به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 16:54]
    تاریخ عضویت
    1392-11-14
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    134
    سطح
    2
    Points: 134, Level: 2
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Pencil باورش ندارم ! سردرگمم ( از طریق نت آشنا شدیم ، دلم براش میسوزه ، از کجا بفهمم حرفهاش راسته ؟ )

    سلام
    ممنون از سايت خوبتون، من تازه عضو شدم و از دوستان عزيزم ميخواهم كه اگه ميتونن راهنمايم كنن
    با يك آقا از طريق چت آشنا شدم
    عكس همو ديديم
    تلفنى حرف (نزديم)
    در همين حد
    از بنده خواستگارى كرد ، جواب منفى دادم اما دوستى را ادامه داديم
    الان ii سال از اون موقع ميگذره
    حسيبهش ندارم ولى دلم براش ميسوزه ، خودمم نميدونم شايد دوستش دارم ! سردرگمم، فكر ميكنم داره به پاى من عمرش بيهوده ميره
    باتوجه به شرايط جامعه و مقالات وقضايايى كه در سايتها خوندم،نميتونم باور كنم كه باهام صادقه
    در ضمن با شرمندگى ميگم كه خيلى مغرورم و اصلا حاضر نيستم درباره مسائل احساسى صحبت كنم
    از كجا بفهمم كه راست ميگه؟؟؟

  2. 2 کاربر از پست مفید دختر ايرونى تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (سه شنبه 15 بهمن 92), سمیرا200 (شنبه 19 بهمن 92)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    سلام
    به این تاپیک هم یسر بزنیت مشابه موضوع شماست و دوستان هم جواب هایی دادن.

    آیا میتوان به دید خوب به آشنایی اینترنتتی نگاه کرد.؟

  4. 2 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (سه شنبه 15 بهمن 92), شیدا. (چهارشنبه 16 بهمن 92)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 فروردین 02 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-11-15
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    8,905
    سطح
    63
    Points: 8,905, Level: 63
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 145
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 124 در 65 پست

    Rep Power
    28
    Array
    یکم از خودت بگو...چند سالته؟روابطت بیرون از فضای مجازی چطوره؟منظورم با جنس مخالف هست؟واینکه از کجا میدونی عکس واقعی خودشو فرستاده؟

  6. کاربر روبرو از پست مفید tommy تشکرکرده است .

    toojih (چهارشنبه 16 بهمن 92)

  7. #4
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    چرا جوابتون منفیه ؟
    بخاطر نحوه آشنایی
    یا اینکه ملاک هاتون رو نداره ؟

  8. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 16:54]
    تاریخ عضویت
    1392-11-14
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    134
    سطح
    2
    Points: 134, Level: 2
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    24سالمه
    مايل به اينجور روابط نيستم ، در رفتار با پسرا نه دست و پامو گم ميكنم نه جورى رفتار ميكنم كه فكر كنن دل بستم يا فكر كنن نيازمندشونم.
    خودشه چون زياد عكس داده

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط 1234567 نمایش پست ها
    سلام
    چرا جوابتون منفیه ؟
    بخاطر نحوه آشنایی
    یا اینکه ملاک هاتون رو نداره ؟
    سلام
    اون سال سنم كم بود الانم دوست ندارم ازدواج كنم ولى براى چند سال ديگه بنظرم فرد مناسبيه ولى شايد اشتباه ميكنم
    بدليل فاصله شهرهامون ، تفاوت سن كم ، نحوه آشنايى و... اين رابطه همه پسند نيست
    نميدونم چند سال ديگه كه من شرايط ازدواجو داشته باشم اون داره يا نه . نميدونم چجورى به اين رابطه براى دو سه سال ديگه مطمئن بشم

  9. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر ايرونى نمایش پست ها
    24سالمه
    مايل به اينجور روابط نيستم ، در رفتار با پسرا نه دست و پامو گم ميكنم نه جورى رفتار ميكنم كه فكر كنن دل بستم يا فكر كنن نيازمندشونم.
    خودشه چون زياد عكس داده
    من که یهو ترسیدم واقعی میخوای عقد کنی بعد بخانوادها بگی.
    خب خدارو شکر خودت عاقلی میدونی کار درستی نیس.

    مگه نمیگین دوستشون ندارین و یجور حس دلسوزی نسبت بهشون دارین. ؟
    با حس دلسوزی که نمیشه ازدواج کرد.
    از اون آقا چی میدونین؟
    و از کجا مطمعنین تا حالا اطلاعاتی که دادن درسته و حقیقت بوده؟
    و اینکه ایشون چرا خواستگاری رسمی نمیکنن. یعنی رسما به خونتون زنگ بزننن البته مادر ایشون به مادر شما زنگ بزنن و رسما درخواست کنن.
    اصن تاحالا اینکارو کردن؟؟

  10. 2 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    kamr (چهارشنبه 16 بهمن 92), شیدا. (چهارشنبه 16 بهمن 92)

  11. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 16:54]
    تاریخ عضویت
    1392-11-14
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    134
    سطح
    2
    Points: 134, Level: 2
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    من که یهو ترسیدم واقعی میخوای عقد کنی بعد بخانوادها بگی.
    خب خدارو شکر خودت عاقلی میدونی کار درستی نیس.

    مگه نمیگین دوستشون ندارین و یجور حس دلسوزی نسبت بهشون دارین. ؟
    با حس دلسوزی که نمیشه ازدواج کرد.
    از اون آقا چی میدونین؟
    و از کجا مطمعنین تا حالا اطلاعاتی که دادن درسته و حقیقت بوده؟
    و اینکه ایشون چرا خواستگاری رسمی نمیکنن. یعنی رسما به خونتون زنگ بزننن البته مادر ایشون به مادر شما زنگ بزنن و رسما درخواست کنن.
    اصن تاحالا اینکارو کردن؟؟
    ممنون دوستم:-)
    ازش بدم نمياد،نميدونم اين احساس من علاقس يا عادت
    اونسال كه خواستگارى كرد به خانوادم گفتم ، خودش گفت زنگ ميزنم به مامانتم ميگم ولى من ترسيده بودم همه چيزو بهم زدم و گفتم نميخوام
    سن اونم زياد نيست مامانم ميگفت از رو احساسات تصميم گرفته
    (خانواده اونا خبر ندارن)
    تقريبا همه چيز ازش ميدونم ، خودش ميگفت چون من به خودم اجازه سوال پرسيدن نميدم
    شب و روز از هم خبر داريم كه كجا ميريم چكار ميكنيم ...
    ولى
    چند بار بحثمون شد ، دليلش اين بود كه من نميخوام باهم زيادى راحت باشيم و دعوا ميكرديم
    چند بارم جدا شديم باز برگشتيم

  12. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 فروردین 02 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-11-15
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    8,905
    سطح
    63
    Points: 8,905, Level: 63
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 145
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 124 در 65 پست

    Rep Power
    28
    Array
    به نظر من به چیزهای واقعی دل ببند وقتتو پشت کامپیوترو تلفنت حروم نکن تو جامعه باش کار کن درس بخون بذار فرصت های زندگی خودشونو بهت نشون بدن...ما هم سن هستیم ولی من اگه یه خواهر داشتم دقیقا این حرفایی که به شما زدمو بهش میگفتم:)

  13. 2 کاربر از پست مفید tommy تشکرکرده اند .

    toojih (چهارشنبه 16 بهمن 92), دختر بیخیال (چهارشنبه 16 بهمن 92)

  14. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 16:54]
    تاریخ عضویت
    1392-11-14
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    134
    سطح
    2
    Points: 134, Level: 2
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tommy نمایش پست ها
    به نظر من به چیزهای واقعی دل ببند وقتتو پشت کامپیوترو تلفنت حروم نکن تو جامعه باش کار کن درس بخون بذار فرصت های زندگی خودشونو بهت نشون بدن...ما هم سن هستیم ولی من اگه یه خواهر داشتم دقیقا این حرفایی که به شما زدمو بهش میگفتم:)
    ممنون
    ولى من نميتونم بى دليل همه چيز را ناديده بگيرم و خودمو رها كنم و بهانه جويى كنم؟ نامردى نيست؟
    خدا را خوش مياد يك نفر فكر كنه عشق يكطرفه داره و شكست بخوره در حاليكه دلبستگى از طرف من هست ولى در خفاس:-(

  15. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    سلام، سوالات تامی به نظرم مهم بود. اینکه توی دنیای واقعی چطوری هستی؟ رابطه ات با دخترها چطوریه؟ چندتا دوست دختر نزدیک داری؟ آدم برونگرایی هستی یا درونگرا؟ آیا پسرها بهت توجه میکنند؟ وضعیت خواستگارهای واقعیت چطوریه؟

    جواب این سوالات رو به خودت هم که بدی کافیه. اگه توی دنیای واقعی مشکلی نداری و راحت با آدمها کنار می یای و خودت فکر میکنی که این دوست اینترنتی ات مورد مناسبی هست میتونی بهش بگی اگه میخواد برای خواستگاری ازت اقدام کنه تا تحقیقات کنین ببینین مناسب هست یا نه. ولی برای یکی دو سال دیگه خب معلومه کسی نمیدونه چی میشه.


 
صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دلم واسه دخترم میسوزه...خیلی عذاب وجدان دارم نسبت بهش
    توسط خورشید30 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 آبان 94, 10:34
  2. پدرم مریضه.... دلم برای مامانم میسوزه...
    توسط ترانه ی عشق در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 مهر 92, 23:24
  3. از یه طرف بهش مضنون هستم _ از یه طرف دلم براش میسوزه
    توسط shadow در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 دی 91, 16:17
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 15 اردیبهشت 91, 00:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.