سلام خونواده من مشکل دارن منظورم پدر مادر این وسط هر چی میشه مادرم سر من خالی میکنه عصبیه من عصبیم چون انگار تو میدون جنگم چند بار خواستم خودکشی کنم حالا از هر راهی ولی نتونستم ترسیدم از اون دنیا ولی به این نتیجه رسیدم که وتقعا راهی نمونده و خدا خودش عقل داده و زندگیم دسته خودمه








علاقه مندی ها (Bookmarks)