سلام دوستان من...
من می خوام تا ۱۱ روز دیگه همسرمو طلاق بدم...
اونو دوست ندارم به نظرم پرخاش می کنه. و فکر می کنم خودم هیچ تقصیری ندارم!
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام دوستان من...
من می خوام تا ۱۱ روز دیگه همسرمو طلاق بدم...
اونو دوست ندارم به نظرم پرخاش می کنه. و فکر می کنم خودم هیچ تقصیری ندارم!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)