يك سلام به زيبايي سفيدي برف به تمام بچه هاي همدردي از اينكه راهنماييم كرديد واقعا ممنون اميدوارم بتونم عضو خوبي باشم لحظه ها در پي هم ميگذرند و ميان آنها تو فقط مي ماني لحظه اي با من باش تا ابد در دل من مهماني
تشکرشده 0 در 0 پست
يك سلام به زيبايي سفيدي برف به تمام بچه هاي همدردي از اينكه راهنماييم كرديد واقعا ممنون اميدوارم بتونم عضو خوبي باشم لحظه ها در پي هم ميگذرند و ميان آنها تو فقط مي ماني لحظه اي با من باش تا ابد در دل من مهماني
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)