سلام. وقت بخیر.
این بزرگترین مشکلی هست که من در پنج سال اخیر باهاش مواجه بودم و جالبه که اولین باره که به ذهنم رسیده باید این مشکل را حل کنم و نه مشکلات فرعی را که حاصل این مسئله هستند.
شوهر من از همه لحاظ عالی و مهربون و خانواده دوسته. ما پنج سال پیش یک خونه نقلی خریدیم (با سهم الارث من) و باورتون نمیشه اگه بگم تمام طلاهام، یک قطعه زمین و کلی چیز دیگه را از دست دادیم تا خونه را حفظ کنیم..چرا؟ چون همیشه و همیشه قسطامون عقب میفته. شوهر من مدیریت مالی نداره. اگه الان 50 هزار تومن ته جیبش باشه و این تمام پولی باشه که داره هیچ بعید نیست بگه من هوس کردم شام از بیرون بخرم و زنگ بزنه سفارش ی غذای 45 تومنی بده. این در حالیه که ما دو تا بچه داریم و شاید خدای نکرده یکیشون مریض بشه و ما به اون پول نیاز پیدا کنیم.
سالهاست که دارم باهاش چونه میزنم که مدیریت حقوقمون را به من بسپاره اما قبول نمیکنه. و راستش را بخواهید خودم را هم بی تقصیر نمیدونم چون خیلی بهتر از ایشون نیستم. قبضهای عقب افتاده و مشکلات مالی داره باعث میشه که توی خونمون اختلاف بیفته و این اواخر واقعن تحت فشار بودیم.
حالا بعد از این همه سال بالاخره قرار شده که از اسفند ماه خرجی خونه دست من باشه (اگه دوباره زیرش نزنه) قبل از اینکه مدیریت مالی خونه دست من بیاد میخوام از شما بپرسم که چطور بین هزینه ها و درآمدتون تعادل ایجاد میکنید؟ لطفاً هر کس هر راهی را که بلده به من هم یاد بده.
سوال دیگرم اینه که آیا فکر میکنید لازمه به مشاور مراجعه کنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)