به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 دی 91 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1391-2-04
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    880
    سطح
    15
    Points: 880, Level: 15
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 55 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آیا این اسمش خیانت است؟

    سلام دوستان
    چند وقت پیش به طور اتفاقی ایمیل شوهرم به یک دختر را دیدم.این دختر مربوط به گذشته شوهرم بوده به گفته خودش آن دختر شوهرم را میخواسته و شوهرم چند با ر در گذشته با او رفتار نامناسب داشته یعنی مثلا پرخاشگری کرده یا جوابش را به تندی داده اما بعدا فهمیده که دختر با شخصیتی است به گفته خودش از کارش نسبت به او احساس عذاب وجدان میکند و بعد از ازدواج هم در سال دو یا سه بار مثلا تولد سال نو را تبریک میگوید اما تبریک ساده نبود.جملاتی مثل اینکه روزها را شمردم تا تولدت شود تا به تو تبریک بگویم .حتی اگر بمیرم هم از آن دنیا برایت ایمیل خواهم داد .یا مثلا میخواستم سورپرایزت کنم اما بعد پشیمان شدم .آهنگی را برایت ضمیمه میکنم که احتمالا یادگاری از گذشته بوده.من بعد از خواندن این امیل ها احساس خیلی بدی به همسرم پیدا کردم با خودش هم صحبت کردم خودش خیلی ناراحت شد حتی گریه کرد گفت من هیچ وقت در حال خیانت به تو نبودم و از این ایمیل ها هیچ قصد وهدفی نداشتم وقول داد دیگر ایمیل ندهد.اما من این مسئله اصلا از ذهنم پاک نمیشود نگرشم نسبت به شوهرم عوض شده دیگه بهش اعتماد ندارم.البته من همه ایمیل ها را نخواندم چون حس خیلی بدی بهم میداد.اصلا نمیدانم چه کنم ایا واقعا این کار شوهرم خیانت نبوده؟دلم خیلی شکسته.نمی توانم مثل قبل دوستش داشته باشم احساس میکنم از هم بسیار دور شده ایم.همش میترسم .کمکم کنید چه کنم؟آیا باقی ایمیل ها را هم بخوانم؟

  2. #2
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: چطور فراموش کنم؟

    مهربان جان
    سلام


    قبل از هرچیزی بهتره عنوان تاپیک رو تغییر بدی تا آمار بازدید از تاپیکت بره بالا.

    در ارسال بعدیت همینجا عنوان بهتری رو بگو تا مدیران برات تغییرش بدن.

    عنوانی که گویای مشکلت باشه.مثلا بذار همسرم قول داده دیگه تکرار نکنه اما من بهش اطمینان ندارم.

    این لینک رو هم نگاه کن:

    چگونه دوباره به همسرم اعتماد کنم

    پ.ن:نه ! باقی ایمیلها رو نخون.چون کمکی به حل مشکلت نمیکنه

    موفق باشی


  3. 3 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (پنجشنبه 09 آذر 91)

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 تیر 93 [ 00:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-24
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    2,250
    سطح
    28
    Points: 2,250, Level: 28
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    319

    تشکرشده 338 در 136 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: چطور فراموش کنم؟

    همسرتون کار اشتباهی کرده که به اون خانم ایمیل زده هرچند به قصد جبران گذشته باشه ،ولی خیانتی هم نکرده همانطورکه شما گفتید همسرتون قصد خیانت به شمارو نداشته و بهتره که شما هم این مسئله رو فراموش کنید و حساسیت به خرج ندید چون همین حساسیت شما و همچنین به تبع اون دل سردی شما نسبت به همسرتون به مرور زمان باعث فاصله شما از همیرتون میشه.

    http://ahlekhaneh.ir

  5. 7 کاربر از پست مفید mostafavi9090 تشکرکرده اند .

    mostafavi9090 (پنجشنبه 09 آذر 91)

  6. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 دی 91 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1391-2-04
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    880
    سطح
    15
    Points: 880, Level: 15
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 55 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور فراموش کنم؟

    از کارشناسان محترم خواهش میکنم اسم تایپیک مرا تغییر دهند تا آمار بازدید بالا رود و افراد بیشتری نظر بدهند چون برایم مهم است.مثلا بگذارند آیا این اسمش خیانت است؟خواهش میکنم که نظر بدهید چون خیلی حس بدی دارم و دوست دارم نظر بقیه را بدانم

  7. #5
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: چطور فراموش کنم؟

    سلام عزیزم

    به حرف همسرت اعتماد کن . وقتی خودش می گوید با قصد خیانت اینکار را نکرده ازش بپذیر .

    درست است که آزرده و غمگین شدی اما ایمیل های همسرت معنی یک کمبود و خلا در او را می دهد و معنی بد بودن تو یا کم گذاشتن تو و یا ...را نمی دهد .


    ضمن اینکه از این پیام های تولد و متن های آماده .............روزهای را می شمارم و.............تا به تولد تو یا حالا هرچیزی دیگری برسم . آماده هست و چون تو آزرده شدی برای خودت تعبیر و تعریف کردی و منظور از توی آن استخراج کردی .


    اگر همسر تو اینقدر نسبت به این خانم بد رفتار کرده که امروز دچار حس عذاب وجدان شده .....یقین داشته باش که حس اون خانم نسبت به همسر تو حس عاشقانه نیست . بلکه او فقط شنونده ی این صدای نادم ست که به دردش هم نمی خورد. چرا که تاریخ گذشته است .


    در نتیجه خودت را اذیت نکن و زندگی خودت را خراب نکن .

  8. 12 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (پنجشنبه 09 آذر 91)

  9. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 اردیبهشت 95 [ 11:39]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    135
    امتیاز
    5,578
    سطح
    48
    Points: 5,578, Level: 48
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    196

    تشکرشده 193 در 77 پست

    Rep Power
    33
    Array

    RE: چطور فراموش کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ani
    سلام عزیزم

    به حرف همسرت اعتماد کن . وقتی خودش می گوید با قصد خیانت اینکار را نکرده ازش بپذیر .

    ضمن اینکه از این پیام های تولد و متن های آماده .............روزهای را می شمارم و.............تا به تولد تو یا حالا هرچیزی دیگری برسم . آماده هست و چون تو آزرده شدی برای خودت تعبیر و تعریف کردی و منظور از توی آن استخراج کردی .

    در نتیجه خودت را اذیت نکن و زندگی خودت را خراب نکن .
    با سلام و عرض ادب

    راستش هر کاری کردم نتونستم تاب بیارم و هیچی نگم

    خانم ani محترم این حس مثبت اندیشی شما خیلی خوبه

    ولی من فکر میکنم که شما یا زیاد از حد مثبت اندیش هستید و یا تا حالا زخم خیانت را

    نچشیدی !!!!
    ***************************************
    ببخشید ایشون به کجای حرف همسرش باید اعتماد کنه ؟؟؟؟

    اول که شوهر ایشون هیچ لزومی نداره که بخواد ببینه عشق قبلی چیکار داره میکنه !!!

    دوم اگه ایشون ایمیل همسرش را چک نمیکرد و این قضیه لو نمیرفت اون تا صد سال دیگه

    هم هیچی نمیگفت ( اینو شرط میبندم )

    سوم آیا ممکن نیست که اون زن ( طرف مقابل شوهرت ) هم در زندگی با شوهرش مشگلی

    پیدا نکنه و همین یک جرقه بشه برای چراغ سبز نشون دادن به ایمیل های شوهر ایشون
    =========================================
    این داستانی که میگم بعد از این بود که همسر بنده به بنده خیانت کرد و من مچش را گرفتم

    و در شرف جدایی بودیم - یعنی ایشون خونه پدرش بود و من تنها و مجرد بودم

    و در همین اوضاع و اصناف بودم که این داستان برای من پیش اومد

    ************************************************** **

    من یه جایی در خصوص بازاریابی و خرید و فروش فرش در یک فروشگاهی رفت و امد

    داشتم در اونجا یه خانمی کار میکرد که خوب یه جورایی من خیلی ازش خوشم میومد و به

    دلیل اوضاع و احوای که برای زندگیم پیش اومده بود بدنبال یه نفر بودم تا باهاش درد دل کنم و

    خودم خالی کنم در ابتدا من یه چند باری به اون خانم اشاره و چشم و ابرو می یومدم که

    باهاش دوستی بر قرار کنم ( آخه من فکر میکردم که طرف مجرد هست )

    ولی خدایی ایشون بهم جواب نداد و درخواست منو رد کرد !!!!

    منم دیگه بی خیال شدم و خودم رو سبک نکردم !!!!!!!

    خلاصه یک ماهی گذشت و دیدم که یه اس ام اس روی گوشی من اومد - خدایا کیه ؟؟؟
    هیچی فهمیدم همونه - هم خیلی متعجب شدم و هم خیلی خوشحال

    خلاصه ارتباط ما با یک اس ام اس شروع شد و از همین به قول شما جملات اماده برای هم
    اس ام اس میکردیم

    خلاصه این درد دل یواش یواش تبدیل شد به دادن ایمیل و رد و بدل کردن عکس برای هم
    و خلاصه من براش اهنگ میفرستادم و اون شعر میفرستاد و میرفتم دنبالش میرفتیم بیرون و...

    تا اینکه دلیل کارشا پرسیدم که فلانی تو که مایل نبودی چرا خودت بهم اس ام اس زدی

    و خلاصه چراغ سبز نشون دادی ؟؟

    میدونی چی گفت ؟؟؟
    گفت من یک ماهی میشه که با شوهرم مشگل پیدا کردم و ازش یه جورایی بدم اومده
    راستش من از تو خیلی خوشم میومد ولی به خاطر اینکه بهش خیانت نکنم این کارا نکردم
    ولی حالا خیلی احساس تنهایی میکنم و همش فکرم پیش تو - برای همین تصمیم گرفتم که باهات درد دل کنم و یه رابطه دوستانه داشته باشیم

    وای تا گفت من شوهر دارم انگار دنیا دور سر من پیچید

    بهش گفتم بابا از اول میگفتی !!

    گفت = خوب فکر کردم میدونی

    گفتم = بابا من اگه میدونستم تو شوهر داری غلط میکردم صد سال بهت پیشنهاد دوستی بدم

    ( در ضمن از زمانی که من فهمیدم ایشون شوهر داره یه جورایی گفتم بیا تمومش کنیم ولی ایشون اصرار داشت که ما که کاری نمیکنیم در حد یه دوستی ساده ست - برای همین خیلی خیلی کم بیرون میرفتیم )

    خلاصه کار از این حرف ها رد شده بود و توی این مدت ما عاشق دلباخته هم شده بودیم

    سرتون را درد نیارم دیدیم اینجوری نمیشه تا کی اس ام اس ** تا کی ایمیل ** تا کی زنگ و صحبت و هرزگاهی یک بیرون رفتن با هزار ترس و لرز !!!!!

    گاهی روزها روحمون برای هم به پرواز در میومد

    خلاصه با هم نقشه کشیدیم که اون در خصوص من با شوهرش حرف بزنه و منو به عنوان یک همکار معرفی کنه با این عنوان که تو بحث بیزینس مثلا شوهر بیاد و با من شریک بشه
    یه جورایی رابطه خانوادگی برقرار بشه اینجوری خیلی بهتر و بیشتر و بی درد سرتر همدیگه را میدی دیم !!!

    ************************************************** ***************
    خوب به درست یا غلط بودن این ماجرا ....
    کاری که ما کردیم .....
    و همینطور باقی ماجرا که چی شد و چی نشد و به کجا کشید

    کاری نداریم
    ************************************************** ***************
    من همه این ها را گفتم که بدونید

    بابا ایشون اگه شوهر ایشون قصدی نداشته برای چی ایمیل داده ؟؟؟؟

    خانم ani در اینترنت و کتاب و .... خیلی متن های آماده هست ولی ادم میگرده و
    اون چیزی که به درد کارش میخوره را انتخاب میکنه

    چرا برای ایشون یه جمله نفرت انگیز در اینترنت انتخاب نکرد و بفرسته ؟؟؟

    پس ایشون ریگی به کفش داره !!!!!!!!!
    ************************************************** ************
    و اما در مورد گریه و زاری ایشون و اینکه شما را به خونه برگردونده !!!

    میدونی علتش چی بوده ؟؟؟؟

    علتش این هست که اگه خدای نکرده کار شما به جدایی کشید علت طلاق تون خیانت ایشون

    نام نگیره و رسوای فامیل بشه !!!!

    ایشون فرض که شما را طلاق داد - - - مثلا بعد از یک سال - دو سال و . . .

    میخواد بره با یک زن دیگه ازدواج کنه

    خوب دلیل طلاق قبلی را چی بگه ؟؟

    بگه همسرم بهم شک داشت ؟؟؟ خوب اون زن جدید که میپره !!!!

    یوقتم طرف بگه من میخوام درباره شما تحقیق کنم و بدونم علت طلاق تون چی بوده
    اونوقت اگه بیاد پیش شما یا یکی از خانواده شما که کارش زاره -
    هیچ زنی حاضر نمیشه با یک مرد خیانت کار زندگی کنه
    همینطور که هیچ مردی حاظر به زندگی با یک زن خیانت کار نمیشه
    پس ایشون داره فکر همه جا را میکنه - ( حتی اینده )
    ================================================
    باز اینم از روی دل نمیگم !!!!!!!!!

    روز دادگاه بهش گفتم چرا همون موقع طلاق نگرفتی و اینقدر بازی در اوردی ؟؟؟

    گفت اگه اون موقع من ازت جدا میشدم جوابی نداشتم به اطرافیانم بدم

    چی بگم ؟؟؟ بگم به خاطر چی طلاقم داد ؟؟؟

    ولی الان میگم که با هم تفاهم نداشتیم !!!!
    ************************************************** ******
    ببخشید پر حرفی کردم ولی تورو خدا اینقدر طرف را با جملات کلیشه ای مثبت

    مثل = انشالله که چیزی نیست - طوری نیست درست میشه - بابا شوخی کرده

    برو بشین سر زندگیت فکرشم نکن - چرا تو زندگی خصوصیش دخالت کردی و .....

    بابا خودتون بزارید جای این بنده خدا !!!!

    ایشون در این حد فهمیده -------- ممکنه چیزهای فراتری باشه که ایشون نفهمیده باشه

    ممکنه شوهر ایشون از یک ایمیل دیگه داره میل میزنه
    ممکنه اون زن هم جواب داده باشه ولی شوهر ایشون ایمیل های طرف را پاک کرده باشه

    =============================================
    خواهر عزیز - - من کلا قلم تندی دارم

    ببین متنی که من نوشتم را بخون - خوب هاشا برداشت کن !!!

    بدها و بد بینی هاشم بزار پای زخمی که من خوردم و خیانتی که دیدم و نمیتونم الکی بهت

    دلداری های کاذب بدم

    =======================================
    اصلا بزار منم مثل بعضی ها مثبت بیندیشم !!! ها بهتر نیست ؟؟؟ مگه چی میشه ؟؟؟

    بیا دختر برو بشین سر زندگیت من اشتباه میکنیم و ایشون خیلی هم هستند

    فقط اگه یه روزی اومدی تو خونه و دیدی اون خانم تو خونه ست

    بازم به دلت بد راه ندی یا !!!!

    اگه گفت چیزی بینشون نبوده !!
    به حرف همسرت اعتماد کن !!

    اگه گفت قصدش خیانت نبوده و کاری نکرده ازش بپذیر
    انشالله که چیزی نیست
    به دلت بد راه نده !!!!!
    انشالله که مشگلی پیش نیومده - بشین سر زندگیت !!!!

    =======================
    وای دارم اتیش میگیرم
    خدا نگهدار . . .



  10. کاربر روبرو از پست مفید tanhaei تشکرکرده است .

    اثر راشومون (جمعه 18 اسفند 91)

  11. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 دی 91 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1391-2-04
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    880
    سطح
    15
    Points: 880, Level: 15
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 55 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور فراموش کنم؟

    آنی عزیزم ممنون
    اما منظورت از اینکه همسرم یه کمبودی داره رو نفهمیدم میشه بیشتر توضیح بدین؟در ضمن اون خانم ازدواج کرده و تا چند وقت دیگه از ایران میره.من مطمئنم همسرم ارتباطی با اون نداره اما از اینکه فکر میکنم بهش فکر میکنه وبخشی از احساسش به اون تعلق داره اذیت میشم حتی نمیدونم برداشتم درسته یا نه.خیلی غمگینم دوست دارم این حس رو فراموش کنم و دوباره به روزای قبل برگردم همسرم برای کارش هیچ توجیه وتوضیح خاصی نداد اما مدام میگفت من در حال خیانت به تو نبودم خودش خیلی ناراحت شد گفت کاش به روم نمی اوردی میگفت خجالت میکشم تو چشمت نگاه کنم میگفت میدونم دیگه تو چشمت اون آدم سابق نمیشم نمیدونم دست پیش رو میگرفت یا نه.

  12. #8
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: چطور فراموش کنم؟

    عریزم

    ذهن انسان از صبح تا شب درگیرخیلی از مسائل و خیلی از افراد میشه . مسئله اینه که این حس همسرت نسبت به این خانم عاشقانه نیست . این یک درگیری ذهنی عذاب دار است . این که اسمش خیانت نیست . کجا رد پای خوش آیند در حس عذاب وجدان و ندامت وجود دارد ؟

    شوهر تو به یک درکی رسیده و امروز فهمیده چقدر رفتارش در گذشته بد و زشت بوده . این اسمش خیانت نیست بلکه اسمش رشد و بزرگ شدن و تغییر است . مطمئن باش همین رشد ، سودش به زندگی تو هم برمی گرده . به شرطی که در این شرایط رفیق شوهرت باشی و بازی از خودت در نیاری و درست و اصولی درکش کنی .

    همسر تو نادم است و این درگیری ذهنی از جنس عذاب وجدان است . تو چرا باید ناراحت بشوی ؟!

    به جای اینکه این مسئله را برایش پیراهن عثمان کنی و از هیچ داستان هزار و یک شب درست کنی . رفیقش باش . در کنارش باش و بهش محبت کن . مطمئن باش تاثیر این نوع رفتار بعد از التیام همسرت روی زندگی خودت نتیجه ی مثبت خواهد داشت .

  13. 10 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (چهارشنبه 15 آذر 91)

  14. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 آذر 91 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    670
    سطح
    13
    Points: 670, Level: 13
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    391

    تشکرشده 409 در 124 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: چطور فراموش کنم؟

    عزيزم همسرت اشتباه كرده،اما به هيچ وجه اسم اينو نميتونم خيانت بذارم،هرچند كه منم زنم و ميتونم احساستو درك كنم
    اما لطفا به خاطر اين اشتباه جو خونه رو سنگين و غمگين نكن
    به قول ani عزيز با همسرت رفيق و همراه باش
    ديگه به روش نيار گلم

  15. 4 کاربر از پست مفید Hamdardi2 تشکرکرده اند .

    Hamdardi2 (چهارشنبه 15 آذر 91)

  16. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array

    RE: آیا این اسمش خیانت است؟

    سلام دوست عزیز..
    دیگه بهش اعتماد ندارم.البته من همه ایمیل ها را نخواندم چون حس خیلی بدی بهم میداد.اصلا نمیدانم چه کنم ایا واقعا این کار شوهرم خیانت نبوده؟دلم خیلی شکسته.نمی توانم مثل قبل دوستش داشته باشم احساس میکنم از هم بسیار دور شده ایم.همش میترسم .کمکم کنید چه کنم؟آیا باقی ایمیل ها را هم بخوانم؟
    اینا رو شما گفتی .. به نظر من تمام اینا یه جور وسواس فکریه ( چون خودم دارم میگم ) خصوصا جملات اخر که نوشتی احساس میکنم .. حس میکنم .. با خوندن بقیه ایمیل ها احساسات خودت منفی تر میشه .
    با متخصصین تالار مشورت کن تا راهنماییت کنن اما بدون این مساله انشالله قابل حله ( البته اگر رابطه در حد ایمیل باشه )
    یه سوال دارم ؟ چقد به همسرت محبت میکنی .. چقد به نیازاش توجه داری؟ ایمیل هایی که خوندی توش حرفای عاشقانه بود ؟

  17. 3 کاربر از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده اند .

    mohammad2012 (جمعه 10 آذر 91)


 
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟
    توسط darya.f در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 79
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 مرداد 91, 16:33
  2. چطور دو نام کاربری مشابه ممکن است؟!
    توسط هستی در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 16:24
  3. من نذاشتم یا خدا نخواست؟ درد های درونم رو چطور درمان کنم؟
    توسط sarshar در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 05 فروردین 91, 00:41
  4. X:X اندازه قلب شما چقدر است؟
    توسط فرشته مهربان در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 29 بهمن 90, 17:12
  5. کمک کردن به دیگران وظیفه ی ماست؟!
    توسط چشم بارانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آذر 89, 15:57

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.