکه می دانم این دو سه ماه بسیار زجرآور برای شما خواهد بود ) ببین
    اگر همچنان همسرت بر این قضیه اصرار داشت
    اگر پدرتون هم موافق بود ،
    اگر شرایطتون جور بود ،
    اگر شوهرتون بعدا این روحیه را ندارد که این مساله را به رخ شما و پدرتان بکشد
    پیشنهاد خرید خانه از پدرتان را به شوهرتون بدهید
    البته این راهکار همان طور که گفتم بسیار ریسک بالایی دارد

    ممنون از راهنماییتون.راستش شوهرم اصلا پول نداره که بخاد بره جایی رهن کنه چه برسه بخره...من اشتباه کردم قبول دارم ولی اونم خیلی غیر منطقی رفتار می کنه سر هر قضیه کوچیکی که بحث میشه پای خونه و قول و قراره منو میکشه وسط. دفعه آخر بهم گفت اگه میخاستی به نامم نکنی میگفتی جشن عروسی پر هزینه نمیگرفتیم پولشو می بردیم رهن میکردیم جای دیگه...حرف آخرش این بود که یا به نامم میکنی یا دور خانوادتو خط بکش میبرمت اتاق بالای خونه مادرم اینا زندگی می کنی... این یعنی مرگ.یعنی جدایی....5 تا خواهر ترشیده دارن خحونشون با دو طبقه خونه کلنگی...منم قاطی کردم گفتم نه سر قولم هستم...تورو خدا بگید چیکار کنم

    - - - Updated - - -

    سلام..
    میگه من مردم...به غرورم برمیخوره خونه ای توش زندگی کنم که برا پدر زن یا زنمه

    - - - Updated - - -

    فکر کنم طلاقم بده اگه اینکارو نکنم

    - - - Updated - - -

    کلی با نرمی و لطافت باهاش صحبت کردم با دادو بیدادم حرف زدم ولی فایده نداشت. میگه حرف زدی باید پای حرفت باشی

  12. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 01:30]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    651
    سطح
    13
    Points: 651, Level: 13
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چی می گی دختر!!!!!
    مطمئنی حالت خوبه؟؟؟؟؟ مگه شوهرت مرد نیست که این حرف رو می زنه؟آخه این چه قولی بوده که دادی؟ اون شوهرت وظیفشه درحد متعارف و در حد شان شما خونه برات جور کنه حالا بر حسب توانش رهن اجاره یا خرید
    مردی که از زنش بخواد خونه به نامش کنه باید با قاطعیت و زرنگی با هاش رفتار کنی
    اصلا وقتی دیدی می گه خونه به نامم بزن تا برم توش همون موقع باید می گفتی بابام خواسته یه لطفی کنه اول زندگی یکم فشار اجاره و ... رومون نباشه این دیگه خیلی پر روییه که حتی بگم به نام من که دخترشم بزن
    الان هم بهش بگو از اینجا پا می شیم یه جعبه شیرینی میگیریم میریم بابت این چند وقتکه بابام خونش رو در اختیارمون گذاشت ازش تشکر میکنیم طبقه بالای خونه پدرت رو که قراره بریم توش میدیم رهن با پولش و پس اندازمون یه جا رهن میکنیم
    حق اینکه بگه خونه فلانی برو نرو هم نداره ! عوض تشکر از لطف پدرتون توقعاتش رو بالا می بره!!!!

  13. #10
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 13 مهر 92 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1392-5-11
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    429
    سطح
    8
    Points: 429, Level: 8
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 27 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز اصل برای چی میخوان به نام ایشون باشه ؟؟؟
    بنده شنیده بودم به نام زن میکنن اونم به عنوان مهریه ولی نشنیده بودم به نام مرد میکنن خونه رو بدون هیچ دلیلی

  14. کاربر روبرو از پست مفید nasriin تشکرکرده است .

    kamr (سه شنبه 09 مهر 92)


 
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.