سلام دوستان امیوارم حال همه خوب باشه
من دیشب همسرم یک چیزی به من گفت که فکرم رو خیلی مشغول کرده می خواستم اگه امکان داره نظرتون رو بدونم
به من میگه تو یک اخلاقه خیلی بدی داری که تا زمانی که من (همسرم) باهات خوب رفتار کنم تو هم خیلی خوبی ولی اگه من بد بشم تو هم در مقابل خیلی بد میشی
من خودم این رفتارم رو تقریبا قبول دارم به نظر شما این اخلاقه خیلی بدیه؟







اگر بزرگان دين ما ميگن جواب بدي رو با بدي ندين فقط زندگي زناشويي را نگفتند آنها كليه ي روابط انساني رو گفتند.

علاقه مندی ها (Bookmarks)