سلام به دوستان خوب تالار
میگن مهریه حق دختره وباید خودش تعیین کنه درسته
و اینکه به سطح خانواده ونگرش خانواده ها بستگی داره که بقیه چقدر انداختن ( تو خانواده ما که هنوز کسی ازدواج نکرده ومن نوه اولم تنها یکی ازفامیل ازدواج کرده که اونم سال ازدواجش1380 رو انداخته )و خیلی ها هم میگن کی داده کی گرفته مثلا 14یا1 سکه میندازن و.....
واقعا بایدمقدار مهریه رو به چه حسابی تعیین کرد؟بقیه افراد خانواده؟کم بگیریم وساده؟زیادبگیریم که پشتوانه باشه؟و....
واینکه نوع مهریه فقط باید سکه باشه یا چیزای دیگه هم هست؟










علاقه مندی ها (Bookmarks)