به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 58

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 آذر 92 [ 00:15]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    293
    سطح
    5
    Points: 293, Level: 5
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ظاهر و اندام دختری که به خواستگاریش رفتم اصلا شباهتی به ایده ال من نداره ولی ...

    ولی شاید تا آخر عمرم هم بگردم دختری با این تربیت درست اسلامی، پاکی، مهربانی و قانعی پیدا نکنم .خانواده من قبل از دیدن ایشون و خانوادش مخالف بودن چون پدرش اهل یکی از شهرهای مرزی با فرهنگ متفاوت است ولی الان با دیدن پدر،مادر و خانواده این دختر تمام اعضای خانواده من می گن بهترین دخترو انتخاب کردی ولی در کنار تمام این خصوصیات عالی ظاهرش اصلا برای جذاب نیست و هیچ حسی بهش ندارم-البته فقط دو مرتبه دیدمش و فقط دو ساعت باهاش صحبت کرد با این وجود می دونم کاملا هم کف هستیم -به نظر شما من با ظاهری معمولی،درآمد کارمندی،خانواده معمولی و بدون ماشین و خونه و... شانس پیدا کردن دختری با ظاهری معصومانه و درعین حال دارای تمام خصوصیات بالا رو دارم یا بهتره با همین دختر خانم ازدواج کنم و روی ایده آل های ظاهریم پا بزارم؟لازم به ذکر است که خانواده من می گن خیلی زیباست ولی من حسی بهش ندارم حتی می گن بعد از صیغه محرمیت محبتش به دلت میافته-واقعا نمی دونم چکار کنم.ممنون اگه راهنمایی کنید.

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 شهریور 97 [ 12:32]
    تاریخ عضویت
    1392-7-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    4,961
    سطح
    45
    Points: 4,961, Level: 45
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger First Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 244 در 115 پست

    Rep Power
    36
    Array
    ذوست عزیز واسه ازدواج هم پاک بودن طرف مهمه هم ظاهرش هم خانوادش وخیلی خصوصیات دیگه شما میگی که ظاهرطرف زیادمورد پسندشمانیست ولی خانوادت تاییدش کردن مهم شماهستی که میخوای ی عمرزندگی کنی با ایشون پس تردیدازهمین اول شمارو دچارمشکل میکنه اگه واقعامیبینی ایده ال هست واست اقدام کن درغیراینصورت نذاراون بنده خداهم ب شما دل ببنده وبعدشما نخواهیدش که اونم ضربه بخوره.درضمن ملاک زندگی موفق ماشین وخونه و... نیست اینا لازمه ی زندگی هرکسی هست ولی خوشبخت بودن ربطی به اینا نداره بیشتر فکرکن عجولانه تصمیم نگیر

  3. 3 کاربر از پست مفید sadafdarya تشکرکرده اند .

    sanjab (پنجشنبه 11 مهر 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 11 مهر 92), محیا 67 (پنجشنبه 11 مهر 92)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 آذر 92 [ 00:15]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    293
    سطح
    5
    Points: 293, Level: 5
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    6

    ممنون صدف دریا -من عجول نیستم و ملاک زندگی هم خونه و ماشین نیست و منظورم این بود که من یه آدم معمولی هستم و شاید دختری که تمام ایده آل های منو داره گیرم نیاد- می خوام بدونم اگه با دختری که شاید بدون اغراق بشه گفت تمام خصوصیات معنوی مد نظر منو داره ولی ظاهری شبیه به ایده آل من نداره ازدواج کنم چه اتقاقی می یفته ؟ممکنه احساس خوشبختی نکنم یا به نظر شما محبت و مهرش به دل من میفته ؟نگو نسبیه که حالم یه جوری می شه !!!فقط نظرتون رو بیان کنید تصمیم باخودم

  5. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 شهریور 97 [ 12:32]
    تاریخ عضویت
    1392-7-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    4,961
    سطح
    45
    Points: 4,961, Level: 45
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger First Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 244 در 115 پست

    Rep Power
    36
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 141985 نمایش پست ها
    ممنون صدف دریا -من عجول نیستم و ملاک زندگی هم خونه و ماشین نیست و منظورم این بود که من یه آدم معمولی هستم و شاید دختری که تمام ایده آل های منو داره گیرم نیاد- می خوام بدونم اگه با دختری که شاید بدون اغراق بشه گفت تمام خصوصیات معنوی مد نظر منو داره ولی ظاهری شبیه به ایده آل من نداره ازدواج کنم چه اتقاقی می یفته ؟ممکنه احساس خوشبختی نکنم یا به نظر شما محبت و مهرش به دل من میفته ؟نگو نسبیه که حالم یه جوری می شه !!!فقط نظرتون رو بیان کنید تصمیم باخودم
    دوست عزیز البته که تصمیم با شماست چون زندگی شماست.اینکه فکرکنی که بعداز ازدواج ممکنه مهرطرف ب دلت بیفته یا اطرافیانت اینو بهت پیشنهاد بدن جالب نیست چون ن خودتون الان میتونید بگید مهرطرف بعدازدواج ب دلتون میفته ن کس دیگه ای میتونه. کسی از اینده خودش خبر نداره.سعی کن با مشاور هم در میون بذاری بچه های همدردی هم هستن کمکتون میکنن انشاالله که تصمیم درست رو بگیرید

  6. 2 کاربر از پست مفید sadafdarya تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (جمعه 12 مهر 92), شیدا. (شنبه 20 مهر 92)

  7. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    سلام. لطفا به این تاپیک سری بزنین
    http://www.hamdardi.net/thread28086-3.html

    موفق باشین

    نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
    "کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".
    فریدریش هایلر، نیایش، ص 331


  8. کاربر روبرو از پست مفید مهرااد تشکرکرده است .

    faghat-KHODA (جمعه 12 مهر 92)

  9. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مهرااد نمایش پست ها
    سلام. لطفا به این تاپیک سری بزنین
    http://www.hamdardi.net/thread28086-3.html

    موفق باشین
    فکر می کنم منظور خانم مهرااد عزیز تاپیک زیر باشه:
    کسی شرایط بدتر از این هم میتونه تجربه کنه؟

  10. کاربر روبرو از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده است .

    شیدا. (شنبه 20 مهر 92)

  11. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام برادر گرامی
    لطفا به این سوالات هم جواب بدهید:
    1) اینکه می گین ظاهرش مطابق معیارهاتون نیست؛دقیقا یعنی چی؟
    احساس خوبی به شما نمیده یا اینکه چاقه یا خیلی لاغره یا درشته؟

    2)ایده آل شما در ذهنتان چیست؟ چهره و اندام چگونه باشد؟
    آیا ایده آلتان خیلی خاص است و پیدا کردنش دشوار است؟ مثلا یکی دختر چشم آبی دوست دارد.که خب تو ایران کم است.
    اینکه مادرتون می گن زیبا هستند؛یعنی چه؟ آیا ایشان را بدون حجاب دیدند؟ آیا از سلیقه شما مطلعند؟

    3)آیا در کل ویژگی های دیگری از ایشان به دلتون نشسته؟
    مثلا لحن گفتار و راه رفتن و صدا و....

    4)آیا تمایلی در خودتون می بینید که بخواهید یک جلسه دیگر ایشان را ببینید؟

    5)این چندمین بار هست که خواستگاری می روید؟ موردهای دیگری را دیدید؟ به آنها چه حسی داشتید؟


    در کل به نظر من به امید به دل نشستن ازدواج نکنید.چون ریسک بزرگیه! ممکنه جواب بده و بعد مهرش به دلتون بشینه ولی ممکنه هم جواب نده و....
    همین قبل از ازدواج تمام فکرتان را بکنید.

  12. 8 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    del (چهارشنبه 17 مهر 92), فدایی یار (جمعه 23 مرداد 94), فرهنگ 27 (پنجشنبه 11 مهر 92), یه تنهای خسته (جمعه 18 مهر 93), اشنای قدیمی (سه شنبه 05 آذر 92), تازه نفس گرفته (شنبه 07 دی 92), ترانه ی عشق (پنجشنبه 11 مهر 92), سنجاب بازیگوش (پنجشنبه 11 مهر 92)

  13. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 آذر 92 [ 00:15]
    تاریخ عضویت
    1392-7-08
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    293
    سطح
    5
    Points: 293, Level: 5
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون مصباح الهدی-
    1-من دنبال چهره ای معصوم و آرامش بخش هستم مثل کاراکتر ستایش و این دختر اصلا چهره ای با این شکل نداره -یکم لاغره ولی بیشتر چهره برام مهمه
    2-سوءتفاهم نشه ولی عاشق چهره و اندام کاراکتر ستایش هستم-ایده ال من اصلا خاص نیست تا حالا چندین مورد شبیه دیدم ولی سنمون بهم نمی خورد-نمی شه به نظر خانواده خیلی اکتفا کرد چون سلایق فرق میکنه ولی برام مهمه که نگن ظاهر زنش زمخته
    3-همه چیز ایشون مناسبه،فقط چهره و اندامشون با ایده آل من فرق داره
    4-آره
    5-خواستگاری رسمی نرفتم فقط ملاقات بوده و هیچ کدوم رو که چهار تا بودن نپسندیدم-ولی دو نفری بودن که پسندیدم ولی شرط سنی رو نداشتیم


    راستی شما در ضمینه مشاوره تخصص دارید؟یا فقط دارید نظر خودتون رو می گین؟

  14. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام،دوست عزیز شما کامل فکراتو بکن ببین ایا بعد از فکر کردن، کلمه ی ای کاش وجود داره یا نه،اگر وجود داشت با ایشون ازدواج نکن اما اگر وجود نداشت این کار رو بکنید، چون این کلمه اگر بعد ازدواجتون وجود داشته باشه پیامد خوبی براتون نداره

  15. 4 کاربر از پست مفید samanft تشکرکرده اند .

    e-lampard (شنبه 09 فروردین 93), sookoot (پنجشنبه 23 آبان 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 11 مهر 92), بی وفا (جمعه 12 مهر 92)

  16. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    یعنی شما حاضرین اون همه خصوصیات اخلاقی خوب و مقبول اون دختر خانم رو به خاطر اینکه مثلا شبیه فلان بازیگر نیست نادیده بگیرین؟!
    چه تضمینی داره که دختری با این ظاهری که میخواین پیدا کنید و در زندگی با شخصیت و منش اون خانم مشکل پیدا نکنید؟
    صورت زیبا هیچی نیست اگر سیرت زیبا نباشد!
    شما خیلی ایده الگرا هستید!و ظاهر بین! به نظر من همه خصوصیات خوب رو در کنار هم میخواین اخه همچین چیزی نمیشه!
    به نظرم همونقدر که ظاهرش به دلتون بشینه کافیه.
    شما چند جلسه به خودتون وقت بدین و با این خانم بیشتر صحبت کنید.
    معمولا میگن اگر بعد از سه جلسه دیدار حضوری هیچ حسی به طرف پیدا نکردین پس باید بیخیال بشین چون بعدش هم پیدا نمیشه!
    خواهش میکنم سعی کنید معیارهاتون چیزهایی قرار بدین که در زندگی موندگارن نه ظاهرو زیبایی که به تبی بنده!
    ظواهر که موندگار نیستن! اگه ظاهرش زیبا بود و اخلاقش بد بود چی ؟ بعد باز هم اون رو زیبا میبینید؟
    حاظرین به خاطر زیبایی ظاهرش یک عمر خصوصیات اخلاقی بدش رو تحمل کنید؟
    شما یه چیزی تو ذهنتون ساختین که به نظرم باید سفارش بدین همچین دختری رو براتون بسازن! چون هیچکس از هر جهت کامل نیست!
    بایدانتخاب کنید ظاهری رو که دوست دارین در کنار اخلاق که نمیخواین!
    یا خصوصیات اخلاقی که مد نظرتونه در کنار یه چهره معمولی تر!
    چون شاید نتونید فردی رو پیدا کنید که این خصلتها رو یکجا داشته باشه! پس شاید باید سالها زمان بزارین تا بتونید شاید همچین کسی رو پیدا کنید!
    تازه از کجا معلوم بعد که پیدا کردین اون دختر شما رو انتخاب کنه؟؟؟!!!

  17. 2 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    e-lampard (شنبه 09 فروردین 93), اشنای قدیمی (سه شنبه 05 آذر 92)


 
صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نداشتن حتی یک خواستگار
    توسط veis در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 04 مهر 94, 18:28
  2. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10
  3. لطفا راهنمایی کنید ، کم رو و خجالتی هستم ،نگران آینده ام هستم
    توسط saratanha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آبان 92, 15:48
  4. مشکل با خواستگاری سنتی!!
    توسط rooyan در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 17:23

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.