به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 13 1234567891011 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 121

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    دوست دارم جواب نداره؟

    سلام به همه دوستان عزیز
    من یه مشکل بزرگ دارم همسر من هرچی بهش ابراز احساسات می کنم یا بهش میگی دوستت دارم یا قربون صدقه اش میرم هیچ عکس العملی نشون نمی ده از طرفی من به این احساسات نیاز دارم 4 ساله ازدواج کردیم دریغ از یه دوستت دارم ساده که به من گفته باشه وقتی بهش sms عاشقانه میدم و اون هیچ جوابی نمی ده احساس میکنم دارم خورد میشم ازش تو sms می پرسم دوسم داری؟ ولی اون جوابی نمی ده و میگه باز شروع کردی
    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  2. کاربر روبرو از پست مفید eghlima تشکرکرده است .

    eghlima (سه شنبه 10 خرداد 90)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 93 [ 18:17]
    تاریخ عضویت
    1389-10-29
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    3,401
    سطح
    36
    Points: 3,401, Level: 36
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    465

    تشکرشده 473 در 146 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: دوست دارم جواب نداره؟

    ای بابا!
    دوست عزیز این که مشکل جدیدی نیست!! اغلب مردها، مخصوصا از نوع ایرانیش و مخصوصا از نوی مردهایی که قبل از ازدواج با هیچ دختری ارتباط نداشتند، یا به صورت سنتی فکر می کنند که این رفتارها لوس بازیه و جلفه!! توی این مورد مشکلات زیادی دارند.
    عجیبه که شما چه صبری داری و 4 سال هیچی نگفتی!!!!
    مردها نمی دونند که دریغ کردن محبت کلامی، گاهی چه ضربات روحی سنگینی به همسرشون وارد می کنه!
    دلیل اینکه همسر شما کلامی ابراز محبت نمی کنه، شاید عدم آموزش ارتباطات کلامی بین زوجین باشه!

    یه سوال: هیچ وقت ابراز محبت نمی کنه؟؟((ما زنها غالبا دوست داریم هر روز کلمات محبت آمیز رو بشنویم و مردها فکر می کنند اگر یکبار ابراز محبت کردند دیگه تا مدتها نیازی به تکرار اون ندارند، در حالی که ذهن زنها خیلی پویاست و 2 ساعت بعد از ابراز محبت ممکنه باز هم نیاز به شنیدن کلمات محبت آمیز داشته باشه!!!))

    اغلب مردها پیش خودشون فکر می کنند که ابراز محبت در کلام نیست و باید با عمل محبتشون رو نشون بدهند!!
    پیش خودشون فکر می کنند، اون که می دونه، چرا باید بگم؟؟

    در هر حال شاید شما هم روش خوبی برای آگاه کردن همسرتون پیش نگرفتید، روشی که اغلب ما زنها دنبال می کنیم همینه!!! یکراست نمی گیم مشکلمون چیه و مطرحش نمی کنیم، شما با ابراز محبتهای زیاد می خواید به شوهرتون نشون بدید که ابراز محبت خوبه و اون هم همین رفتار رو با شما داشته باشه،

    مطمئن نیستم این روش جواب بده، مردها اصولا زیاد به منظوری که پشت رفتار یک زن هست فکر نمی کنند!!!

    شاید بهتر باشه توی یک فرصت مناسب، قضیه رو باهاش مطرح کنید (فرصت مناسب، مطمئنا قبلا باهاش مطرح کردید، 4 سال زمان کمی نیست، ولی شاید زمان و موقعیت مطرح شدن درست نبوده و تاثیر لازم رو نداشته)

  4. 9 کاربر از پست مفید lonely sky تشکرکرده اند .

    lonely sky (یکشنبه 16 مرداد 90)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 بهمن 00 [ 15:35]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    367
    امتیاز
    10,548
    سطح
    68
    Points: 10,548, Level: 68
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 302
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    811

    تشکرشده 815 در 286 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: دوست دارم جواب نداره؟

    ضمن تایید حرف های lonely sky عزیز ، حتما حتما پیشنهاد می کنم کتاب :
    مردان مریخی زنان ونوسی
    راهنمای روابط زناشویی
    نوشته دکتر جان گری

    را بخوایند...

  6. 5 کاربر از پست مفید eng.aydin تشکرکرده اند .

    eng.aydin (دوشنبه 13 تیر 90)

  7. #4
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: دوست دارم جواب نداره؟

    ممنون از پاسختون
    من همه جوره بهش گفتم که نیاز دارم به احساسات ولی اون گوشش بدهکار نیست میگه من اینطوریم
    از طرفی من خیلی وقتا سر این مسئله بهانه گیر میشم
    و ازش کینه میگیرم و گیر به چیزی میدم و دعوامون میشه
    یعنی این مسئله داره تاثیرات بدی رو زندگیم میذاره
    چطور می تونم این مشکلو حل کنم یا شما راه حلی رو پیشنهاد می کنید؟
    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  8. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 آذر 92 [ 09:21]
    تاریخ عضویت
    1389-9-17
    نوشته ها
    94
    امتیاز
    2,590
    سطح
    30
    Points: 2,590, Level: 30
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    49

    تشکرشده 92 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوست دارم جواب نداره؟

    متاسفانه ما خانم ها نياز داريم كه مورد توجه عزيزانمان قرار بگيريم و اين باعث ميشه كه بعضي آقايون از اين نقطه ضعف ما استفاده كنن
    سئوالي كه دارم اينه كه اگر شما بهش توجه نكنيد اونقدر كه ميگيد قربون صدقه اش نريد خيلي معمولي و مثل خودش باهاش رفتار كنيد چه عكس العملي نشون ميده؟ خودش چقدر به اين رفتار شما وابسته اس؟
    البته ممكنه نشون نده اما اگر بهش بي توجه و كم توجه بشيد سريعا متوجه وابستگيش به محبت شما ميشيد. اين خيلي مهمه.

  9. 2 کاربر از پست مفید bano تشکرکرده اند .

    bano (سه شنبه 10 خرداد 90)

  10. #6
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: دوست دارم جواب نداره؟

    اینقدر گفتم احساس میکنم زیاد براش گفتن یا نگفتن من فرقی نکنه
    یه سوال دارم آیا آقایون به ابراز احساسات کلامی خانومهاشون نیاز دارند ؟
    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  11. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 آذر 92 [ 09:21]
    تاریخ عضویت
    1389-9-17
    نوشته ها
    94
    امتیاز
    2,590
    سطح
    30
    Points: 2,590, Level: 30
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    49

    تشکرشده 92 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوست دارم جواب نداره؟

    مردا خيلي بيشتر از اون كه ما فكر مي كنيم نياز به توجه زن هاشون دارن حتي كلامي. اما خيلي خوب مي تونن تو اكثر مواقع نيازشون رو كنترل كنن.
    دوست من شايد شما هم انقدر در اين امر زياد پيش رفتيد كه به قولي مزه اش رو از دست داده. تكرار اين حرف ها نبايد اونقدر باشه كه لطف خودش رو از دست بده. سعي در كنترل ابراز عشق تون شايد بتونه بهترين راه كار باشه.
    بگذاريد جاي خالي محبت و ابراز علاقه تون رو ببينه. مردا عموما وقتي كه چيزي رو از دست ميدن تازه مي فهمن كه چه چيزي رو از دست دادن. ضمن اينكه خودشون هم معترف هستن كه زني كه سخت تر به دست بياد براشون مهم تره.

  12. 3 کاربر از پست مفید bano تشکرکرده اند .

    bano (سه شنبه 10 خرداد 90)

  13. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 93 [ 18:17]
    تاریخ عضویت
    1389-10-29
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    3,401
    سطح
    36
    Points: 3,401, Level: 36
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    465

    تشکرشده 473 در 146 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: دوست دارم جواب نداره؟

    اقلیما جان من به جای مردهای تالار جواب می دم

    بله مردها هم نیاز دارند، ولی نه با اون لحن و کلماتی که ما بهش نیاز داریم!!!
    تا جاییکه من می دونم مردها به کلماتی نیاز دارند که احساس قدرت و اعتماد به نفسشون رو بالا ببره، مخصوصا اگه توی یه معضل کاری یا اقتصادی گیر کرده باشند.

    مردها از اینکه مثل مادرشون قربون صدقه شون بری خوششون نمی یاد (ممکنه در کوتاه مدت خیلی هم خوب باشه ولی در دراز مدت اثرات خوبی نداره!!)

    زنها بیشتر دوست دارند که طرفشون حرف بزنه! و احساساتش رو توی کلامش بریزه.

    شاید بد نباشه وقت بذاری و این سایت رو یه نگاهی بندازی،
    مطالعه کن و بعد نظرت رو به ما بگو:
    جبران کم کاریهای روحی

    اگه همسرت اهل مطالعه هست شاید بد نباشه این سایت رو بهش معرفی کنی تا یه نگاهی بهش بندازه (البته بهتره احساس نکنه که داری ازش انتقاد می کنی و جبهه بگیره)
    برای زنها عشق بر هر چیز مقدم است

    موفق باشی


  14. کاربر روبرو از پست مفید lonely sky تشکرکرده است .

    lonely sky (سه شنبه 10 خرداد 90)

  15. #9
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: دوست دارم جواب نداره؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط lonely sky
    اقلیما جان من به جای مردهای تالار جواب می دم

    بله مردها هم نیاز دارند، ولی نه با اون لحن و کلماتی که ما بهش نیاز داریم!!!
    تا جاییکه من می دونم مردها به کلماتی نیاز دارند که احساس قدرت و اعتماد به نفسشون رو بالا ببره، مخصوصا اگه توی یه معضل کاری یا اقتصادی گیر کرده باشند.

    مردها از اینکه مثل مادرشون قربون صدقه شون بری خوششون نمی یاد (ممکنه در کوتاه مدت خیلی هم خوب باشه ولی در دراز مدت اثرات خوبی نداره!!)

    زنها بیشتر دوست دارند که طرفشون حرف بزنه! و احساساتش رو توی کلامش بریزه.

    شاید بد نباشه وقت بذاری و این سایت رو یه نگاهی بندازی،
    مطالعه کن و بعد نظرت رو به ما بگو:
    جبران کم کاریهای روحی

    اگه همسرت اهل مطالعه هست شاید بد نباشه این سایت رو بهش معرفی کنی تا یه نگاهی بهش بندازه (البته بهتره احساس نکنه که داری ازش انتقاد می کنی و جبهه بگیره)
    برای زنها عشق بر هر چیز مقدم است

    موفق باشی

    سلام
    lonely sky عزیز اون دو لینک خیلی مفید بود البته قسمت هایی ازش رو خوندم خیلی دوست داشتم همسرم هم می خوند ولی به قول شما این جوری فکر میکنه دارم از ش ایراد میگیرم اینه که......
    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  16. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array

    RE: دوست دارم جواب نداره؟

    اقلیما جان دقیقا حرف دل من رو زدی ، بارها در شرایط مختلف ازش خواستم وادن می گه که من در عمل نشون می دم .حتی به گفته دوستان در ابراز محبت به ایشون سعی کردم که کنترل داشته باشم ولی نه تنها اون تشنه نمی شه بلکه بینمون بدتر فاصله می افته . ای کاش یه بحث کارشناسی و راهکار ها برای چنین مواردی هم کارشناسان این تالار داشته باشند .

  17. کاربر روبرو از پست مفید بی نهایت تشکرکرده است .

    بی نهایت (سه شنبه 10 خرداد 90)


 
صفحه 1 از 13 1234567891011 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.